Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-17:30
Wt.-Czw.: 09:00-16:30
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
114 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Ten bank to zero totalne, jedna wielka patologia. Radzę uciekać od tego banku jak najdalej. Blokady kont, nie można wypłacić pieniędzy, aktualizacja danych która nie została zatwierdzona i trzeba było ją wysyłać po 3 razy. Bank schodzi na psy, najlepiej żeby zniknął z Polski i wracał stąd gdzie pochodzi. Omijać szerokim łukiem
Bardzo mi przykro, że doświadczyłeś takich trudności. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Blokują dostęp do konta porażka żeby nie można było pieniędzy wypłacić
Dziękuję za Twój komentarz. Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Jeśli możemy pomóc, zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Najgorszy bank..wiele razy blokują dostęp do konta, blokują możliwość zalogowania, blokują przelewy. Wszystko aby cię chronić. Tak żebyś nie miał dostępu do własnych pieniędzy. Kiedyś 3 placówki w Słupsku teraz 1. Wiecie jaki to ma wpływ na kolejki ? Oczywiście placówka która została jest bezgotówkowa. Najlepiej idź pan wpłać sobie w innym banku. Nie polecam
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców poprzez aplikację CA24 Mobile lub przez naszą stronę www, aby skrócić czas oczekiwania na obsługę w placówce. Tatiana
Miła i fachowa obsługa, przedstawiciel udzielił przydatną poradę finansową dla nowych środków
Dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Chętnie zapoznamy się z Twoimi uwagami. Michał
Bardzo miła obsługa klienta i duża wiedza Pani Agnieszki pozdrawiam
Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Porażka. Nie mogę zalogować się przez komputer gdyż odkryto nową wyszukiwarkę (używam ją od pierwszego dnia otwarcia konta w CA). Skanowanie kodu QR nic nie daje gdyż aplikacja w telefonie jest wstanie odczytać tego kodu, porostu nie widzi go, a pro po aplikacji w telefonie. Nie mogę zalogować się za pomocą odciska palca. Pomimo tego że nie zalogowało mnie to po przyłożeniu kciuka pojawia się informacja ze zostałem w tym momencie wylogowany. Żeby być wylogowanym to najpierw trzeba by było si zalogować, tak mi się przynajmniej wydaje. Bankomaty też mają wiele do życzenia. W Słupsku po remoncie placówki CA i wstawieniu jakiegoś odlotowego bankomatu chciałem sprawdzić jak działa. Włożyłem kartę i postanowiłem sprawdzić coś co mogłem sprawdzić w telefonie, mianowicie stan konta. Potrącili mi 6 złotych za sprawdzenie stanu konta w bankomacie w ścianie mojej placówki CA, 6 złotych :)
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z logowaniem do aplikacji mobilnej. Jeżeli chodzi o sprawdzenie salda w bankomacie, to informacja o koszcie z tym związanym jest elementem Tabeli Opłat i Prowizji, która jest dostępna w eBank. Pozdrawiam, Monika
Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana
Nie wiem co prawda dlaczego opinię ma wystawić żona ? Co prawda była wraz ze mną ale to nas podstawie mojego dowodu osobistego i moich podpisów Pani Alina Komodołowicz dokonała 3 przelewów bardzo sprawnie . Osoba bardzo kompetentna i miła .Szkoda tylko ,że w Słupsku została tylko jedna placówka Co możecie zmienić ? Zainstalować np automat do kawy czy wody ,postawić więcej ławek i w/g mnie stanowisko do obsługi klientów nie powinno być w pierwszej części oddziału bo niestety wszystko słychać pomimo ,że siedząca tam Pani mówiła b. cicho .Gdy przyjdzie starszy klient niestety to będzie tym bardziej niemożliwe aby inni ,czekający nie słyszeli o czym i z czym ktoś przyszedł do banku Pozdrawiam całą obsadę oddziału a zwłaszcza Panią Alinę Jerzy Toporowski Słupsk
Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek. Pani Alina na pewno ucieszy się z Twojej opinii. Przekażemy wszystkie Twoje sugestie do odpowiedniego oddziału. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.