Placówka bankowa Wrzesińska 41, Swarzędz

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Katarzyna Kulas

16.05.2023

Miła i rzetelna obsługa za każdym razem 😃

Odpowiedź:

18.05.2023

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę, Katarzyno⭐ Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej profesjonalnej oraz sympatycznej obsługi w placówce😊 W razie dodatkowych pytań/potrzeb pamiętaj, że jesteśmy dla Ciebie. Klaudia

avatar

Alicja

13.03.2023

Polecam, profesjonalne podejście do klienta, miła, pomocna obsługa

Odpowiedź:

16.03.2023

Dziękujemy za komplet gwiazdek, Alicjo. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Polecamy się! Michał

avatar

Kamila Ślusarczyk

13.03.2023

Obsługa bardzo kompetentna. Wszystkie nurtujące mnie kwestie zostały mi jasno i zrozumiale wyjaśnione. Jak najbardziej polecam wizytę w tej placówce.

Odpowiedź:

30.03.2023

Kamilo, jest nam niezmiernie miło przeczytać Twój komentarz. Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku oraz polecanie naszych usług innym klientom. Krzysztof

avatar

Dawid Wiankowski

13.03.2023

Jak dla mnie jest zupełnie w porządku. No i mega plus za obsługę klienta.

Odpowiedź:

28.03.2023

Miło, że doceniasz jakość obsługi w swoim banku, Dawidzie. Nasi doradcy na pewno docenią twoje słowa. Dziękuję w imieniu całego zespołu za komplet pięciu gwiazdek. Krzysztof

avatar

Magdalena Frieske

19.01.2023

Jestem klientem banku od kilkunastu lat i nie mam możliwości wpłaty pieniądzy w godzinach pracy Placówki do godziny 16 czy 17 tylko w poniedziałek. Od lat jest irytujący problem z Wplatomatem q tej placówce. Co tydzień regularnie wpłacam a w zasadzie usiłuję wpłacić pieniądze przez Wplatomat i co trzecia moja wpłata Wplatomat nie działa. Ostatnio w piątek został wymieniony Wplatomat na nowy i też nie działa. Ile razy można zgłaszać problem na infolinii. Dla mnie jest to mało profesjonalne podejście do klienta żeby nie powiedzieć lekceważące......

Odpowiedź:

24.01.2023

Magdaleno, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Przekażę tę sprawę do odpowiedniego działu. Joanna

avatar

mateusz Chachuła

26.11.2022

Odpowiedź:

28.11.2022

Mateuszu, miło wiedzieć, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Val de Mar

18.10.2022

bardzo profesjonalna i miła obsługa

Odpowiedź:

25.10.2022

Dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek w ocenie banku. Polecamy się na przyszłość! Krzysztof

avatar

Arci Maj

24.07.2022

Po kilku miesiącach użytkowania jestem nie zadowolony z tego banku. Pracownicy tej placówki nie informują o wszystkich opłatach związanych z kontem. Dostajesz tylko podstawowe informacje. Zostały kilkukrotnie pobrane mi opłaty mimo iż wyraźnie pytałem czy konto jest darmowe a tak nie jest nawet za smsy pobierają opłaty. Jak najszybciej będę z niego uciekał.

Odpowiedź:

10.08.2022

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Wszystkie opłaty związane z prowadzeniem konta znajdziesz w tabeli opłat i prowizji. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia