Placówka bankowa F. Kawy 44, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Sand Kas

11.01.2022

Oddział dla klientów pieszych - zaparkowanie graniczy z cudem. Jak już ma się to szczęście i znajdzie się miejsce, to mamy wybór pomiędzy obsługą gburowatą, próbującą, mówiąc kolokwialnie, "wcisnąć" usługi kredytowe wychodzącym klientom (obsługując w tym czasie inną panią), bądź obsługą niedouczoną, mającą problemy z podstawowymi zagadnieniami.

avatar

Monika Piast

27.12.2021

Cytując opinie poprzedników bank zdecydowanie nie z tych "frontem do klienta". Odmówiono wymiany od ręki przedartego banknotu, tłumacząc że muszą odesłać go do NBP i to potrwa nawet 3 miesiące...Jest to oczywistym 'spławieniem' bo bank ma obowiązek wymienić czytelny banknot o ile zastrzeżeń nie budzi jego autentyczność. W sąsiednim banku wymieniono od ręki...Można? Można!

Odpowiedź:

03.01.2022

Moniko, przepraszam jeżeli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań podczas wizyty w placówce. Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, ale zgodnie z procedurą wymieniamy od razu banknoty uszkodzone do 75%, bardziej zniszczone nominały wysyłamy najpierw do oceny do Narodowego Banku Polskiego. Alternatywą dla tego rozwiązania jest udanie się osobiście do najbliższego oddziału NBP, gdzie taki banknot można wymienić „od ręki”. Krzysztof

avatar

Elżbieta Scisłowska

01.12.2021

Obsługa uważam jest na wysokim poziomie. Koordynatorka nie tylko przedstawiła ofery banku, ale i zadbała o moje produkty. Jestem zadowolona

Odpowiedź:

07.12.2021

Elżbieto, miło, że doceniasz profesjonalizm obsługi w swoim banku i jesteś zadowolona z oferowanych przez nas produktów. Pamiętaj, że w razie dodatkowych pytań lub potrzeb - jesteśmy do Twojej dyspozycji. Krzysztof

avatar

Joanna Politowska

20.09.2021

Oceniła bym na 5* bo obsługiwał mnie bardzo miły pracownik Pan Marcin ale kłótnie z sali, obsługi z klientami nie dawały się skupić...

Odpowiedź:

22.09.2021

Joanno, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że jesteś zadowolona z pracy Pana Marcina - na pewno będzie mu miło. Chciałbym jednak zapytać o "kłótnie z sali" - czy możesz przybliżyć mi tę sytuację? Zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Z góry dziękuję. Michał

avatar

Stanisław Malinowski

22.07.2021

Obsługa banku żąda skanu dowodu osobistego przy założeniu konta co nie jest zgodne z obowiązującym prawem bez skanu odmówiono założenia konta .

Odpowiedź:

27.07.2021

Stanisławie, dziękuję za zgłoszenie swoich obaw. Dokument skanujemy podczas otwierania konta jako jeden ze środków bezpieczeństwa. Jest to standardowa procedura - nie tylko w naszej organizacji. Michał

avatar

Michal z

10.03.2020

Aby nie być gołosłownym wybrałem się ponownie do placówki ponieważ na infolinii nie potrafili mi pomóc z problemem. Po półtora roku od założenia konta muszę przyznać, że widzę bardzo dużą poprawę... Problem udało się rozwiązać, Pani była bardzo pomocna dlatego wspominałem, że dam jeszcze szansę. Na plus również zasługuje fakt, że gdy zaczęło pojawiać się trochę więcej osób oczekujących, pracownik wyszedł, zapytał każdego w jakiej sprawie i szybko kolejka się rozładowała ponieważ przyszło kliku dodatkowych pracowników z zaplecza.

Odpowiedź:

29.05.2019

Michał, przepraszam jeśli nie odczułeś, że zostałeś obsłużony profesjonalnie. Na podstawie tych informacji nie jestem w stanie zweryfikować jaka to była sytuacja, jednak zaufaj mi, że dbamy o jak najwyższą jakość obsługi klienta. Bardzo dobrze, że jesteś dokładny i wybrałeś samodzielne przestudiowanie Tabeli Opłat i Prowizji. W razie wątpliwości możesz zawsze zadzwonić na naszą Infolinię (19019) lub napisać do nas na naszym FB :) Pozdrawiam, Michał

avatar

Marcin Zieliński

12.02.2020

Odpowiedź:

13.02.2020

Marcinie, dziękuję za ocenę. Przykro mi, że ie jesteś zadowolony z przebiegu wizyty w naszym oddziale. Czy możesz przybliżyć to, co nie przypadło Ci do gustu? Będzie to dla nas bardzo pomocne. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Dziękuję, Michał

avatar

Marta Jewdokin

24.01.2020

Bardzo profesjonalną obsługa, jestem za każdym razem zadowolona. Kompetentny personel.

Odpowiedź:

24.01.2020

Marta, bardzo dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszej oferty i obsługi. Zapraszamy ponownie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Nieprzewidziane wydatki – jak sobie z nimi radzić?

Udało Ci się w tym miesiącu ze spokojną głową opłacić rachunki, zaplanować domowy budżet, a nawet odłożyć nieco oszczędności? Czy Twój portfel jest jednak gotowy na nieplanowane wydatki? Dowiedz się, co zrobić, aby w takiej sytuacji nie popaść w finansowe tarapaty. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia