Placówka bankowa Swobodna 1, Wrocław

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Maya Hosey

07.05.2025

I’m truly grateful for the amazing support from (Ms Klaudia )she was very, very helpful, professional, and patient throughout a long process that even needed phone steps. Even though I speak English, she kindly assisted me with a translator to make everything easier. Her dedication really stood out. I haven’t seen this kind of care at other nearby branches. I highly recommend this brach!

Odpowiedź:

08.05.2025

I’m very glad that Klaudia could meet your expectations. We are happy to hear that you rate your visit to our branch so highly. Kind regards, Tetiana

avatar

Marcin Chmielewski

31.03.2025

Będąc w placówce tuż przed pracą, zostałem mega fantastycznie obsłużony poinformowany i w końcu czułem się fachowo zaopiekowały odnośnie moich produktów. Pani Wiola stanęła na wysokości zadania. Polecam gorąco tą placówkę a zwłaszcza Panią Wiolę. Pełny profesjonalizm

Odpowiedź:

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Miło słyszeć, że zostałeś obsłużony profesjonalnie. Pani Wiola na pewno ucieszy się z Twoich słów. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Ryszard Pierzynka

18.03.2025

Pełny profesjonalizm.

Odpowiedź:

Ryszardzie, dziękujemy za wysoką notę. Cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Miło wiedzieć, że obsługa w naszej placówce Ci odpowiada. Michał

avatar

marcin błaźniak

14.03.2025

Kto może niech unika Banku Credit Agricole. Miałem u nich kredyt został spłacony przed czasem a oni przez rok czasu ani razu nie zaktualizowali go w BIK. przez co stałem się niewiarygodnym klientem i mimo ze kredyt spłacony w całości nadal nie zaktualizowali danych w BIK.Wielokrotne telefony i składane reklamacje nic nie dają. Moj opiekun Pani Barbara T.ma mnie gdzieś nawet telefonów nie odbiera. ale gdy brałem kredyt sprawę Pani załatwiła w 5 dni i potrafiła przyjechać do mnie do domu z kolei gdy chce zamknąć kredyt wyjaśnić sprawę aktualizacji danych w BIK jest nie dostepna i nie pomocna a nawet mogę stwierdzić że działa na moją szkodę. Unikajcie tego Banku jak ognia!!

avatar

Magdalena Ż

17.02.2025

Profesjonalna i bardzo miła obsługa.

Odpowiedź:

18.02.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Krzysztof Dudek

14.02.2025

Co oni odwalaja? Dziś wyslali mi to sms! Jest 02.2025!

Odpowiedź:

04.03.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Marcin Matuszek

31.01.2025

Nie wywiazują sie z ustnych ustaleń dotyczacych kredytowania. Wniosek kredytowy rozpatrywali 3mies. Po spelnieniu warunkow i tak odmowili finansowania

avatar

Jarosław Świerzowicz

24.01.2025

Odpowiedź:

25.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej
 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku