Placówka bankowa Puławska 17, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Tomasz Mester

13.09.2024

"ROZCZAROWUJĄCA PLACÓWKA Credit Agricole...!"🤨 Jestem klientem tego banku mw. 5 lat, ale pomimo Wielkiego Szacunku jakim dażę tę światową instytucję finansową - muszę bardzo dobitnie stwierdzić! - iż REPREZENTOWANE OD JAKIEGOŚ CZASU USŁUGI TEJ Francuskiej🇫🇷korporacji - STAŁY SIĘ WRĘCZ MIERNE!!!🤨🤮👎Tak też samo jest z tą jednostką usługową, na której się poprzez niedopatrzenia i opieszałość pracowników STRASZNIE ZAWIODŁEM!...👎😡🤨Otóż "któregoś pięknego dnia", będąc w pobliżu - postanowiłem załatwić bieżące sprawy i problemy bankowo-finansowe dotyczące mojego konta osobistego...I tak poznałem miłą, przesympatyczną, ciepłą, oraz serdeczną - Panią doradcztczynię i konsultanta klienta Katarzynę B. Staliśmy się zgranym zespołem i dobra 👍współpraca układała się przez dość długi okres czasu... ❤️ "Ale idylla ta wreszcie się skończyła" - niestety z winy uporu, apodyktyzmu i przesadnej stanowczości Pani Kasi!...🤨🤔👎 Po pierwsze 🥇zaczęła mi na SIŁĘ WMAWIAĆ "FAKTY", KTÓRE WYOGULE NIE MIAŁY MIEJSCA W RZECZYWISTOŚCI!!!!!🤨😡😡👎⚠️ A miało to miejsce nawet w obecności samej - też inteligentnej i miłej - Pani Dyrektor oddziału...!😊🤨🤔Po drugie 🥈nie mając na uwadze mojego zdania i życzenia - co też przejawia się brakiem szacunku i gryzie się z posługą zawodowego bankiera - przydzieliła mi jako mojego opiekuna, osobę której nie chciałem, i która mi nie odpowiadała!!!😡😡👎👎To wszystko składa się na ISTOTNY BRAK ZASAD WYMIANY HANDLOWEJ, NARUSZENIA ETYKI ZAWODOWEJ, I KOMLETNĄ IGNORACJĄ - ze strony nie tylko Pani Katarzyny, ale również Dyrektorki i Całego "Szacownego" Zespołu pracowniczego...!😡🤨👎 TO SĄ POWAŻNE USŁUGI, A NIE NAŻUCANIE SIĘ KLIENTOWI!!!!!⚠️ W związku z zaistniałymi okolicznościami, niezależnymi ode mnie - postanowiłem zmienić placówkę docelową i zaniechać wyogule kontaktu z tymi bankierami!!!😡👎👎Wniosek z "tej lekcji" jest prosty - TAK NIE POWINNO BYĆ!!!- w tej klasie banku o skali 🌍globalnej!!! ⚠️👎 Jeśli chodzi o dane techniczne tego lokalu to jest tu "duża sala witająca gości", 4 pokoje dla doradców klienta, wygodna kanapa 🛋, aby można było spocząć, a nawet Wi-Fi z kablami do różnego typu telefonów, bądź też urządzeń...Nie ma toalety 🚻. Osobna na wózku ♿ inwalidzkim może mieć pewne problemy z wejściem do środka...! Są tu jeszcze 2 bankomato-wpłatomaty - jeden 1⃣na zewnątrz, a drugi wewnątrz - przy drzwiach wejściowych... Stan opisywanych wydarzeń - rok 2023/2024(jesień). "NIE ODRADZAM/NIE ZAPRASZAM!..."🤨👎👎

avatar

Eugeniusz K

27.08.2024

Odpowiedź:

27.08.2024

Eugeniuszu, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Wojciech Lapczynski

01.08.2024

Odpowiedź:

08.08.2024

Wojciechu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Katarzyna Drohomirecka

23.07.2024

Polecam. Miła obsługa. Wszystko sprawnie i szybko.

Odpowiedź:

23.07.2024

Katarzyno, dziękujemy za 5 gwiazdek oraz polecenie! Czujemy się wyróżnieni. Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętać w przyszłości. Klaudia

avatar

Sławomir Wojciechowski

29.04.2024

Odpowiedź:

29.04.2024

Sławomirze, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Malgorzata Bryk

03.04.2024

Bardzo mila obsluga i konkretne odppwiedzi na moje pytania

Odpowiedź:

03.04.2024

Małgorzato, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Marek Mazur

16.03.2024

Fachowa, profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Wiem, że mogę polegać na wiedzy i opinii Pani Katarzyny.

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek, Marku! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej profesjonalnej obsługi😊. Mamy nadzieję, że jesteś również zadowolony z naszej dogodnej oferty. Pamiętaj, że polecając konto znajomym lub rodzinie możesz zgarnąć premię. Na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji👑. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Mike Gk

15.03.2024

I am grateful to the bank employees who provided highly qualified assistance, very quickly helped me open a bank account and gave advice in English, helped me register in the mobile application CA24 Mobile and provided instructions on how to use it. Appreciate assistance 😊👌

Odpowiedź:

27.03.2024

Mike, thank you very much for visiting and leaving a rating. Best regards, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie ona sprawia, […] Więcej
 

Crédit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają Ślązacy

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Śląska. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze prawie co szósta osoba (59 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 82 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Crédit Agricole. Crédit Agricole od lat przygląda się zwyczajom, nawykom oszczędnościowym Polaków i ich […] Więcej

Crédit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają mieszkańcy województwa mazowieckiego

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców województwa mazowieckiego. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze co druga osoba (53 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 74 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Crédit Agricole. Crédit Agricole od lat przygląda się zwyczajom, nawykom oszczędnościowym Polaków i ich […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia