Placówka bankowa Górczewska 200, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Maria Cytowicz-Rajewska

27.08.2024

Odpowiedź:

09.09.2024

Mario, miło nam, że jesteś zadowolona ze swojego banku w prawie 100%. Co możemy poprawić, aby zasłużyć na tę brakująca gwiazdkę kolejnym razem? :) Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Łukasz Witkowski

30.07.2024

Szybko i sprawnie załatwione sprawy. Całodobowy bankomat i wpłatomat.

Odpowiedź:

31.07.2024

Łukaszu, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

avatar

Olena Popenda

23.07.2024

Jestem klientem od lat! Dostaje SMSy o jakieś obciążenia. Żadnych kredytów nie mam! Poszłam o wyjaśnienia. Pani pracownica nawet w systemie mnie nie znalazła! Nie bank - tragedia.

Odpowiedź:

31.07.2024

Oleno, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie pomożemy. Joanna

avatar

Bartłomiej M

23.07.2024

Super obsługa przy kredycie Hipotecznym. Ekspresowo i profesjonalnie.

Odpowiedź:

25.07.2024

Bartłomieju, cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszymi doradcami w sprawie kredytu hipotecznego. Zapraszamy ponownie i dziękujemy za Twoją opinię. Monika

avatar

Jakub Budzeń

15.07.2024

Porażka, nie pomogli mi z moim problemem który stworzył ten pseudo bank. Pracują tam amatorzy ubrani w korpo gajer.

Odpowiedź:

19.07.2024

Jakubie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Damian Michniowski

15.07.2024

Fatalny personel, wchodzę pusto, jedna pani pracownica pyta w czy może pomóc, przedstawiam sprawę i pani prosi żeby zaczekać i idzie to swojego pokoju, ogląda pieczątki i robi sobie coś na komputerze. Wychodzi kolejny pracownik pyta w czym może pomóc i nawet zaprosił mnie do pokoju żeby załatwiać moją sprawę. Na infolinii informują o zwrocie z tytułu wcześniejszej spłaty w wysokości prawie 180zł, po spłacie okazuje się że jest 18zł. Oczywiście dobra mina do złej gry i próba wytłumaczenia że późna spłata więc dlatego tak mało itp. napiszemy reklamację żeby pani się nie denerwował. Tym czasem w oczekiwaniu na wyjaśnienie moje 180zł krąży sobie w banku, a takich osób jest miliony więc nagle tworzy się niezła suma którą obraca bank. Na przyszłość chyba lepiej nagrywać rozmowy z konsultantem i oczywiście poinformować go o tym.

Odpowiedź:

19.07.2024

Damianie, bardzo przepraszamy za niedogodności. Joanna

avatar

vadym bialostocka

01.07.2024

Odpowiedź:

11.07.2024

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

avatar

Grzegorz Nowierski

25.06.2024

Wspaniale i profesjonalnie obsłużyła mnie p. Marta jeszcze Baranowska

Odpowiedź:

26.06.2024

Grzegorzu, dziękujemy! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Oszczędzanie wody Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia