Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 11:00-18:00
Wt.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!3.5
76 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Super obsługa, kompetentni doradcy serdecznie polecam
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Super doradcy, Pani Roksana i Pani Amanda cudowna obsługa i zaangażowanie w klienta, serdecznie polecam!
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Za każdym razem, gdy przychodzę do banku, mam nadzieję, że bankomat będzie działał i nie będę musiała mieć do czynienia z kobietami w banku, ponieważ traktują klientów, w tym mnie, jak stratę czasu: sposób, w jaki mówią, ton głosu, nastawienie - okropny oddział. Ze względu na ich obsługę klienta nie będę już współpracować z CA24.
Bardzo miła obsługa. Wszystko precyzyjnie wytłumaczone. Szybko i naprawdę fachowo. Polecam to miejsce !!!! A szczególnie Pani Amanda to bardzo kompetentna osoba. Zawsze uśmiechnięta.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Miło nam słyszeć, że Pani Amanda sprostała Twoim oczekiwaniom. Doceniamy Twoje polecenie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Poor service. I submitted a request to open an account. They called me back, and when I asked them to speak English, they replied, "Wait for a call," which I never received. Thank you for showing me your level of support before I gave you my money.
We apologize for the inconvenience. Please contact us in a private message on Facebook to clarify this situation. Monika
Bardzo niepomocni pracownicy. Pusty salon, dwie panie wyraźnie niezadowolone, ze przerwałam pogaduszki i muszą wrócić do swoich stanowisk. Dalsza obsługa na podobnym poziomie plus nie udało się załatwić tego czego chciałam. Nie wiem po co bank utrzymuje te placówki. Odradzam ten punkt
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna
Fatalna obsługa
Przykro mi, że masz taką opinię. Czy możesz proszę podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami? Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną poprzez naszego Facebooka. Dziękuję, Monika
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam serdecznie, Michał