Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
136 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Wszystko ok👍
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Dziękujemy za wysoką ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Chętnie dowiemy się, co jeszcze moglibyśmy poprawić :) Michał
Ocenę dla banku, zdecydowanie, wystawiłem przez pryzmat obsługującej mnie Pani Anety. Mówi się, że firma to ludzie, a w tym przypadku, powiedzenie to zyskuje niespotykany już w dzisiejszych czasach wymiar. Pasja, misja i wiara w jakość oferowanych przez Panią Anetę produktów banku, wzbudza nieograniczone zaufanie klienta. Krótko mówiąc, Pani Aneta to i papieża do grzechu, by namówiła. Pani Aneto, bardzo dziękuję za pomoc w podjęciu trudnej decyzji. Serdecznie pozdrawiam, a kierownictwu banku, gratuluję takiego pracownika.
Grzegorzu, dzięki za pozytywną ocenę :) Pozdrawiam, Joanna
Sylwio, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał
Polecam serdecznie bardzo sympatyczną i uśmiechniętą Panią Gosię🙂Super obsługa, wszystko sprawnie załatwione, wytłumaczone, bardzo dobry kontakt, super podejście do klienta i pełen profesjonalizm w każdej realizowanej sprawie. Gratuluję Pracownika🙂
Elżbieto, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał
Wstyd dla obsługi, zamiast odblokować kartę po 3 próbach wpisania błędnego pinu jak to ma miejsce w normalnym baku i tych czasach został nawinięty makaron na uszy i teraz trzeba czekać do 10 dni aby otrzymać nowy pin, obsługa na infolinii zdziwiona, że ktoś w ogóle coś takiego zrobił i nić w chwili obecnej nie może zrobić, tragedia.
Dziękuję za Twoje zgorszenie i przepraszam za niedogodności związane z zablokowaną kartą płatniczą. Michał