Placówka bankowa Reja 2a, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

abc bca

12.04.2025

Miła i kompetentna Obsługa Okres oczekiwania na wizytę niedługi

Odpowiedź:

15.04.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Krzysztof Paprzycki

24.03.2025

Długi czas oczekiwania na obsługę. Sama obsługa ok.

Odpowiedź:

Krzysztofie, dziękujemy za Twoją wizytę. Chętnie dowiemy się, co możemy jeszcze poprawić, Michał

avatar

Anna Preis

28.02.2025

Fatalna obsługa. Pani niezainteresowana Klientami tylko własnym telefonem komórkowym. Podnosiła głos, wymuszała działania na które nie byłam chętna, opryskliwa, nie udzielała informacji a jedynie odsyłała do strony internetowej banku. Dramat w kontekście tego że jest to jedyna placówka we Wrocławiu zapewniająca obsługę gotówkową walut

Odpowiedź:

04.03.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Jako bank mamy obowiązek mieć aktualne informacje o naszych klientach. Dlatego musimy potwierdzić lub dostać od Twoje aktualne dane i dokumenty. Działamy zgodnie z przepisami, które dotyczą przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i unikaniu opodatkowania (lub przepisów dotyczących wymiany informacji podatkowych z innymi państwami.) Monika

avatar

Urszula Ka

25.02.2025

Brak profesjonalizmu. Kierowniczka bezczelnie odpowiada, kiedy kilku klientów ma zgłasza zbyt silna obsługę. Kilka stanowisk, a tylko jedno - dwa obsługują i to na przemiennie. Placówka do wypłaty gotówkowych, a kierowniczka z góry zakłada, że potrzebna pomoc przy bankomacie. Ogólnie bank ma niską jakość obsługi także na Strzegomskiej przy Hali Strzegomska. Często zbywacie klientów i każecie czekać. W porównaniu z innymi bankami jesteście rażąco gorsi.

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

Alicja głaz

21.02.2025

Odpowiedź:

04.03.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę 😊 Chętnie dowiemy się, co jeszcze możemy poprawić. Pozdrawiam, Michał

avatar

Henryk Czarnik-Matusewicz

13.01.2025

Bardzo dobra współpraca z CAgr przez wszystkie lata kiedy byłem klientem Banku. Dziękuĵę za sprawne działanie.

Odpowiedź:

14.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za 5⭐! Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Jarosław Feier

10.01.2025

Zero organizacji, 1 pani obsługująca kasę załatwia klientkę która wykupuje ubezpieczenie, kolejka na kilka osób a panie sobie chodzą, masakra

Odpowiedź:

17.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

dziad KEY

18.12.2024

Fatalnie!! Bez mojej wiedzy Bez uprzedzenia!! Zlikwidowano mi konto, mimo, że mam to konto w TYM banku od kilkudziesięciu lat(LUKAS). Ledwie udało mi się zablokować proces likwidacji i odzyskać to Moje Dotąd Ulubione Konto C.A. Poniesionych strat i trudów, negatywnych emocji, nic mi nie zrekompensuje. Z żalem Grzegorz z Wrocławia Mendyka

Blog Banku Credit Agricole

 

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej
 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku