Placówka bankowa Pleszewska 1 (Posnania), Poznań

Godziny pracy

Pn.-Sob.: 10:00-22:00

Niedz.: 10:00-21:00

Telefony

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Maa Magga

14.03.2024

Placowka czynna do 22giej. Mila i profesjonalna pomoc. Pełen komfort.

Odpowiedź:

17.03.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Polecamy się! Michał

avatar

Gosia Wielińska

07.03.2024

Kompetentna i uprzejma obsługa. Fachowa pomoc. Rzetelna informacja. Placówka godna polecenia. Polecam w 100 %

Odpowiedź:

Małgorzato, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny😊! Czy wiesz ze nasza ekokarta rozkłada się szybciej niż plastik, dzięki czemu będąc naszym klientem przyczyniasz się do ochrony środowiska? Więcej informacji znajdziesz na stronie Mniej Plastiku. Klaudia

avatar

Irena Sienska-Mruk

07.03.2024

Świetna obsługa, przyjemna atmosfera. Polecam serdecznie placówkę w CH Poznania.

Odpowiedź:

14.03.2024

Ireno, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Pozdrawiam, Michał

avatar

Edyta

07.03.2024

Chciałam podnieść limit kredytowy na karcie kredytowej Silver. Pani w punkcie w Posnani zweryfikowała mnie pozytywnie , wydrukowała umowę , po czym stwierdziła że kierownik nie zgadza się na podniesienie limitu , bo nie chce wykupić jakiegokolwiek ubezpieczenia -np na życie w banku CA. Jestem ubezpieczona w innym towarzystwie . Nie chciałam żadnego nowego ubezpieczenia . Więc odmówiono mi podniesienia limitu kredytowego na karcie ! Jednocześnie dostałam kolejną propozycję , że może zamiast limitu wolę kredyt gotówkowy . Nie wolę . Więc znowu mi powiedziano że nie dostanę wyższego limitu na karcie . Co to są za działania tej placówki !?! Wyszłam stamtąd i zadzwoniłam na infolinię serwisową gdzie bez żadnego problemu i naciągania mnie na inne produkty otrzymałam zgodę na podniesienie limitu na karcie do 18.000! Bo mam zdolność kredytową . To co robi placówka CA w Posnani na Pleszewskiej to jakieś naciągnie klienta na coś czego nie potrzebuje ! Jestem zniesmaczona zachowaniem kierownika tego oddziału czy placówki . Przykre. Rozważam złożenie skargi na działania tego kierownika, w tym punkcie. Stosowanie szantażu jeśli czegoś się nie chce. Do tej pory byłam zadowol a z usług CAB ale to co robią w tej placówce , psuje wizerunek banku

Odpowiedź:

19.03.2024

Edyto, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie to wyjaśnimy. Joanna

avatar

Grzesław

08.02.2024

Pełen profesjonalizm - tak widzę bank Credit Agricole gdy jest reprezentowany przez Pana Tomasza H. Bo jak to w życiu bywa, to właśnie ludzie są twarzą firmy. A jak to było w moim przypadku? Do placówki w Posnanii trafiłem w sposób nieplanowany. Ot zwykły telefon od pracownika CA, informacja, iż mam w banku produkt ratalny i krótka propozycja obniżki całkowitej kwoty do spłaty. Dlaczego nie spróbować, pomyslałem? Umówiliśmy się na konkretną godzinę. Po chwili otrzymuję sms z niezbędnymi informacjami dot. spotkania - super - wiem z kim, o której i gdzie. W dniu spotkania jeszcze dodatkowe potwierdzenie telefoniczne - w końcu szanujemy swój czas - świetnie! Na miejscu w placówce konkret na stół, omówienie możliwości oraz dodatkowa masa pytań z mojej strony, na które bez najmniejszej irytacji czy zniecierpliwienia ze strony Pana Tomasza, uzyskałem odpowiedzi. Wyszedłem ze spotkania bardziej niż zadowolony i takich ludzi warto doceniać chociażby pozytywną opinią. Oby więcej takich twarzy jak Pan Tomasz! Zbijam piątkę i do zobaczenia :)

avatar

Jędrzej Spieszalski

08.02.2024

Bardzo sprawna i uprzejma obsługa. Dzięki zaangażowaniu pracowników miałem szybko załatwiony kredyt hipoteczny. Dodatkowy plus - długie godziny otwarcia. Polecam tę placówkę (lokalizacja - Posnania)

Odpowiedź:

28.02.2024

Jędrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Михайло

02.02.2024

Дякую Катерині за допомогу.

Odpowiedź:

27.03.2024

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

Кузьмич Катерина

01.02.2024

Odpowiedź:

16.02.2024

Dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Rzeka i życie. Czy woda może zapobiec katastrofie klimatycznej?

Katastrofa klimatyczna jest faktem. Ciepłe zimy, długotrwałe susze, gwałtowne deszcze i burze, huraganowe wiatry – sami zgotowaliśmy sobie ten los. Jeśli nie obudzimy się i nie zaczniemy porządnie dbać o naszą planetę, to historia ludzkości się skończy i znikniemy z jej powierzchni. Na szczęście mamy sprzymierzeńców w tej walce. Są nimi rzeki, które doskonale potrafią […] Więcej

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów?

Prowadzenie własnej firmy to fascynujące przedsięwzięcie, które niesie ze sobą wiele obowiązków. Jednym z kluczowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej jest utrzymanie porządku w finansach. Dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych rozpoczynających swoją działalność, księgowość może być skomplikowana i niezrozumiała. Jednak prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) jest jednym z podstawowych obowiązków każdego przedsiębiorcy w Polsce. W tym artykule przyjrzymy się, jak prowadzić Księgę Przychodów i Rozchodów oraz dlaczego jest to ważne dla zdrowego rozwoju firmy. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia