Placówka bankowa Swobodna 1, Wrocław

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Wt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Meszek slawek

30.07.2021

Bardzo miła i fachową obsługą. Polecam. Pani Krystyna Kasińska w sposób profesjonalny wyjasnila wszystkie zagadnienia. Jeżeli wszyscy by tak podchodzili do klienta byłoby łatwiej.

Odpowiedź:

30.07.2021

Sławku, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że zostałeś obsłużony w sposób profesjonalny. Pani Krystyna na pewno doceni Twoje miłe słowa. Joanna

avatar

Arleta Kucharska

22.07.2021

Świetna obsługa. Pełen profesjonalizm . Polecam wszystkim serdecznie . 🤗 Informacje udzielone przez doradców jasne, przejrzyste,miałam mnóstwo pytań, na wszystkie otrzymałam odpowiedzi, cierpliwe podejście do klienta. Wrócę z pewnością.

Odpowiedź:

23.07.2021

Arleto, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że obsługa placówki stanęła na wysokości zadania i spełniła Twoje oczekiwania. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Janusz Olach

22.07.2021

Miła i kompetentna obsługa. Pełen profesjonalizm! Polecam!

Odpowiedź:

23.07.2021

Januszu, dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna

avatar

Erik Rawdanowicz

16.07.2021

super obsługa!

Odpowiedź:

19.07.2021

Erik, dziękujemy za wizytę oraz docenienie pracy doradców placówki. Polecamy się na przyszłość! Joanna

avatar

πto

13.07.2021

Zmuszony potrzebą chwili, musiałem skorzystać z usług rzeczonej placówki. Jak długoletni klient udałem się do bank żeby wpłacić gotówkę na swoje konto. Oczywiście mam świadomość, że mogę skorzystać z cudownego urządzenia, zwanego WPŁATOMATEM, ale niestety to urządzenie nie obsługuje monet. Zatem ustawiłem się w kolejce do stanowiska kasowego. Przede mną w oczekiwaniu było już 6 osób, tymczasem do obsługi oddelegowany został JEDEN PRACOWNIK BANKU - p. Dorota. Pomijam fakt, że na tylu klientów czynne było tylko jedno stanowisko, ale błagam! Wyznaczcie dodatkowego pracownika do aktywizacji cyfrowej starszych klientów, bo nie może być tak, że jedyny pracownik na kasie zajmuje się tłumaczeniem obsługi aplikacji smartfonowej, tym samym blokuje pozostałych klientów. Ja, chcąc dokonać prostej jak się wydaje czynności, straciłem 40 minut w oczekiwaniu na obsługę. Pytanie, po co Państwu w tej placówce tyle pomieszczeń, których nikt nie zajmuje, bo... nie macie pracowników? Chyba, że zarządzający tą placówką nie rozumie, że lepiej jest zatrudnić dodatkowego pracownika, niż wydawać bezsensownie pieniądze na wynajem powierzchni. Proponuje w tych pustych pomieszczeniach zainstalować jakąś gastronomię albo przynajmniej Pana z maszyną do robienia cukrowej waty - klienci będą mieli co robić czekając godzinami w kolejce do obsługi. Szczytem indolencji tej placówki jest zdarzenie, w którym pracownik banku dzwoni w imieniu i z telefonu klienta na infolinię banku, w którym pracuje... Dobrze wiedzieć, że Państwo nie szanują czasu klientów. Następnym razem zamiast schylać się aby zawiązać buta, poproszę pracownika tego banku aby zrobił to za mnie. Skoro jesteście tacy pomocni, to chyba taka prośba nie będzie stanowić problemu, prawda? Konkludując, jest to najgorsza placówka CA nie tylko we Wrocławiu, ale zapewne w całym województwie. Nie polecam.

Odpowiedź:

27.07.2021

Dziękujemy za pozostawienie opinii i przepraszamy jeśli poczułeś się źle potraktowany. Otrzymałam informację, że doradca placówki poinformował Cię o wydłużonym czasie oczekiwania. Pozostali pracownicy w tym czasie obsługiwali innych klientów. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Czas na kajak

Jest lekki, zwrotny i możesz nim pływać także tam, gdzie jest zbyt płytko, by dotrzeć w inny sposób, np. żaglówką. Najważniejsze zalety kajaka: nie hałasuje, pozwala bez przeszkód cieszyć się dziką przyrodą oraz zobaczyć miejsca, które są tak piękne, że zapierają dech w piersiach. Więcej

Inflacja – na czym właściwie polega?

„Galopująca inflacja widoczna w sklepach. Duży skok cen”, „Co z tą inflacją?”, „Inflacja uderza z każdej strony” – krzyczą tytuły tekstów w gazetach i serwisach internetowych, a słowo „inflacja” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Co właściwie oznacza? Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia