Placówka bankowa Warszawska 18, Sosnowiec

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 08:30-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Gabriela Kaskiewicz

15.10.2021

Bardzo miła obsługa. Brak kolejek, Panie zawsze usmiechnięte i chętne do pomocy. Polecam Panią Monikę. Pomocna w kazdym temacie i awaryjnych sytuacjach.

Odpowiedź:

19.10.2021

Gabrielo, dziękujemy za wizytę oraz opinię. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pani Monika na pewno doceni Twoje słowa. Joanna

avatar

Jakub Krawcewicz

14.10.2021

Pani Mazur Izabela opowiedziała, doradziła profesjonalnie o wszystkich warunkach dotyczących konta. Cały proces jego założenia przebiegł sprawnie oraz bardzo kompetentnie. Polecam tego doradcę

Odpowiedź:

14.10.2021

Jakubie, dziękujemy za opinię oraz wyróżnienie pracy Pani Izabeli. Bardzo się cieszymy, że wizyta w placówce jak i oferta konta spełniły Twoje oczekiwania. Polecamy się! Joanna

avatar

Monika

01.10.2021

Witam chciałabym polecić Panią Ize Mazur. Zawsze uśmiechnięta i miło podchodzi do klijenta,zawsze znajdzie czas ,potrawi dobrze wytumaczyć doradzić.

Odpowiedź:

07.10.2021

Moniko, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Pani Izabeli z pewnością miło będzie zapoznać się z Twoim komentarzem. Michał

avatar

ABC ABC

12.08.2021

Polecam panią anie bernas profesjonalnie załatwiła moja sprawę

Odpowiedź:

13.08.2021

Dziękujemy za Twoją wizytę oraz pozostawienie opinii. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Pani Ani na pewno miło będzie przeczytać Twój komentarz :) Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Zygmunt Bragiel

20.07.2021

Obsługa zupełnie bez szacunku dla klienta. Pani kasjerka jakby robiła wielką łaskę że tam siedzi a my jej zabieramy czas! Po śmierci ojca kilka dni temu chcemy zamknąć jego konto, matka ledwo się trzyma i ma tylko kopię zgonu, a ta primadonna rzuca oko na dokument i dyktatorskim głosem strofuje moją matkę że to kopia i jej nie przyjmie! Nic taktu czy grzecznego wytłumaczenia wysłała matkę 80-cio letnią z pustymi rękami nawet nie mówiąc do widzenia! Jestem zbulwersowana i nigdy nikomu tego banku nie proponuję! Zero gwiazdek . Beata Bragiel.

Odpowiedź:

27.07.2021

Zygmuncie, Beato, bardzo nam przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Doradców obowiązują procedury, których mają obowiązek przestrzegać. Otrzymałam informację, że sprawa została rozwiązana pomyślnie. Joanna

avatar

Diana

19.07.2021

Miła obsługa super atmosfera

Odpowiedź:

19.07.2021

Diano, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo miło, że nasi doradcy spełnili Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

Barbara Wasik

04.07.2021

Byłam obsługiwana przez Panią Annę Piwowarek. Osoba bardzo kompetentna, zostałam profesjonalnie obslużona w bardzo miłej atmosferze. Polecam Panią jako doradcę.Zawsze coś doradzi.

Odpowiedź:

12.07.2021

Barbaro, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszych usług. Pani Anna na pewno z przyjemnością przeczyta Twoje słowa. Joanna

avatar

Michał Wąsik

02.07.2021

Odpowiedź:

06.07.2021

Michale, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia