Placówka bankowa Nowobramska 2, Słupsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Anna Magiera

28.03.2022

Bardzo miła obsługa p.Magdy!!!!

Odpowiedź:

29.03.2022

Anno, dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Magdy. Polecamy się! Joanna

avatar

Jolanta Nowak

28.03.2022

Odpowiedź:

29.03.2022

Jolanto, dziękujemy za wysoką ocenę :) Joanna

avatar

BMW Maniak

24.02.2022

Odpowiedź:

24.02.2022

Dziękujemy za wysoką ocenę naszej pracy. Joanna

avatar

MrMainard83

04.02.2022

Wymuskany chłopaczek z bródką za kontuarem, strasznie przemądrzały, ale nie potrafi udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania. Do tego jakiś taki sfochowany jak drażliwa panienka. Nie rozumiem, czemu takie osoby pracują na pierwszej linii z klientem?

Odpowiedź:

04.02.2022

Przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna

avatar

Piotr Gorecki

27.01.2022

Bardzo miła obsługa w szczególności pani Magda Blazewicz simply the best😉

Odpowiedź:

28.01.2022

Piotrze, dziękujemy za wizytę i wyróżnienie pracy Pani Magdy. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc :) Joanna

avatar

Iwona Paszkowska

12.01.2022

Bardzo miła i fachowa obsługa .Pani Agata w jasny sposób wyjaśniła mi zasady działania konta.Dziekuje za profesjonalne podejście do klienta. Pozdrawiam Iwona

Odpowiedź:

14.01.2022

Iwono, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo miło, że mogliśmy Ci pomóc. Pani Agata na pewno z uśmiechem na ustach przeczyta Twoje słowa :) Joanna

avatar

Tomasz Kul

11.01.2022

Odpowiedź:

11.01.2022

Tomaszu, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi. Michał

avatar

Martyna Rowińska

29.12.2021

Bardzo pozytywne wrażenia, miła obsługa, szybka realizacja i nie czekałam długo w kolejce. Serdecznie polecam

Odpowiedź:

30.12.2021

Martyno, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Krzysztof

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia