Placówka bankowa Puławska 17, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

malgorzata reda

30.04.2025

Najlepsi Doradcy ,polecam

Odpowiedź:

05.05.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Tatiana

avatar

Marek Mazur

29.04.2025

Fachowa, profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Wiem, że mogę polegać na wiedzy i opinii Pani Katarzyny.

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek, Marku! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej profesjonalnej obsługi😊. Mamy nadzieję, że jesteś również zadowolony z naszej dogodnej oferty. Pamiętaj, że polecając konto znajomym lub rodzinie możesz zgarnąć premię. Na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji👑. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Tadeusz Kowalski

07.04.2025

Miła obsługa.

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Kamil Tabaka

17.03.2025

Polecam, bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

20.03.2025

Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Tatiana

avatar

Michał Chruścielski

14.03.2025

Polecam!

Odpowiedź:

15.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Paweł Leszczyński

14.03.2025

Serdecznie polecam placówkę Banku :) miłe i pogodne podejście do klienta i pomoc w załatwianiu wielu spraw. Ciepła atmosfera i pełen angaż Pana Macieja Kacprzyka w udzielaniu informacji. 5 + :)

Odpowiedź:

14.03.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Beata Rudnicka

08.03.2025

Obecni pracownicy oddziału sa niezwykle " asertwywni" w złym tego słowa znaczeniu. Sprawy nie załatwiłam, czekam na odpowiedź centrali, Panie nie odpowiadają za rozmowy na infolinii, za decyzje innych pracowników. Niewzwykle wygodne, w dobie inforamtyzacji dla mnie niezrozumiałe. Rzecz dotyczyła zablokowania konta, przyczyna nieznana , bo w oddziale nie rozumiano, co sie stało. Powoływano się na moją rozmowę z infolinią, sugerowano,że przeprowadzono ze mną ankietę, bo ktoś tak napisał. Moje wyjaśnieni były odsuwane.A jedyne stwierdzenie to: na na tę chwilę nic nie możemy zrobić, wyślemy pytanie do centrali. Jak to jest możliwe,że DORADCA KLIENTA nie rozumie, co się stało z kontem, jaki jest powód blokady, musi dzwonić do centrali? Dlaczego, gdy bierzemy kredyt czy jakikolweik inny produkt CA centrala odpowiada błyskawicznie? A wiem to, bo jestem klientem tego banku od ponad 25 lat. Ironiczna uwaga, to kto jest w końcu właściclelm konta, świadczy tylko o tym,że p. dyrektor nie zna dobrze produktów banku. Ponadto ja mam prawo tłumaczyć niedokładnie, bo jestem tylko klientem. Pani powinna od razu przeanalizować konto i dopiero podjąć rozmowę. Ale to był piatek po 15... i przecież nic sie nie da zrobić. Beata Rudnicka

Odpowiedź:

08.04.2025

Beato, skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, która Cię spotkała w placówce. Bardzo nam przykro, że tak się poczułaś podczas ostatniej wizyty jednakże brak możliwości odtworzenia rozmowy, która przeprowadzona była z infolinią nie wynikała ani z niechęci doradcy do przeprowadzenia takiego działania, ani też z dnia, czy godziny w której realizowane było spotkanie niestety nie mamy takich możliwości technicznych. Zapewniamy, że dyrektorzy naszych placówek znają oferowane przez nich produkty. Pozdrawiam, Monika

avatar

blanka sawejko

03.03.2025

Nie zgadzam się z waszymi opiniami, ja bardzo polecam, Pan Maciej Kacprzyk bardzo miły i pomocny. Sprawę załatwiłam w kilka minut.😉

Odpowiedź:

04.03.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jak bezpiecznie korzystać z internetu?

Internet to narzędzie niezbędne do pracy, zarządzania finansami, kontaktu ze światem. Ale to również pole minowe, na którym nieuważny użytkownik może stracić znacznie więcej niż tylko dobre samopoczucie. Cyberprzestępcy coraz częściej korzystają z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, by tworzyć jeszcze bardziej przekonujące kampanie oszustw. Sprawdź, jakie są aktualne zagrożenia i sposoby, jak się przed […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku