Placówka bankowa Sienkiewicza 69, Kielce

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Wt.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Maciek Charuba

31.01.2023

Eleganckie miejsce

avatar

Rafał Kowalik

30.01.2023

Najgorszy bank z jakim się do tej pory spotkałem. Tragiczna organizacja pracy, a przez to obsługa klienta. Odradzam. Tylko jedna placówka obsługuje transakcje gotówkowe. Dno

avatar

Krzysztof Górnik

29.12.2022

Bardzo dobra obsługa klienta. Czas bardzo dobrze wykorzystany przez pracowników banku. Miła obsługa. Porady i Rady na najwyższym poziomie. Jakby w każdym banku było jak tutaj , klienci mogli by nigdy nie zaznać bezradności i zmartwień finansowych z różnych przyczyn. Naprawdę polecam każdemu. Pozdrawiam serdecznie. Krzysztof

Odpowiedź:

30.12.2022

Krzysztofie, dziękujemy za opinię. Twoje słowa wiele dla nas znaczą :) Joanna

avatar

Justyna Maryniec

22.12.2022

Świetna obsługa, polecam Pana Karola.

Odpowiedź:

22.12.2022

Justyno, dziękuję za Twój komentarz. Pan Karol na pewno doceni Twoje słowa. Zuzanna

avatar

Marek Klimeczko

19.12.2022

Odpowiedź:

20.12.2022

Marku, dziękuję za najwyższą notę. Cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Zuzanna

avatar

Roman Sliwa

06.12.2022

Bardzo uprzejma i fachowa o bsługa.

Odpowiedź:

06.12.2022

Romanie, bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Twoje słowa są dla nas ogromnie ważne. Zuzanna

avatar

Krystyna Gruszczyńska

24.11.2022

Niedawno odwiedziłam placówkę w Kielcach przy ul. Sienkiewicza, gdzie mieści się jedyna placówka gotówkowa, ponieważ pozostałe placówki w Kielcach przy ul. Warszawskiej i Placu Wolności są bezgotówkowe. Natomiast placówka gotówkowa jest maleńkim kącikiem, a nie miejscem, gdzie można spokojnie czekać na obsługę. Z jednym miejscem czynnym w obsłudze. Straciłam w kolejce niemal 1,5 godziny. Jestem obecnie niezadowolona z takiej obsługi. Można przecież przeznaczyć placówkę z obrotem gotówkowym w większej placówce, np. na Warszawskiej, a nie kumulować ludzi na maleńkiej przestrzeni, gdzie często nie ma miejsca ani na siedzące, czy stojące miejsca. Zastanawiam się, czy będę nadal w tym banku.

Odpowiedź:

13.12.2022

Krystyno, bardzo przepraszamy za niedogodności. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Joanna

avatar

Mariusz Barwinski

16.11.2022

Bardzo polecamy panią Agnieszkę. Bardzo nam pomogła.

Odpowiedź:

17.11.2022

Mariuszu, dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że doceniasz naszego doradcę. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

Blog Banku Credit Agricole

 

W co inwestować w 2023 roku

Roku 2022 inwestorzy nie zaliczą do udanych. Zapamiętamy go przede wszystkim z rozpoczęcia wojny w Ukrainie, wysokiej inflacji oraz cyklu podwyżek stóp procentowych. W co inwestować w 2023 roku w takim otoczeniu gospodarczym? Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia