Placówka bankowa Puławska 17, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Vladyslav Chentsov

06.05.2025

Niemal rozczarowujące doświadczenie z Credit Agricole Bankiem. Zadzwonił do mnie doradca, Pan Maciej, ze strategią banku - ustaliliśmy się na konkretny dzień i godzinę spotkania. Na ten cel zreorganizowałem cały dzienny harmonogram, nie pojechałem do pracy, a o wiele wcześniej odebrałem od banku potwierdzenie z informacją o potrzebie uczciwego podejścia i przybycia na spotkanie. Przybiełem z 15-minutową przewagą… i co się nawidziało? Pana Macieja nie ma na pracy. Nikt mnie wcześniej na ten temat nie powiadomił. Żadnej alternatywy, żadnego zastępstwa, tylko komunikat, że "Pan oddzwoni i się umówi na nowy termin". Trudno mówić o profesjonalizmie czy budowaniu zaufania, skoro już na pierwszym etapie kontaktu klient zostaje traktowany w tak lekceważący sposób. Bardzo słaby start, który skutecznie zniechęca do dalszej współpracy.

avatar

malgorzata reda

30.04.2025

Najlepsi Doradcy ,polecam

Odpowiedź:

05.05.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Tatiana

avatar

Marek Mazur

29.04.2025

Fachowa, profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Wiem, że mogę polegać na wiedzy i opinii Pani Katarzyny.

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek, Marku! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej profesjonalnej obsługi😊. Mamy nadzieję, że jesteś również zadowolony z naszej dogodnej oferty. Pamiętaj, że polecając konto znajomym lub rodzinie możesz zgarnąć premię. Na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji👑. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Tadeusz Kowalski

07.04.2025

Miła obsługa.

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Kamil Tabaka

17.03.2025

Polecam, bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

20.03.2025

Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Tatiana

avatar

Michał Chruścielski

14.03.2025

Polecam!

Odpowiedź:

15.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Paweł Leszczyński

14.03.2025

Serdecznie polecam placówkę Banku :) miłe i pogodne podejście do klienta i pomoc w załatwianiu wielu spraw. Ciepła atmosfera i pełen angaż Pana Macieja Kacprzyka w udzielaniu informacji. 5 + :)

Odpowiedź:

14.03.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Beata Rudnicka

08.03.2025

Obecni pracownicy oddziału sa niezwykle " asertwywni" w złym tego słowa znaczeniu. Sprawy nie załatwiłam, czekam na odpowiedź centrali, Panie nie odpowiadają za rozmowy na infolinii, za decyzje innych pracowników. Niewzwykle wygodne, w dobie inforamtyzacji dla mnie niezrozumiałe. Rzecz dotyczyła zablokowania konta, przyczyna nieznana , bo w oddziale nie rozumiano, co sie stało. Powoływano się na moją rozmowę z infolinią, sugerowano,że przeprowadzono ze mną ankietę, bo ktoś tak napisał. Moje wyjaśnieni były odsuwane.A jedyne stwierdzenie to: na na tę chwilę nic nie możemy zrobić, wyślemy pytanie do centrali. Jak to jest możliwe,że DORADCA KLIENTA nie rozumie, co się stało z kontem, jaki jest powód blokady, musi dzwonić do centrali? Dlaczego, gdy bierzemy kredyt czy jakikolweik inny produkt CA centrala odpowiada błyskawicznie? A wiem to, bo jestem klientem tego banku od ponad 25 lat. Ironiczna uwaga, to kto jest w końcu właściclelm konta, świadczy tylko o tym,że p. dyrektor nie zna dobrze produktów banku. Ponadto ja mam prawo tłumaczyć niedokładnie, bo jestem tylko klientem. Pani powinna od razu przeanalizować konto i dopiero podjąć rozmowę. Ale to był piatek po 15... i przecież nic sie nie da zrobić. Beata Rudnicka

Odpowiedź:

08.04.2025

Beato, skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, która Cię spotkała w placówce. Bardzo nam przykro, że tak się poczułaś podczas ostatniej wizyty jednakże brak możliwości odtworzenia rozmowy, która przeprowadzona była z infolinią nie wynikała ani z niechęci doradcy do przeprowadzenia takiego działania, ani też z dnia, czy godziny w której realizowane było spotkanie niestety nie mamy takich możliwości technicznych. Zapewniamy, że dyrektorzy naszych placówek znają oferowane przez nich produkty. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku