Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
126 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Mario, miło nam, że jesteś zadowolona ze swojego banku w prawie 100%. Co możemy poprawić, aby zasłużyć na tę brakująca gwiazdkę kolejnym razem? :) Pozdrawiam serdecznie, Michał
Szybko i sprawnie załatwione sprawy. Całodobowy bankomat i wpłatomat.
Łukaszu, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Jestem klientem od lat! Dostaje SMSy o jakieś obciążenia. Żadnych kredytów nie mam! Poszłam o wyjaśnienia. Pani pracownica nawet w systemie mnie nie znalazła! Nie bank - tragedia.
Oleno, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie pomożemy. Joanna
Super obsługa przy kredycie Hipotecznym. Ekspresowo i profesjonalnie.
Bartłomieju, cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszymi doradcami w sprawie kredytu hipotecznego. Zapraszamy ponownie i dziękujemy za Twoją opinię. Monika
Porażka, nie pomogli mi z moim problemem który stworzył ten pseudo bank. Pracują tam amatorzy ubrani w korpo gajer.
Jakubie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Fatalny personel, wchodzę pusto, jedna pani pracownica pyta w czy może pomóc, przedstawiam sprawę i pani prosi żeby zaczekać i idzie to swojego pokoju, ogląda pieczątki i robi sobie coś na komputerze. Wychodzi kolejny pracownik pyta w czym może pomóc i nawet zaprosił mnie do pokoju żeby załatwiać moją sprawę. Na infolinii informują o zwrocie z tytułu wcześniejszej spłaty w wysokości prawie 180zł, po spłacie okazuje się że jest 18zł. Oczywiście dobra mina do złej gry i próba wytłumaczenia że późna spłata więc dlatego tak mało itp. napiszemy reklamację żeby pani się nie denerwował. Tym czasem w oczekiwaniu na wyjaśnienie moje 180zł krąży sobie w banku, a takich osób jest miliony więc nagle tworzy się niezła suma którą obraca bank. Na przyszłość chyba lepiej nagrywać rozmowy z konsultantem i oczywiście poinformować go o tym.
Damianie, bardzo przepraszamy za niedogodności. Joanna
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał
Wspaniale i profesjonalnie obsłużyła mnie p. Marta jeszcze Baranowska
Grzegorzu, dziękujemy! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna