Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
124 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Jestem klientem od lat! Dostaje SMSy o jakieś obciążenia. Żadnych kredytów nie mam! Poszłam o wyjaśnienia. Pani pracownica nawet w systemie mnie nie znalazła! Nie bank - tragedia.
Super obsługa przy kredycie Hipotecznym. Ekspresowo i profesjonalnie.
Bartłomieju, cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszymi doradcami w sprawie kredytu hipotecznego. Zapraszamy ponownie i dziękujemy za Twoją opinię. Monika
Porażka, nie pomogli mi z moim problemem który stworzył ten pseudo bank. Pracują tam amatorzy ubrani w korpo gajer.
Jakubie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Fatalny personel, wchodzę pusto, jedna pani pracownica pyta w czy może pomóc, przedstawiam sprawę i pani prosi żeby zaczekać i idzie to swojego pokoju, ogląda pieczątki i robi sobie coś na komputerze. Wychodzi kolejny pracownik pyta w czym może pomóc i nawet zaprosił mnie do pokoju żeby załatwiać moją sprawę. Na infolinii informują o zwrocie z tytułu wcześniejszej spłaty w wysokości prawie 180zł, po spłacie okazuje się że jest 18zł. Oczywiście dobra mina do złej gry i próba wytłumaczenia że późna spłata więc dlatego tak mało itp. napiszemy reklamację żeby pani się nie denerwował. Tym czasem w oczekiwaniu na wyjaśnienie moje 180zł krąży sobie w banku, a takich osób jest miliony więc nagle tworzy się niezła suma którą obraca bank. Na przyszłość chyba lepiej nagrywać rozmowy z konsultantem i oczywiście poinformować go o tym.
Damianie, bardzo przepraszamy za niedogodności. Joanna
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał
Wspaniale i profesjonalnie obsłużyła mnie p. Marta jeszcze Baranowska
Grzegorzu, dziękujemy! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna
Janie, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za zaufanie. Klaudia
Pan Norbert Biernat bardzo rzeczowo podszedł do mojej sprawy. Brawo!
Kamilu, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za 5⭐! Michał