Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
97 opinii
Opinie naszych klientów
Kasiu, dziękujemy za komplet pięciu gwiazdek w ocenie banku. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy. Krzysztof
Cieszy nas, że nam zaufałaś, Karolino. Jeśli szukasz skutecznego sposobu na oszczędzanie, zainstaluj aplikację CA24 Mobile i skorzystaj z funkcji CAsaver😊 To sprytny sposób na systematyczne oszczędzanie podczas codziennych zakupów! Pozdrawiam, Klaudia
Karolino, dziękujemy za 5 gwiazdek😊 Zachęcamy Cię do sprawdzenia w naszej aplikacji Klubu korzyści, gdzie znajdziesz atrakcyjne rabaty z blisko 10 000 miejsc!! Życzymy miłego bankowania. Pozdrawiam, Klaudia
Wyjątkowo profesjonalna i kompetentna obsługa, Pani Agnieszka jest ogromnym wsparciem dla Klienta - takie zaangażowanie zasługuje wyłącznie na wyróżnienie i jest wzorem dla innych Doradców. Serdecznie polecam ! Pani Agnieszko jestem bardzo wdzięczny i dziękuję za rewelacyjną współpracę !
Tomaszu, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Twój doradca - Pani Agnieszka, na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne i wygodne bankowanie❤️ Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Pawle, dziękujemy za Twoją opinię. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Klaudia
Profesjonalna obsługa dzięki pani Małgorzacie
Aneto, dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona ze współpracy z Panią Małgorzatą! Zapraszam ponownie. Klaudia
Emilio, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny⭐ Polecamy się na przyszłość. Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Pozdrawiam, Klaudia
1.5 godz czekania, żeby aktualizować dane osobowe, bo opcja przez internet nie działa. 1 osoba obsługuje ludzi z kolejki, a druga głównie osoby umówione lub klientów VIP poza kolejką. Skandaliczne traktowanie ludzi. Pani kierownik w ogóle nie ma czasu na słuchanie klienta, nie mówiąc o jakiejkolwiek interwencji.
Anno, dziękujemy za opinię i przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Staramy się jak najsprawniej obsługiwać klientów. Klaudia