Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
55 opinii
Opinie naszych klientów
Patologiczny Bank dostalem informacje o aktualizacji danych chociaz dane maja aktualne to staralem sie je ponownie zaktualizowac przez internet to wyskoczyl na koncu blad po jakims czasie dostalem info na sms ze do 28 grudnia trzeba zrobic aktualizacje wiec ponownie to zrobilem tylko ze na telefonie i niby wszystko poszlo pomyslnie lecz konto zostalo zablokowane a byl 25 grudnia wiec juz wtym momenie zaszlo matactwo gdyz zablokowali mi konto pomimo tego ze maja aktualne dane oraz nie poinformowano mnie o zablokowaniu konta . moja cierpliwosc do tego banku juz wygasla jak takie cos widze zwlaszcza ze z aplikacja na tel tez mialem juz parodie gdzie na biezaco ja aktualizuje czas pozegnac sie z tym bankem ! nie polecam z calego serca !
Miła i rzetelna obsługa za każdym razem 😃
Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę, Katarzyno⭐ Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej profesjonalnej oraz sympatycznej obsługi w placówce😊 W razie dodatkowych pytań/potrzeb pamiętaj, że jesteśmy dla Ciebie. Klaudia
Polecam, profesjonalne podejście do klienta, miła, pomocna obsługa
Dziękujemy za komplet gwiazdek, Alicjo. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Polecamy się! Michał
Obsługa bardzo kompetentna. Wszystkie nurtujące mnie kwestie zostały mi jasno i zrozumiale wyjaśnione. Jak najbardziej polecam wizytę w tej placówce.
Kamilo, jest nam niezmiernie miło przeczytać Twój komentarz. Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku oraz polecanie naszych usług innym klientom. Krzysztof
Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta.
Miło, że doceniasz jakość obsługi w swoim banku, Dawidzie. Nasi doradcy na pewno docenią twoje słowa. Dziękuję w imieniu całego zespołu za komplet pięciu gwiazdek. Krzysztof
Jestem klientem banku od kilkunastu lat i nie mam możliwości wpłaty pieniądzy w godzinach pracy Placówki do godziny 16 czy 17 tylko w poniedziałek. Od lat jest irytujący problem z Wplatomatem q tej placówce. Co tydzień regularnie wpłacam a w zasadzie usiłuję wpłacić pieniądze przez Wplatomat i co trzecia moja wpłata Wplatomat nie działa. Ostatnio w piątek został wymieniony Wplatomat na nowy i też nie działa. Ile razy można zgłaszać problem na infolinii. Dla mnie jest to mało profesjonalne podejście do klienta żeby nie powiedzieć lekceważące......
Magdaleno, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Przekażę tę sprawę do odpowiedniego działu. Joanna
Mateuszu, miło wiedzieć, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam serdecznie, Michał
bardzo profesjonalna i miła obsługa
Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku. Polecamy się na przyszłość! Krzysztof