Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
54 opinie
Opinie naszych klientów
Miła i rzetelna obsługa za każdym razem 😃
Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę, Katarzyno⭐ Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej profesjonalnej oraz sympatycznej obsługi w placówce😊 W razie dodatkowych pytań/potrzeb pamiętaj, że jesteśmy dla Ciebie. Klaudia
Polecam, profesjonalne podejście do klienta, miła, pomocna obsługa
Dziękujemy za komplet gwiazdek, Alicjo. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Polecamy się! Michał
Obsługa bardzo kompetentna. Wszystkie nurtujące mnie kwestie zostały mi jasno i zrozumiale wyjaśnione. Jak najbardziej polecam wizytę w tej placówce.
Kamilo, jest nam niezmiernie miło przeczytać Twój komentarz. Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku oraz polecanie naszych usług innym klientom. Krzysztof
Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta.
Miło, że doceniasz jakość obsługi w swoim banku, Dawidzie. Nasi doradcy na pewno docenią twoje słowa. Dziękuję w imieniu całego zespołu za komplet pięciu gwiazdek. Krzysztof
Jestem klientem banku od kilkunastu lat i nie mam możliwości wpłaty pieniądzy w godzinach pracy Placówki do godziny 16 czy 17 tylko w poniedziałek. Od lat jest irytujący problem z Wplatomatem q tej placówce. Co tydzień regularnie wpłacam a w zasadzie usiłuję wpłacić pieniądze przez Wplatomat i co trzecia moja wpłata Wplatomat nie działa. Ostatnio w piątek został wymieniony Wplatomat na nowy i też nie działa. Ile razy można zgłaszać problem na infolinii. Dla mnie jest to mało profesjonalne podejście do klienta żeby nie powiedzieć lekceważące......
Magdaleno, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Przekażę tę sprawę do odpowiedniego działu. Joanna
Mateuszu, miło wiedzieć, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam serdecznie, Michał
bardzo profesjonalna i miła obsługa
Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku. Polecamy się na przyszłość! Krzysztof
Po kilku miesiącach użytkowania jestem nie zadowolony z tego banku. Pracownicy tej placówki nie informują o wszystkich opłatach związanych z kontem. Dostajesz tylko podstawowe informacje. Zostały kilkukrotnie pobrane mi opłaty mimo iż wyraźnie pytałem czy konto jest darmowe a tak nie jest nawet za smsy pobierają opłaty. Jak najszybciej będę z niego uciekał.
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Wszystkie opłaty związane z prowadzeniem konta znajdziesz w tabeli opłat i prowizji. Joanna