Placówka bankowa F. Kawy 44, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

bartosz wenka

07.06.2022

9 stanowisk, czynne jedno (jak zwykle zresztą) , czyli jeśli w środku są 3 osoby to oznacza godzinę czekania. Nie wszystko można załatwić online, lub przez infolinię (na którą ciężko się dodzwonić). Po co tworzyć takie oddzialy ? (których główną funkcją jest, jak rozumiem, odstraszanie Klientów od korzystania z oddziału). Mała rada na koniec usuńcie z oddziałów naklejki i ulotki z informacją "Twoja opinia ma znaczenie. Oceń Nas", bo czego się spodziewacie tak działając 😀

Odpowiedź:

10.06.2022

Bartoszu, bardzo przepraszamy za niedogodności. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Joanna

avatar

Andrzej Filuba

03.05.2022

JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z TEGO BANKU. PRZJEMNA I MIŁA OBSŁUGA.

Odpowiedź:

03.05.2022

Andrzeju, dziękujemy za wizytę i miłe słowa. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

xeezik xeezik (xeezik)

18.02.2022

Odpowiedź:

21.02.2022

Dziękujemy za Twoją wizytę. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Darek Olesinski

10.02.2022

Odpowiedź:

10.02.2022

Darku, cieszę się, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Polecamy się na przyszłość. Michał

avatar

Mateusz Godlewski

09.02.2022

Odpowiedź:

10.02.2022

Mateuszu, dziękujemy za wizytę i wysoką ocenę. Polecamy się! Joanna

avatar

Angelika Nawrocka

02.02.2022

Odpowiedź:

03.02.2022

Angelika, dziękujemy za wysoką ocenę. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Grazyna Czarnota

02.02.2022

Odpowiedź:

03.02.2022

Grażyno, dziękujemy za 5 gwiazdek :) Joanna

avatar

Sand Kas

11.01.2022

Oddział dla klientów pieszych - zaparkowanie graniczy z cudem. Jak już ma się to szczęście i znajdzie się miejsce, to mamy wybór pomiędzy obsługą gburowatą, próbującą, mówiąc kolokwialnie, "wcisnąć" usługi kredytowe wychodzącym klientom (obsługując w tym czasie inną panią), bądź obsługą niedouczoną, mającą problemy z podstawowymi zagadnieniami.

Odpowiedź:

27.01.2022

Przepraszamy jeśli nasi doradcy nie spełnili Twoich oczekiwań. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu przekazania szczegółów sprawy. Raz jeszcze przepraszamy. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najlepsze patenty naszych babć na oszczędzanie

Nasze babcie doskonale wiedziały, jak racjonalnie gospodarować w domu, aby nic się nie zmarnowało. Zepsute lub uszkodzone rzeczy były naprawiane, jedzenia nigdy się nie wyrzucało, a pieniędzy nie wydawało się ot tak na fanaberie. Styl życia naszych babć mógłby idealnie wpisać się w dzisiejszy nurt zero waste. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia