Placówka bankowa Nowobramska 2, Słupsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Piotrek Ceha

19.08.2021

Bardzo polecam placówkę każdy z Pracowników rzetelnie i sumiennie podchodzi do Każdego Klienta, Pani Agata szybko i profesjonalnie Mi pomogła.

Odpowiedź:

20.08.2021

Piotrze, dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc. Pani Agata na pewno doceni Twoje słowa. Joanna

avatar

Andrzej Dera

19.08.2020

To jest pierwsza opinia jakąkolwiek wystawiam. Jednak poziom absurdu obsługi banku sięgnął zenitu. Niby sprawa prosta. Chciałem wpłacić na swoje konto większą ilość bilonu o nominale 5 złotych. Może żeby godzina nie była dla pań krytyczna (16.30). Bank czynny do 17-stej, to może sprawę był załatwił. Ale nie. Najpierw dowiedziałem się żeby wpłacić bilon to się muszę umówić na wizytę. Spakować monnety w rulonach po 10 sztuk. Po wymianie kilku zdań pani stwierdziła, że nie rulony ale woreczki. Pierwsza wersja po 20 monet w woreczku, później stanęło na 10 monetach. Próbowałem dowiedzieć się jaki sens ma pakowanie monet w woreczkach skoro pani i tak musi woreczek rozerwać i przeliczyć zawartość. To czysty absurd. Zwyczajna niechęć personelu do liczenia. Po wymianie kilku zdań pani stwierdziła, że nie ma o czym ze mną rozmawiać. Olali mnie, moje pieniądze dzięki którym mają prace.

Odpowiedź:

15.09.2020

Dziękuję za pozostawienie komentarza po wizycie w naszej placówce. Po wyjaśnieniu okoliczności sprawy, którą pan opisał, prosimy o przyjęcie przeprosin z naszej strony, z powodu błędu doradcy w placówce bankowej. Doradca nie dostosował się do obowiązujących w naszym banku standardów obsługi. Jeśli klient wchodzi do placówki przed godziną jej zamknięcia, to absolutnie powinien zostać obsłużony, niezależnie od tego z jaką sprawą przychodzi. Doradca mógł zaproponować panu umówienie spotkania w innym terminie, lecz skoro nie był pan tym zainteresowany - powinien pana obsłużyć. Raz jeszcze przepraszamy za to, że tak się nie stało. Dołożymy starań, by doradcy w placówkach zostali ponownie przeszkoleni w zakresie zasad obsługi klientów. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia