Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
47 opinii
Opinie naszych klientów
Polecam, bardzo miła obsługa ze strony Pana Konrada. Profesjonalne podejście i duża życzliwość 👍
Julio, dziękujemy za Twoją wizytę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Panu Konradowi z pewnością będzie miło :) Michał
Obsługa na 5! W sprawie w której w trzech poprzednich bankach odesłano mnie z kwitkiem w credit Agricole poszło sprawnie i bezproblemowo. Profesjonalne podejście do klienta, wszystko wytłumaczone w sposób jasny i konkretny przez Pana Mateusza, odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Polecam te placówke!
Karolu, dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc :) Joanna
Polecam placówkę. 5/5.
Marcinie, dziękujemy za zaufanie i wysoką (najwyższą!) ocenę. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Obsługa na najwyższym poziomie! Pełen profesjonalizm Polecam!
Izabelo, dziękujemy za miłe słowa! Joanna
Anno, miło nam, że jesteś zadowoloną klientką. Polecamy się! Michał
Ok
Serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Joanna
Przesympatyczna i kompetentna obsługa. Brawo za indywidualne podejście do klienta.
Arturze, miło wiedzieć, że jesteś zadowolony ze swojego banku i obsługi w naszej placówce. Pamiętaj o nas w razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy! Michał
Obsluga naciaga starsze osoby do brania pożyczek... I wtrącają się w nie swoje sprawy. Tłumaczą starszej osobie ze nie moze zrezygnować z dodatkowej opcji chociaż w umowie jest zawarty okres do 14 dni to oni twierdzą ze mozna po 30 dniach zeby Pani w placowke dostała premie za wcisniecie usługi dodatkowej. DRAMAT!!! NIE POLCEAM TEJ PLACOWKI
Paulino, bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - z chęcią wyjaśnimy tę sprawę. Joanna