Placówka bankowa Reja 2D, Wrocław

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Wt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mateusz Zagórski

13.06.2022

Dobra, rzetelna i szybka obsługa.

Odpowiedź:

14.06.2022

Mateuszu, dziękuję za czas poświęcony na wystawienie opinii oraz docenienie jakości obsługi w placówce. Miło, że oceniasz swój bank na pięć gwiazdek. Zachęcam do ponownego kontaktu w razie dodatkowych pytań lub potrzeb. Krzysztof

avatar

Rafal Klemt

01.06.2022

Każda wizyta w oddziale na Reja2D,przebiega w miłej i przyjaznej atmosferze. Dotychczas korzystem z obszernej wiedzy Pana Andrzeja Mrozka,przeniesienie tutaj konta był to strzał w 10! Na pewno będę wszystkim gorąca polecał.

Odpowiedź:

10.06.2022

Rafale, dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

Maryla Klajn

31.05.2022

Otwieralam dzis nowe konto w Credit Agricole i mialam przyjemnosc skorzystac z doradztwa p. Andrzeja M. Fachowa, profesjonalna i szybka pomoc, do tego przemile podejscia do klienta. Zdecydowanie jedno z najlepszych doswiadczen bakowych, jakie kiedykolwiek mialam! Serdecznie polecam.

Odpowiedź:

01.06.2022

Marylo, dziękujemy za komplet gwiazdek :) Miło wiedzieć, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Pan Andrzej z pewnością ucieszy się z Twoich słów. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu. Michał

avatar

Irena Brzezicka

12.05.2022

Odpowiedź:

12.05.2022

Ireno, miło wiedzieć, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Polecamy się :) Michał

avatar

Małgorzata Zajdel

11.05.2022

Odpowiedź:

12.05.2022

Małgorzato, cieszę się, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się na przyszłość. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Karolina N.

04.05.2022

nie dziala nic - na infolinii nie mozna sie dodzwonic, online tylko sie kręcą kółeczka, ze strona sie ładuje, na telefonie błąd, że zbyt długi czas oczekiwania, do placówki strach iść bo nie wiadomo co wywyiną tym razem! poł godziny próbuje zrobić jeden przewlew i nie mogę bo nie generuje sie kod! BANK DNO! czas na zmiane

Odpowiedź:

10.05.2022

Karolino, przepraszam za chwilową niedostępność naszych usług 4 maja. Problemy zostały usunięte i można wykonywać wszystkie operacje. Niestety z treści Twoje komentarza nie mogę odczytać uwag dotyczących sytuacji, z którymi spotykasz się w naszej placówce. Chętnie zapoznam się ze szczegółami. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich naszych klientów. Zachęcam do opisania sytuacji w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Michał

avatar

Katarzyna Struzik

26.04.2022

Konto osobiste zakładałam przez dedykowaną aplikację, która nie działa jak należy. Jednak pomoc, na jaką mogłam liczyć ze strony Pani Alicji była na bardzo wysokim poziomie. Otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania. Pełen profesjonalizm :)

Odpowiedź:

29.04.2022

Katarzyno, cieszę się, że pomogliśmy problem z kontem osobistym. Dziękuję za ocenę na pięć gwiazdek i miłe słowa o jakości obsługi w naszej placówce. Pani Alicja na pewno ucieszy się czytając Twoje słowa. Krzysztof

avatar

Anna Kaczmarzyk

30.03.2022

Obsługa bardzo kompetentna i miła. Polecam szczególnie Panią Agnieszkę Hreczyńską.

Odpowiedź:

30.03.2022

Anno, dziękujemy za pozostawienie opinii. Pani Agnieszka na pewno doceni Twoje słowa. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najlepsze patenty naszych babć na oszczędzanie

Nasze babcie doskonale wiedziały, jak racjonalnie gospodarować w domu, aby nic się nie zmarnowało. Zepsute lub uszkodzone rzeczy były naprawiane, jedzenia nigdy się nie wyrzucało, a pieniędzy nie wydawało się ot tak na fanaberie. Styl życia naszych babć mógłby idealnie wpisać się w dzisiejszy nurt zero waste. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia