Placówka bankowa 3 Maja 5, Dąbrowa Górnicza

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Czesław Waluga

06.06.2025

Dokonałem inwestycji finansowej w tym złodziejskim banku po dwóch latach nie dość że straciłem finansowo to jeszcze chcąc wycofać pieniądze bank chce opłatę dwóch procent Pytam jak się czuje nieudacznik który zarządzał moimi pieniędzmi Ostrzegam innych potencjalnych klientów.

Odpowiedź:

17.06.2025

Przykro nam, że Twoje doświadczenie z naszym bankiem było niezadowalające. Zapewniam Cię, że staramy się ulepszać nasze usługi, aby zminimalizować ryzyko strat finansowych. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące tej opłaty, chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy otwarci na rozmowę i chętnie omówimy Twoją sytuację, aby znaleźć możliwe rozwiązania. Pozdrawiam, Monika

avatar

Kasia

04.04.2025

Przemiła pani, kompetentna, szybka

Odpowiedź:

07.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana

avatar

Kornelia Hryc

19.03.2025

Jak bym mogła nie dalabym żadnej gwiazdki. 29 stycznia byłam w placówce wypowiedzieć umowę na kartę, spłaciłam karte do końca i usłyszałam od Pani, że ma początku marca mige przyjść po zasw o zamknięciu karty - rozwiązaniu umowy. Na początku marca pojawiłam się w placówce po zasw a pani mi mówi, że jeszcze muszę cos zaplacic. Ok płacę i pytam czy to już ma pewno wszystko czy za kilka dni nie będzie, że znowu muszę coś zapłacić. Pani do mnie mówi, że już będzie ok i że za kilka dni mogę przyjechać po zasw albo zadzwonić na infolinię. Kilka dni po drugiej wizycie w banku dzwonie na infolinię po zasw a Pan do mnie, że karta się zamknie dopiero za....... miesiąc 🫣 to jakaś żenada ale pan na infolinię był na tyle miły że zlozyl mi wniosek o wcz4sniejsze zamknięcie. Jutro mam dzwonić ponownie o to nieszczęsne zasw zobaczymy co tym razem będzie. Mijają prawie dwa miesiące a karta nadal nie zamknięta umowa nie rozwiązana.

Odpowiedź:

15.04.2025

Przepraszamy za niedogodności, skontaktowaliśmy się dyrektor placówki i otrzymaliśmy informację, że w okresie wypowiedzenia zrealizowana została transakcja, stąd wydłużył się okres zamknięcia karty. Jeżeli chodzi o wcześniejsze zamknięcie karty, to prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Pozdrawiam, Monika

avatar

Krzysztof Hepner

18.03.2025

Bardzo fachowa i przemiła obsługa przez Panią Edytę Dutkiewicz. Wszelkie informacje przekazane w bardzo miłej atmosferze. Polecam tę placówkę CA.

Odpowiedź:

20.03.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Miło nam słyszeć, że Edyta sprostała Twoim oczekiwaniom. Tatiana

avatar

Stanisław Piszczyk

13.03.2025

Profesjonalizm cierpliwość wiedza i empatia Pani Edyty Dutkiewicz z Credit Agricole o/Dąbrowa Górnicza

Odpowiedź:

13.03.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Yves Cywinski

10.03.2025

Odpowiedź:

10.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Daniel Alex

07.03.2025

Odpowiedź:

08.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Umeed

05.03.2025

Please increase English speaker employees

Odpowiedź:

06.03.2025

We apologize for the inconvenience. Please contact us in a private message on Facebook to clarify this situation. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak sztuczna inteligencja może pomóc w oszczędzaniu?

Sztuczna inteligencja to temat, który od kilku lat jest szeroko omawiany przez ekspertów, dziennikarzy i zwykłych ludzi. Jak każda nowa technologia, sztuczna inteligencja ma swoje zalety i wady. W tym artykule nie chcę skupiać się na negatywnych stronach, ale raczej na tym, jak możemy wykorzystać tę technologię w korzystny sposób. Przed napisaniem tego tekstu sprawdziłam, […] Więcej
 

Podstawowe informacje o funduszach inwestycyjnych otwartych

Zanim zdecydujesz się na inwestowanie, ważne jest, aby zrozumieć, jak działa dana forma lokowania pieniędzy. W tym artykule dowiesz się, na czym polega inwestowanie w fundusze otwarte i co warto o nich wiedzieć przed podjęciem decyzji. Czym jest Fundusz inwestycyjny otwarty? Fundusz inwestycyjny otwarty to podmiot, który przyjmuje pieniądze od inwestorów, a następnie inwestuje je […] Więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez początkujących przedsiębiorców?

Początki prowadzenia własnej działalności to czas pełen ekscytacji, ale również poważnych wyzwań. Wielu nowych przedsiębiorców entuzjastycznie rzuca się w wir pracy, nie zdając sobie sprawy z podstawowych błędów, które mogą szybko osłabić — a nawet pogrzebać — nowo powstały biznes. Przedstawiamy najczęstsze pułapki, które można zaobserwować u debiutantów, oraz praktyczne porady, jak ich unikać. 1. […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku