Placówka bankowa F. Kawy 44, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Stanisław Malinowski

22.07.2021

Obsługa banku żąda skanu dowodu osobistego przy założeniu konta co nie jest zgodne z obowiązującym prawem bez skanu odmówiono założenia konta .

Odpowiedź:

27.07.2021

Stanisławie, dziękuję za zgłoszenie swoich obaw. Dokument skanujemy podczas otwierania konta jako jeden ze środków bezpieczeństwa. Jest to standardowa procedura - nie tylko w naszej organizacji. Michał

avatar

Michal z

10.03.2020

Aby nie być gołosłownym wybrałem się ponownie do placówki ponieważ na infolinii nie potrafili mi pomóc z problemem. Po półtora roku od założenia konta muszę przyznać, że widzę bardzo dużą poprawę... Problem udało się rozwiązać, Pani była bardzo pomocna dlatego wspominałem, że dam jeszcze szansę. Na plus również zasługuje fakt, że gdy zaczęło pojawiać się trochę więcej osób oczekujących, pracownik wyszedł, zapytał każdego w jakiej sprawie i szybko kolejka się rozładowała ponieważ przyszło kliku dodatkowych pracowników z zaplecza.

Odpowiedź:

29.05.2019

Michał, przepraszam jeśli nie odczułeś, że zostałeś obsłużony profesjonalnie. Na podstawie tych informacji nie jestem w stanie zweryfikować jaka to była sytuacja, jednak zaufaj mi, że dbamy o jak najwyższą jakość obsługi klienta. Bardzo dobrze, że jesteś dokładny i wybrałeś samodzielne przestudiowanie Tabeli Opłat i Prowizji. W razie wątpliwości możesz zawsze zadzwonić na naszą Infolinię (19019) lub napisać do nas na naszym FB :) Pozdrawiam, Michał

avatar

Marcin Zieliński

12.02.2020

Odpowiedź:

13.02.2020

Marcinie, dziękuję za ocenę. Przykro mi, że ie jesteś zadowolony z przebiegu wizyty w naszym oddziale. Czy możesz przybliżyć to, co nie przypadło Ci do gustu? Będzie to dla nas bardzo pomocne. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Dziękuję, Michał

avatar

Marta Jewdokin

24.01.2020

Bardzo profesjonalną obsługa, jestem za każdym razem zadowolona. Kompetentny personel.

Odpowiedź:

24.01.2020

Marta, bardzo dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszej oferty i obsługi. Zapraszamy ponownie. Michał

avatar

Dorota Gajo

23.01.2020

Odpowiedź:

24.01.2020

Dorota, bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszej oferty. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Inflacja – na czym właściwie polega?

„Galopująca inflacja widoczna w sklepach. Duży skok cen”, „Co z tą inflacją?”, „Inflacja uderza z każdej strony” – krzyczą tytuły tekstów w gazetach i serwisach internetowych, a słowo „inflacja” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Co właściwie oznacza? Więcej

Druk 3D

Jedzenie, okulary wraz z soczewkami, protezy, a nawet ludzkie tkanki – każdą z tych rzeczy można dziś wydrukować w technologii 3D. Druk przestrzenny zrewolucjonizował wiele dziedzin życia. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia