Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 11:00-18:00
Wt.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!3.5
71 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo niepomocni pracownicy. Pusty salon, dwie panie wyraźnie niezadowolone, ze przerwałam pogaduszki i muszą wrócić do swoich stanowisk. Dalsza obsługa na podobnym poziomie plus nie udało się załatwić tego czego chciałam. Nie wiem po co bank utrzymuje te placówki. Odradzam ten punkt
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna
Fatalna obsługa
Przykro mi, że masz taką opinię. Czy możesz proszę podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami? Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną poprzez naszego Facebooka. Dziękuję, Monika
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Byłem pierwszy raz po remoncie wspaniałe urządzony bank będę częściej go odwiedzał
Marianie, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że nasz bank spełnia Twoje oczekiwania. Zuzanna
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał
I had a very unpleasant experience with a blonde female server around 17:45 14.10.2024. She made inappropriate and discriminatory remarks, was rude to me and her colleague brunette girl, and lacked basic knowledge about credit card procedures, and provided incorrect info just to ignore me. She also "advised" me to contact the call center for an issue that requires in-branch signing. If she is dissatisfied with her job or salary, she should consider resigning instead of disrespecting customers with her unhelpful suggestions and lack of knowledge. Additionally, not speaking English is not a valid excuse, as employees are expected to communicate in both Polish and English. They readily speak English when promoting their products, but ignore customers and pretend not to understand English when assistance is needed.
We are very sorry for the inconvenience. Monika
Na pytanie czy jest możliwość załatwić sprawę u innego konsultanta (bo Pani skanuje dokumenty 10min) okazuje się że jedna osoba obsługuje cały oddział
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika
Bad bad super bad..even they can't solve the problem!!! We came there to solve the problem the girl they can't do...so just change or FIRED THEM ALL...!!!
We are very sorry if we did not meet your expectations. If we can help in any way, please let us know in a private message on Facebook. Monika