Placówka bankowa Kolejowa 6, Nowy Targ

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Grażyna Sitarz

15.04.2025

Odpowiedź:

16.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

avatar

Robert Hornik

02.03.2025

Odpowiedź:

03.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Szymon Waksmundzki

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie. Michał

avatar

MrDG—M

26.02.2025

Pan doradca jakby tylko mógł to zapewne napluł by mi w twarz , brak kultury zero pomocy . Co do weryfikacji mObywatela pan nie wykonał jej za pomocą zeskanowania aplikacji sprawdzenia , z uśmiechem na twarzy powiedział że taki oto dokument można kupić za 20 zł no cóż jak tak traktujecie klienta to ich za nie długo nie będzie . Więc jedynie co można zrobić w tym zacofanym banku to zamknąć konto

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z informacji uzyskanych od dyrektor placówki wiemy, że niestety przy skanowaniu kodu na aplikacji klienta pojawił się błąd, pomimo kilkukrotnych prób, identyfikacja m-dowodem nie była możliwa. Niestety bez weryfikacji tożsamości obsługa ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa. Monika

avatar

Sebastian Bylica

15.02.2025

Super Bank i obsluga Pani Justyna pelny profesjonalizm Nowy TargPozdrawiam

Odpowiedź:

15.02.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Bartłomiej Chyc

23.01.2025

Odpowiedź:

21.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

avatar

R&X

26.12.2024

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek 💚 W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do ponownego kontaktu z nami lub za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Ula Biedrawa

23.12.2024

Dzisiaj o gpdz. 9.00 miał zadzwonić do mnie doradca Pan Szymon Waksmundzki . Teraz jest 10.30 a PAN WAKSMUNDZKI NIE ZADZWONIŁ W BARDZO WAŻNEJ DLA MNIE SPRZWIE!!! CZY TAK MA WYGLĄDAĆ WSPÓŁPRACA Z MOIM NOWYM DORADCĄ? NIESTETY PLACWKA W ZAKOPANEM ZOSTAŁA ZLIKWIDOWANA. W TEJ SYTUACJI ROZWAŻĘ ZMIANĘ NA INNY BANK Z ODPOWIEDZIALNYMI PRACOWNIKAMI. U. BIEDRAWA WIELOLETNIA KLIENTA BANKU

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jak bezpiecznie korzystać z internetu?

Internet to narzędzie niezbędne do pracy, zarządzania finansami, kontaktu ze światem. Ale to również pole minowe, na którym nieuważny użytkownik może stracić znacznie więcej niż tylko dobre samopoczucie. Cyberprzestępcy coraz częściej korzystają z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, by tworzyć jeszcze bardziej przekonujące kampanie oszustw. Sprawdź, jakie są aktualne zagrożenia i sposoby, jak się przed […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku