Placówka bankowa Kwiatkowskiego 2, Bydgoszcz Fordon

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Marek Lewandowski

03.01.2025

Odpowiedź:

07.01.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Barbara Sobocinska

30.12.2024

Odpowiedź:

31.12.2024

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Agnieszka Jankowska

18.12.2024

Doceniam za szybką i profesjonalną obsługę. Można umówić się na spotkanie na konkretną godzinę. Dobra oferta oszczędnościowa i najlepszy doradca - Pani Monika.

Odpowiedź:

Doceniamy, że poświęciłaś chwilę na podzielenie się swoimi wrażeniami z wizyty, Agnieszko❤️! Cieszy nas, że nam zaufałaś oraz, że jesteś zadowolona z naszej bogatej oferty produktów. Polecamy się na przyszłość😊! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Grzegorz Lyskawa

17.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Serdecznie dziękujemy za najwyższą ocenę! Dobrze wiedzieć, że cenisz sobie współpracę z nami🤍 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Stefan Ociński

09.12.2024

Super! Pani Monika Bardzo kompetentna, życzliwa i cierpliwa w wyjaśnieniu. Gratuluję takiego pracownika.

Odpowiedź:

Staefanie, dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Bezpieczeństwo w bankowości to podstawa💚! Zachęcamy do poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie na naszym blogu CAsfera. W zakładce BANKUJ BEZPIECZNIE znajdziesz wiele ważnych informacji😊! Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

dawid miroslaw

29.11.2024

Odpowiedź:

Dawidzie, dziękujemy za 5 gwiazdek. Pozostajemy do dyspozycji! Joanna

avatar

edward mitek

28.10.2024

Jestem w pełni zadowolony z obsługi. Pani Doradczyni w sposób profesjonalny i miły przygotowała ofertę i wyjaśniła wszystkie jej zasady. Bardzo dziękuję i polecam

Odpowiedź:

Edwardzie, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam, Michał

avatar

Josephine Cost

27.10.2024

Moja mama zmarła więc musieliśmy pozamykać Jej sprawy. Mama miała konto osobiste oraz oszczędnościowe w Credit Agricole. Osoba która nas przyjęła była bardzo niesympatyczna i arogancka, nie wiem może miała zły dzień, nieważne. Ważne natomiast jest że żeby uzyskać zwrot pieniędzy za pogrzeb musieliśmy udostępnić tej osobie fakturę gotówkowa. Po dowiezieniu wymaganych dokumentów osoba ta poinformowała nas że musi być podpis. Po dostarczeniu faktury z odręcznym podpisem, okazało się że na fakturze jest napisane płatność gotówką do 16 października. A tego dnia był 16 października więc pieniądze nie zostały wypłacone. Musieliśmy ponownie przyjechać następnego dnia. Tak też zrobiliśmy. Na szczęście wspomniana osoba była w ten dzień zajęta i zostaliśmy przyjęci przez inną Panią, miłą i bardzo pomocną. My nie oczekiwaliśmy współczucia tylko zwykłego ludzkiego traktowania,chcieliśmy pozamykać mamy sprawy w tym trudnym dla nas okresie, niestety trafiliśmy na osobę która ,takie odniosłam wrażenie, była tam za karę. W każdej innej instytucji w której byliśmy obsługa była bardzo uprzejma i pomocna. Niestety tutaj tego zabrakło.

Odpowiedź:

23.12.2024

Bardzo przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała i wynikające z niej niedogodności. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Jakie są najczęstsze błędy przy zarządzaniu domowym budżetem?

Zarządzanie domowym budżetem może być proste, a jednocześnie stać się fundamentem stabilności finansowej. Jednak mimo szczerych chęci wiele osób popełnia błędy, które sprawiają, że pieniądze „uciekają” szybciej, niż powinny. Jak ich uniknąć? Sprawdź, czy nie wpadłeś w którąś z tych pułapek i zbuduj fundamenty zdrowych finansów! Więcej
 

Wpływ pandemii na nasze nawyki finansowe: jakie zmiany zaszły w sposobie, w jaki zarządzamy pieniędzmi?

Pandemia COVID-19 zmieniła sposób, w jaki zarządzamy swoimi finansami, zmuszając nas do większej ostrożności. Z badań przeprowadzonych w 2021 roku wynika, że aż 42 proc. Polaków musiało w czasie pandemii ograniczyć swoje wydatki, a jednocześnie 64 proc. zwiększyło swoje oszczędności. Przeanalizujmy, jak jeszcze zmieniły się nasze nawyki finansowe i jakie lekcje wyciągnęliśmy na przyszłość. Więcej

Jak radzić sobie z nieregularnymi dochodami? Skuteczne planowanie budżetu przy zmiennych wpływach

Nieregularne dochody stały się codziennością dla wielu osób, szczególnie wśród freelancerów, osób pracujących na kontraktach B2B oraz prowadzących własne firmy. Choć taki model pracy zapewnia elastyczność i swobodę działania, to często wiąże się z nieprzewidywalnymi wpływami finansowymi. Brak stabilnych dochodów może prowadzić do trudności w regulowaniu zobowiązań, nadmiernego korzystania z kredytów konsumpcyjnych czy poczucia braku finansowego bezpieczeństwa. Dlatego skuteczne zarządzanie budżetem staje się niezbędne, aby zminimalizować ryzyko i zapewnić sobie stabilność nawet w obliczu zmiennych dochodów. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia