Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:30-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
214 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Super! Pani Monika Bardzo kompetentna, życzliwa i cierpliwa w wyjaśnieniu. Gratuluję takiego pracownika.
Staefanie, dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Bezpieczeństwo w bankowości to podstawa💚! Zachęcamy do poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie na naszym blogu CAsfera. W zakładce BANKUJ BEZPIECZNIE znajdziesz wiele ważnych informacji😊! Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Dawidzie, dziękujemy za 5 gwiazdek. Pozostajemy do dyspozycji! Joanna
Świetna obsługa Pani Moniki. Bogata oferta produktów, fajne programy lojalnościowe. Polecam.
Doceniamy, że poświęciłaś chwilę na podzielenie się swoimi wrażeniami z wizyty, Agnieszko❤️! Cieszy nas, że nam zaufałaś oraz, że jesteś zadowolona z naszej bogatej oferty produktów. Polecamy się na przyszłość😊! Pozdrawiam, Klaudia
Jestem w pełni zadowolony z obsługi. Pani Doradczyni w sposób profesjonalny i miły przygotowała ofertę i wyjaśniła wszystkie jej zasady. Bardzo dziękuję i polecam
Edwardzie, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam, Michał
Moja mama zmarła więc musieliśmy pozamykać Jej sprawy. Mama miała konto osobiste oraz oszczędnościowe w Credit Agricole. Osoba która nas przyjęła była bardzo niesympatyczna i arogancka, nie wiem może miała zły dzień, nieważne. Ważne natomiast jest że żeby uzyskać zwrot pieniędzy za pogrzeb musieliśmy udostępnić tej osobie fakturę gotówkowa. Po dowiezieniu wymaganych dokumentów osoba ta poinformowała nas że musi być podpis. Po dostarczeniu faktury z odręcznym podpisem, okazało się że na fakturze jest napisane płatność gotówką do 16 października. A tego dnia był 16 października więc pieniądze nie zostały wypłacone. Musieliśmy ponownie przyjechać następnego dnia. Tak też zrobiliśmy. Na szczęście wspomniana osoba była w ten dzień zajęta i zostaliśmy przyjęci przez inną Panią, miłą i bardzo pomocną. My nie oczekiwaliśmy współczucia tylko zwykłego ludzkiego traktowania,chcieliśmy pozamykać mamy sprawy w tym trudnym dla nas okresie, niestety trafiliśmy na osobę która ,takie odniosłam wrażenie, była tam za karę. W każdej innej instytucji w której byliśmy obsługa była bardzo uprzejma i pomocna. Niestety tutaj tego zabrakło.
Jestem klientką banku od wielu lat. Nie zamieniłabym banku na żaden inny . Wszyscy doradcy bardzo uprzejmie i zaangażowani ..Szczególnie chciałabym podziękować p. Weronice Banaśkiewicz . Każda rozmowa jest mila , jasna i owocna . Pozdrawiam wszystkich pracowników banku C& A
Gabrielo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę i zaufanie, którym darzysz nas od tylu lat. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Wiesławie, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał
Moniko, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał