Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
265 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Dokonałem inwestycji finansowej w tym złodziejskim banku po dwóch latach nie dość że straciłem finansowo to jeszcze chcąc wycofać pieniądze bank chce opłatę dwóch procent Pytam jak się czuje nieudacznik który zarządzał moimi pieniędzmi Ostrzegam innych potencjalnych klientów.
Przykro nam, że Twoje doświadczenie z naszym bankiem było niezadowalające. Zapewniam Cię, że staramy się ulepszać nasze usługi, aby zminimalizować ryzyko strat finansowych. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące tej opłaty, chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy otwarci na rozmowę i chętnie omówimy Twoją sytuację, aby znaleźć możliwe rozwiązania. Pozdrawiam, Monika
Przemiła pani, kompetentna, szybka
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana
Jak bym mogła nie dalabym żadnej gwiazdki. 29 stycznia byłam w placówce wypowiedzieć umowę na kartę, spłaciłam karte do końca i usłyszałam od Pani, że ma początku marca mige przyjść po zasw o zamknięciu karty - rozwiązaniu umowy. Na początku marca pojawiłam się w placówce po zasw a pani mi mówi, że jeszcze muszę cos zaplacic. Ok płacę i pytam czy to już ma pewno wszystko czy za kilka dni nie będzie, że znowu muszę coś zapłacić. Pani do mnie mówi, że już będzie ok i że za kilka dni mogę przyjechać po zasw albo zadzwonić na infolinię. Kilka dni po drugiej wizycie w banku dzwonie na infolinię po zasw a Pan do mnie, że karta się zamknie dopiero za....... miesiąc 🫣 to jakaś żenada ale pan na infolinię był na tyle miły że zlozyl mi wniosek o wcz4sniejsze zamknięcie. Jutro mam dzwonić ponownie o to nieszczęsne zasw zobaczymy co tym razem będzie. Mijają prawie dwa miesiące a karta nadal nie zamknięta umowa nie rozwiązana.
Przepraszamy za niedogodności, skontaktowaliśmy się dyrektor placówki i otrzymaliśmy informację, że w okresie wypowiedzenia zrealizowana została transakcja, stąd wydłużył się okres zamknięcia karty. Jeżeli chodzi o wcześniejsze zamknięcie karty, to prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Pozdrawiam, Monika
Bardzo fachowa i przemiła obsługa przez Panią Edytę Dutkiewicz. Wszelkie informacje przekazane w bardzo miłej atmosferze. Polecam tę placówkę CA.
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Miło nam słyszeć, że Edyta sprostała Twoim oczekiwaniom. Tatiana
Profesjonalizm cierpliwość wiedza i empatia Pani Edyty Dutkiewicz z Credit Agricole o/Dąbrowa Górnicza
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Michał
Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Please increase English speaker employees
We apologize for the inconvenience. Please contact us in a private message on Facebook to clarify this situation. Monika