Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 11:00-18:00
Wt.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
70 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo miła obsługa i bardzo dobre podejście do klienta.
Bardzo ale to bardzo nie polecam. Nie wiem czy samego banku czy obsługi w tej placówce. Przyszłam, aby zamknąć konto. Pani, która mnie obsługiwała kazała mi zamknąć natychmiastowo kartę gdyż bez tego konto się nie zamknie. Mi zależało, abym miała kartę, abym mogła skorzystać z darmowego konta realizując założenia banku. Na inne pytania na które nie znała Pani odpowiedzi po prostu się uśmiechała i nie odpowiadała. Pani to szatynka w dlugich prostych włosach. Po zamknięcie konta kiedy poprosiłam o zamknięcie konta i zrobienie tak by bank nie mógł się ze mną kontaktować dowiedziałam się że jednak zgody marketingowe nie zostały usunięte. Była zmuszona wrócić jeszcze raz do banku i je cofnąć. Ówczesna Pani powiedziała że ona nie ma w procedurze cofanie zgód marketingowych. Poprosiłam tym razem o obsługę innej osoby. I tutaj wszystko sprawnie i szybko. Dla takich osób może jeszcze kiedyś wrócę do banku, ale proszę- zainwestujcie proszę w szkolenie osób z mojej strony bardzo niekompetentnych i mało pomocnych.
Pani Ewa Wolska pokazała bardzo wysoki poziom obsługi, jest bardzo miła, cierpliwa i pomocna. Wszystko mi wytłumaczyła, pokazała i było widać , ze naprawdę zależy Pani na tym, by klient wyszedł zadowolony. Dziękuje bardzo.
Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał
Nie polecam a wręcz ostrzegam przed prowadzeniem kont firmowych w tym banku!! Strata czasu i nerwów- opiekun konta niedostępny, obsługa w placówkach niekompetentna. Zwykła zmiana adresu wymaga kilku podejść i to z marnym skutkiem. Przez infolinię i w wielu palcówkach tzw. Oddziałach niewiele można załatwić a za to stracić mnóstwo czasu. Zdecydowanie nie polecam!!
Profesjonalna obsługa , uśmiech na twarzy każdego pracownika . Zrozumienie i pomoc w rozwiązaniu najmniejszych wątpliwości . A Pani Katarzyna B. to już mistrzostwo świata !!! , cierpliwa pełna empatii , kontakt z nią to czysta przyjemność . Wielokrotnie pomogła rozwiązać mi problem , wyjaśniała cierpliwie i zrozumiałe Polecam placówkę 😜 Pozdrawiam wszystkich pracowników a w szczególności Panią Katarzynę B
Julito, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Mile powitanie z uśmiechem, profesjonalne podejście obsługi klienta przez obsługę tej placówki, wszystkiego dobrego na przyszłość
Dariuszu, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
"ROZCZAROWUJĄCA PLACÓWKA Credit Agricole...!"🤨 Jestem klientem tego banku mw. 5 lat, ale pomimo Wielkiego Szacunku jakim dażę tę światową instytucję finansową - muszę bardzo dobitnie stwierdzić! - iż REPREZENTOWANE OD JAKIEGOŚ CZASU USŁUGI TEJ Francuskiej🇫🇷korporacji - STAŁY SIĘ WRĘCZ MIERNE!!!🤨🤮👎Tak też samo jest z tą jednostką usługową, na której się poprzez niedopatrzenia i opieszałość pracowników STRASZNIE ZAWIODŁEM!...👎😡🤨Otóż "któregoś pięknego dnia", będąc w pobliżu - postanowiłem załatwić bieżące sprawy i problemy bankowo-finansowe dotyczące mojego konta osobistego...I tak poznałem miłą, przesympatyczną, ciepłą, oraz serdeczną - Panią doradcztczynię i konsultanta klienta Katarzynę B. Staliśmy się zgranym zespołem i dobra 👍współpraca układała się przez dość długi okres czasu... ❤️ "Ale idylla ta wreszcie się skończyła" - niestety z winy uporu, apodyktyzmu i przesadnej stanowczości Pani Kasi!...🤨🤔👎 Po pierwsze 🥇zaczęła mi na SIŁĘ WMAWIAĆ "FAKTY", KTÓRE WYOGULE NIE MIAŁY MIEJSCA W RZECZYWISTOŚCI!!!!!🤨😡😡👎⚠️ A miało to miejsce nawet w obecności samej - też inteligentnej i miłej - Pani Dyrektor oddziału...!😊🤨🤔Po drugie 🥈nie mając na uwadze mojego zdania i życzenia - co też przejawia się brakiem szacunku i gryzie się z posługą zawodowego bankiera - przydzieliła mi jako mojego opiekuna, osobę której nie chciałem, i która mi nie odpowiadała!!!😡😡👎👎To wszystko składa się na ISTOTNY BRAK ZASAD WYMIANY HANDLOWEJ, NARUSZENIA ETYKI ZAWODOWEJ, I KOMLETNĄ IGNORACJĄ - ze strony nie tylko Pani Katarzyny, ale również Dyrektorki i Całego "Szacownego" Zespołu pracowniczego...!😡🤨👎 TO SĄ POWAŻNE USŁUGI, A NIE NAŻUCANIE SIĘ KLIENTOWI!!!!!⚠️ W związku z zaistniałymi okolicznościami, niezależnymi ode mnie - postanowiłem zmienić placówkę docelową i zaniechać wyogule kontaktu z tymi bankierami!!!😡👎👎Wniosek z "tej lekcji" jest prosty - TAK NIE POWINNO BYĆ!!!- w tej klasie banku o skali 🌍globalnej!!! ⚠️👎 Jeśli chodzi o dane techniczne tego lokalu to jest tu "duża sala witająca gości", 4 pokoje dla doradców klienta, wygodna kanapa 🛋, aby można było spocząć, a nawet Wi-Fi z kablami do różnego typu telefonów, bądź też urządzeń...Nie ma toalety 🚻. Osobna na wózku ♿ inwalidzkim może mieć pewne problemy z wejściem do środka...! Są tu jeszcze 2 bankomato-wpłatomaty - jeden 1⃣na zewnątrz, a drugi wewnątrz - przy drzwiach wejściowych... Stan opisywanych wydarzeń - rok 2023/2024(jesień). "NIE ODRADZAM/NIE ZAPRASZAM!..."🤨👎👎