Placówka bankowa Puławska 17, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Rafał Zych

04.01.2025

UWAGA To Bank nie dla starszych osób Ja chcę dodać opinię nie o placówce ale o całym banku. To bank ukierunkowany na zarabianiu, jest anty ludzki anty społeczny. Zwłaszcza nie przyjazny ludziom starszym. Bo jak nazwać to że jak chcesz sprawdzić stan konta w bankomacie od razu pobiera tobie 5 zł. Więc człowiek starszy który nie posiada dostępu do bankowości elektronicznej jest skazany przy bankomacie w myślach już odliczać te 5 zł prowizji do tego jeśli chce wypłacić całą rentę lub emeryturę to już do tej kwoty musi doliczyć następne 5 zł za wypłatę. A jeśli bankomat ma limit jednorazowy wypłat a osobą starszą ma kłopoty z zapamiętywaniem to bank potrafi zarobić na takim starszym człowieku kilkadziesiąt złotych a to czasami dużo. Inne banki potrafią brać po 2 zł za sprawdzenie i wypłatę z bankomatu a do tego naliczają na następny dzień. To bank pazerny na pieniądze. Nie pro ludzki ale anty ludzki Sam miałem założyć konto ale jak zobaczyłem ile zabierają mojemu starszemu schorowanemu wujkowi to jego też zabieram z tego banku i będę wszystkim starszym osobą odradzał ten bank to nie może tak być że przez takie wysokie opłaty bankomatowe zabieracie biednym starszym osobom duża część ich czasem głodowych rent

avatar

Klara Komisaruk

18.12.2024

Dzięki "obsłudze" w tej placówce, która jest tam skandaliczna, podjęłam decyzję o zamknięciu konta. Nigdy więcej CA. Jednak, z uwagi na pełną rzetelność, chcę zaopiniować pozytywnie P. MONIKĘ BERDOWSKĄ, z placówki przy ul.Malborskiej, za pomoc i pełen profesjonalizm. Gdybym trafiła na nią wcześniej moja opinia o CA byłaby pozytywna. Niestety wrażenia po oddziale na Puławskiej nie da się tak łatwo usunąć.

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za Twoją opinię i jednocześnie przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała. Monika

avatar

Artur Czawkowski

11.12.2024

Bardzo miła obsługa i bardzo dobre podejście do klienta.

Odpowiedź:

24.12.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się! Michał

avatar

Kamila Su

03.12.2024

Bardzo ale to bardzo nie polecam. Nie wiem czy samego banku czy obsługi w tej placówce. Przyszłam, aby zamknąć konto. Pani, która mnie obsługiwała kazała mi zamknąć natychmiastowo kartę gdyż bez tego konto się nie zamknie. Mi zależało, abym miała kartę, abym mogła skorzystać z darmowego konta realizując założenia banku. Na inne pytania na które nie znała Pani odpowiedzi po prostu się uśmiechała i nie odpowiadała. Pani to szatynka w dlugich prostych włosach. Po zamknięcie konta kiedy poprosiłam o zamknięcie konta i zrobienie tak by bank nie mógł się ze mną kontaktować dowiedziałam się że jednak zgody marketingowe nie zostały usunięte. Była zmuszona wrócić jeszcze raz do banku i je cofnąć. Ówczesna Pani powiedziała że ona nie ma w procedurze cofanie zgód marketingowych. Poprosiłam tym razem o obsługę innej osoby. I tutaj wszystko sprawnie i szybko. Dla takich osób może jeszcze kiedyś wrócę do banku, ale proszę- zainwestujcie proszę w szkolenie osób z mojej strony bardzo niekompetentnych i mało pomocnych.

Odpowiedź:

23.12.2024

Bardzo przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała. Zweryfikujemy to zdarzenie i wprowadzimy działania poprawcze. Mamy szczerą nadzieję, ze jeszcze zagościsz w naszych progach. Pozdrawiam, Monika

avatar

Iren Khachatrian

23.11.2024

Pani Ewa Wolska pokazała bardzo wysoki poziom obsługi, jest bardzo miła, cierpliwa i pomocna. Wszystko mi wytłumaczyła, pokazała i było widać , ze naprawdę zależy Pani na tym, by klient wyszedł zadowolony. Dziękuje bardzo.

Odpowiedź:

25.11.2024

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

M Z

23.10.2024

Nie polecam a wręcz ostrzegam przed prowadzeniem kont firmowych w tym banku!! Strata czasu i nerwów- opiekun konta niedostępny, obsługa w placówkach niekompetentna. Zwykła zmiana adresu wymaga kilku podejść i to z marnym skutkiem. Przez infolinię i w wielu palcówkach tzw. Oddziałach niewiele można załatwić a za to stracić mnóstwo czasu. Zdecydowanie nie polecam!!

Odpowiedź:

23.12.2024

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Julita Czerniakiewicz

21.10.2024

Profesjonalna obsługa , uśmiech na twarzy każdego pracownika . Zrozumienie i pomoc w rozwiązaniu najmniejszych wątpliwości . A Pani Katarzyna B. to już mistrzostwo świata !!! , cierpliwa pełna empatii , kontakt z nią to czysta przyjemność . Wielokrotnie pomogła rozwiązać mi problem , wyjaśniała cierpliwie i zrozumiałe Polecam placówkę 😜 Pozdrawiam wszystkich pracowników a w szczególności Panią Katarzynę B

Odpowiedź:

23.10.2024

Julito, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Dar

15.10.2024

Odpowiedź:

15.10.2024

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się także na przyszłość. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Biznes musi działać z troską o otoczenie

Biznes zakłada się po to, żeby na nim zarabiać, ale równocześnie chodzi o to, żeby robić to w taki sposób, aby nie wpływać negatywnie na otoczenie. Tak jak zmieniają się biznesy, tak samo zmieniają się też konsumenci. Patrząc w dłuższej perspektywie, klienci dzisiaj oczekują od firm czegoś innego niż dawniej – mówi Ewa Deperas-Jarczewska, dyrektorka Zespołu Corporate Sustainability w banku Credit Agricole. Więcej

Jakie są najczęstsze błędy przy zarządzaniu domowym budżetem?

Zarządzanie domowym budżetem może być proste, a jednocześnie stać się fundamentem stabilności finansowej. Jednak mimo szczerych chęci wiele osób popełnia błędy, które sprawiają, że pieniądze „uciekają” szybciej, niż powinny. Jak ich uniknąć? Sprawdź, czy nie wpadłeś w którąś z tych pułapek i zbuduj fundamenty zdrowych finansów! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia