Placówka bankowa Pleszewska 1 (Posnania), Poznań

Godziny pracy

Pn.-Sob.: 10:00-22:00

Niedz.: 10:00-21:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

recidyv

03.06.2025

дякую,катерині за чудову консультацію та відкриття мого першого рахунку,все було на вищьому рівні,дякую🫵🏻💖

Odpowiedź:

05.06.2025

Дякуємо за високу оцінку. Нам дуже приємно чути, що Катерина виправдала твої очікування. Ми завжди раді допомогти і проконсультувати. З повагою, Тетяна

avatar

Кадук Екатерина

28.05.2025

Пані Катерина , най краша дорадца

Odpowiedź:

30.05.2025

Дякую за високу оцінку. Пані Катерина неодмінно зрадіє твоєму відгуку. З повагою, Тетяна

avatar

Анатольевский Евгений

12.05.2025

Милая прекрасная Катерина , помогла решить мой сложный вопрос за 12-15мин который тянулся с апреля месяца! Спасибо огромное !🙏🌹

Odpowiedź:

12.05.2025

Спасибо за такую высокую оценку. Мы очень рады слышать, что Катерина оправдала твои ожидания. Ей точно будет приятно читать твой отзыв. С уважением, Татьяна

avatar

Ірина Подзізей

02.05.2025

Kateryną Yakunenko чудовий спеціаліст, я дуже рада, що звернулась саме до неї. Буду її всім рекомендувати !

Odpowiedź:

06.05.2025

Дякую за високу оцінку. Пані Катерина неодмінно зрадіє твоєму відгуку. З повагою, Тетяна

avatar

Вадим Вадим

02.05.2025

Kateryna Yakunenko чудова обслуга , дякуємо

Odpowiedź:

06.05.2025

Дякую за високу оцінку. Ми раді, що могли виправдати твої очуківання. З повагою, Тетяна

avatar

pit Pinoy

29.04.2025

Omijajcie ten Bank szerokim łukiem zwłaszcza cudzoziemcy, od dwóch tygodni mam zablokowane środki na koncie pomimo zaktualizowania w placówce tego banku oświadczeń KYC i Aml. Oczywiście nikt wcześniej nie powiadomił mnie ani SMS ani e- mailem o tym wymogu. Telefony na infolinię aby dowiedzieć się kiedy blokada zostanie usunięta bez efektu tylko odpowiedź że analizują oświadczenia. Mam raty do spłaty w tym banku , zadzwoniłem do windykacji aby odroczył i mi spłatę bez pomocy jedyna odpowiedź to bardzo mi przykro nic nie możemy zrobić. Zablokowali także możliwość wypłaty środków 800 plus !!!! żenada.

avatar

Tomasz Keler

25.04.2025

Oleksandr Manuilo. Super pomoc i wyjaśnienia. Oby wszyscy wykazywali takie zainteresowanie klientem. Brawo !!!

Odpowiedź:

28.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Agnieszka Rezulak

07.04.2025

Miałam okazję ostatnio skorzystać z usług placowoki. Szczerze powiedziawszy to byl czysty przypadek, potrzebowałam oferty na już, a że byłam w centrum handlowym odwiedzialam Credit, jak i dwie inne podobne placówki. Wniosek jest jeden, bardzo indywidualne podejście do każdego klienta. Ja z mężem trafiliśmy na panią Joannę, Dokladnie nam wszystko wytłumaczyła i doradziła. Pomijając fakt że oferta była najlepsza na rynku, lepsza od własnego banku najbardziej podobało mi się podejście Pani Joanny, rzeczowo wszystko tłumaczyła, nie próbowała na siłę nic wcisnąć tylko uprzejmie zaproponowała produkty. Dostaliśmy ofertę i już kilka dni później podpisywaliśmy umowę. Pozostałe placówki (firm nie przytocze) dosłownie nas zbyły, tluczamacz że wszystko znajduje się na stronie internetowej (No tak lepiej sobie bezczynnie posiedzieć nic wytłumaczyć potencjalnemu klientówi ofert). Tak zostaliśmy klientami credit, czuliśmy się zaopiekowani a Pani Joanna jeszcze kilka dni później dzwoniła z zapytaniem czy wszystko jest ok.

Odpowiedź:

09.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Doceniamy Twoją opinię i cieszymy się, że jesteś zadowolona z jakości naszej obsługi. Miło nam słyszeć, że Pani Joanna sprostała Twoim oczekiwaniom. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Rewolucja w akceptacji kart, czyli SoftPOS – terminal w telefonie i płatności bez dodatkowego sprzętu!

Płatności zbliżeniowe w ostatnich latach przeszły prawdziwą rewolucję. Na rynku pojawiły się innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców, które ułatwiają przyjmowanie płatności bezgotówkowych z dowolnego miejsca. Prosty terminal w telefonie w ramach aplikacji SoftPOS to rozwiązanie, które pozwoli Ci przyjmować płatności zbliżeniowe Visa i MasterCard w dowolnym momencie – wszędzie tam, gdzie jesteś. Jak działa terminal płatniczy […] Więcej
 

Czym jest terminal płatniczy POS i jak działa?

Przyjmowanie płatności zbliżeniowych w firmach powoli jest standardem. W praktyce terminale POS dla przedsiębiorców to spore ułatwienie. Z takim sprzętem możesz swobodnie przyjmować płatności bezgotówkowe od klientów. A więc co to jest terminal płatniczy POS, jak działa i kiedy przedsiębiorca ma obowiązek zainstalować takie urządzenie? Dowiedz się więcej! Terminal płatniczy POS – co to? Nowoczesne […] Więcej

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku