Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 11:00-18:00
Wt.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.1
80 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Niemal rozczarowujące doświadczenie z Credit Agricole Bankiem. Zadzwonił do mnie doradca, Pan Maciej, ze strategią banku - ustaliliśmy się na konkretny dzień i godzinę spotkania. Na ten cel zreorganizowałem cały dzienny harmonogram, nie pojechałem do pracy, a o wiele wcześniej odebrałem od banku potwierdzenie z informacją o potrzebie uczciwego podejścia i przybycia na spotkanie. Przybiełem z 15-minutową przewagą… i co się nawidziało? Pana Macieja nie ma na pracy. Nikt mnie wcześniej na ten temat nie powiadomił. Żadnej alternatywy, żadnego zastępstwa, tylko komunikat, że "Pan oddzwoni i się umówi na nowy termin". Trudno mówić o profesjonalizmie czy budowaniu zaufania, skoro już na pierwszym etapie kontaktu klient zostaje traktowany w tak lekceważący sposób. Bardzo słaby start, który skutecznie zniechęca do dalszej współpracy.
Najlepsi Doradcy ,polecam
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Tatiana
Fachowa, profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Wiem, że mogę polegać na wiedzy i opinii Pani Katarzyny.
Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek, Marku! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej profesjonalnej obsługi😊. Mamy nadzieję, że jesteś również zadowolony z naszej dogodnej oferty. Pamiętaj, że polecając konto znajomym lub rodzinie możesz zgarnąć premię. Na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji👑. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia
Miła obsługa.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Polecam, bardzo miła obsługa
Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Tatiana
Polecam!
Dziękujemy za komplet gwiazdek. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał
Serdecznie polecam placówkę Banku :) miłe i pogodne podejście do klienta i pomoc w załatwianiu wielu spraw. Ciepła atmosfera i pełen angaż Pana Macieja Kacprzyka w udzielaniu informacji. 5 + :)
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Obecni pracownicy oddziału sa niezwykle " asertwywni" w złym tego słowa znaczeniu. Sprawy nie załatwiłam, czekam na odpowiedź centrali, Panie nie odpowiadają za rozmowy na infolinii, za decyzje innych pracowników. Niewzwykle wygodne, w dobie inforamtyzacji dla mnie niezrozumiałe. Rzecz dotyczyła zablokowania konta, przyczyna nieznana , bo w oddziale nie rozumiano, co sie stało. Powoływano się na moją rozmowę z infolinią, sugerowano,że przeprowadzono ze mną ankietę, bo ktoś tak napisał. Moje wyjaśnieni były odsuwane.A jedyne stwierdzenie to: na na tę chwilę nic nie możemy zrobić, wyślemy pytanie do centrali. Jak to jest możliwe,że DORADCA KLIENTA nie rozumie, co się stało z kontem, jaki jest powód blokady, musi dzwonić do centrali? Dlaczego, gdy bierzemy kredyt czy jakikolweik inny produkt CA centrala odpowiada błyskawicznie? A wiem to, bo jestem klientem tego banku od ponad 25 lat. Ironiczna uwaga, to kto jest w końcu właściclelm konta, świadczy tylko o tym,że p. dyrektor nie zna dobrze produktów banku. Ponadto ja mam prawo tłumaczyć niedokładnie, bo jestem tylko klientem. Pani powinna od razu przeanalizować konto i dopiero podjąć rozmowę. Ale to był piatek po 15... i przecież nic sie nie da zrobić. Beata Rudnicka
Beato, skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, która Cię spotkała w placówce. Bardzo nam przykro, że tak się poczułaś podczas ostatniej wizyty jednakże brak możliwości odtworzenia rozmowy, która przeprowadzona była z infolinią nie wynikała ani z niechęci doradcy do przeprowadzenia takiego działania, ani też z dnia, czy godziny w której realizowane było spotkanie niestety nie mamy takich możliwości technicznych. Zapewniamy, że dyrektorzy naszych placówek znają oferowane przez nich produkty. Pozdrawiam, Monika