Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 10:00-17:00
Pt.: 09:30-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
219 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Pani Sylwia,Monika , Karolina super ,nowa Pani Małgorzata nieprofesjonalna ,nieorzyjemna ,arogancka i agresywna ,udziela złych informacji i jest niechętna do pomocy ,
Edyto, dziękujemy za miłe słowa. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Pani Sylwii na pewno będzie miło :) Michał
W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie pracownica Credit Agricole z placówki przy ul. Jedności Narodowej z propozycją lokaty, gdzie po spełnieniu określonych warunków oprocentowanie wzrasta z 1,5% do 7,5%. Jednak Pani niestety nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie czy przy założeniu lokaty w listopadzie warunki muszą zostać spełnione również w listopadzie, czy dopiero od grudnia, mówiąc mi że „to moja decyzja”. Ale jak nie zgadnę to nie otrzymam podwyższonego oprocentowania. Jednak na stronie internetowej banku jest regulamin, który bardzo precyzyjnie opisuje zasady promocyjnego oprocentowania. Proszę aby pracownicy banku najpierw zapoznawali się z własnymi regulaminami zanim zadzwonią do klienta z ofertą i podadzą niepoprawne informacje.
Pomocne i miłe panie. Sprawy załatwione szybko i sprawnie. Dodatkowe informacje w sprawie mojego rachunku.
Jerzy, serdecznie dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę⭐ Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej sympatycznej oraz fachowej obsługi. Pozdrawiam, Klaudia
Vadym, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Pozdrawiam, Michał
Polecam panią Karolinę, pomaga dopasować produkty do naszych potrzeb. Przekazuje wszystkie ważne informacje dotyczące kosztów związanych z produktami. Placówka bardzo ładna, salki zapewniające prywatność przy obsłudze.
Natalio, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Obsługa klienta na poziomie zera. W dniu dzisiejszym 16.09.2024 o godzinie 16.30 odwiedziłam Państwa oddział w celu wypłacenia gotówki. Rozumiem że ze względu ryzyka powodziowego bankomaty były nieczynne, jednak należy do klienta podejść choć z odrobiną szacunku. Pani w blond włosach siedząca w pokoju po prawej stronie od wejścia, zapytana o sprawność bankomatów bruknęła „jak widać”, była bardzo nieuprzejma i naprawdę wyszłam z Państwa oddziału oburzona, bo zapytałam uprzejmie, nie chciałam wcinać się w rozmowę z innym klientem, ale inne pokoje/ okienka były zajęte. Pani była wręcz zbulwersowana moim zwykłym pytaniem. Jeżeli tak bardzo męczy Panią obsługa klienta to polecam zmianę pracy 😉 Dodatkowo w momencie gdy bankomat nie działa wystarczy wydrukować kartkę z takową informacją, uniknęłoby to drażniących ze strony klientów pytań 😉 Jednakże jak widać, wspomnianej Pani brakuje kreatywności, szacunku do klienta i ogłady. Nie polecam placówki, dlatego cieszę się że nie jestem Państwa stałym klientem, nie pozwoliłabym sobie na taką obsługę. Bez pozdrowień.
Jolanto, przepraszam za trudności, z którymi musiałaś się zmierzyć w naszym oddziale. Jesteśmy świadomi bieżącej sytuacji związanej z bankomatami i przepraszamy za niedogodności, ale jako bank dbamy przede wszystkim o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Postaram się przekazać Pani uwagi odpowiednim osobom. Pozdrawiam, Monika
Romanie, dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Polecamy się! Michał