Placówka bankowa Grunwaldzka 413 (Alchemia), Gdańsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Maciej Chytry

25.07.2024

Witam! W Banku C.A. w "Alchemii" obsługa klienta jest niezwykle życzliwa i kompetentna. Szczególnie pozdrawiam Panią kierownik i Pana Piotra Godwina. Każdy doradca klienta powinien być tak pomocny jak on.

avatar

Krzysztof Gorzkowski

01.07.2024

Kompletna lipa. Nie kopetętni ,leniwy personel i złośliwy. Bank porażkaka czyli !

Odpowiedź:

10.07.2024

Krzysztofie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Krisand

24.06.2024

Po kilkunastu latach jako klient tego banku mam fatalne doświadczenia. Po pierwsze: - gdy w sobotę próbowałem wypłacić gotówkę z bankomatu zlokalizowanego w siedzibie banku, bankomat nie tylko nie wypłacił mi pieniędzy, ale nie zwrócił karty> Żadne próby dodzwonienia się gdziekolwiek o pomoc nie odniosły żadnego skutku! W tej sytuacji zostałem jako klient bez potrzebnych pieniędzy na weekend. - w poniedziałek zgłosiłem sie do placówki, zgłaszając problem i mimo wielu prób ze strony obsługi bankowej nadal nie można było wypłacić gotówki z bankomatów Planet z siedzibie banku i poza nim. Uzyskałem tylko częściowo wypłatę za pomoca BLIK-a, który został szybko zablokowany elektronicznie i znów zostałem bez potrzebnej kwoty gotówkowej. - konieczna była kolejna wizyta w placówce bankowej by odblokowac BLIK, ale po gotówkę musiałem pojechać do innej placówki bankowej, gdyż moja nie utrzymuje kasy. - po zgłoszeniu się do kolejnej placówki bankowej we Wrzeszcu, nie chciano mi wypłacić żądanej kwoty w gotówce, ale z częsciowo ponownie za pomoca bankomatu, i tylko końcówke z kasy bankowej. Przez prawie tydzień czasu byłem narażony na ogromne niedogodności zwiazane z dotarciem do moich środków finansowych, co naraziło mnie na przykrości z opóźnieniem uregulowaniu płatności gotówkowych w innej firmie. W tej sytuacji uwazam, że obsługa klientów w banku Creduot Agricole znacznie sie pogorszyła i zmuszony jestem rozwazyc,przeniesienie konta do innego banku. Nota bene, do dnia dziesiejszego nie otrzymałem nawet nowej karty płatniczej, więc pozostaje pytanie: po co mi taki bank? Pozdrawiam Krzysztof Andrzejewski

Odpowiedź:

10.07.2024

Krzysztofie, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Joanna

avatar

Beata K

03.04.2024

Obsługa profesjonalna przez Pana Dominika .Byłam bardzo zadowolona , dziękuję bardzo .

Odpowiedź:

05.04.2024

Beato, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Kam10

28.03.2024

Doradcy w placówce bardzo życzliwi, profesjonalni i przygotowani merytorycznie do obsługi. Po wcześniejszym umówieniu na spotkanie zostałem punktualnie obsłużony o umówionej godzinie.

Odpowiedź:

28.03.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

avatar

Basella

27.02.2024

Mimo złożenia prawie rok temu prośby o zamknięcie karty kredytowej, bank popełnił poważny błąd i nie zrealizował mojego żądania, co skutkowało dalszymi kłopotami i koniecznością ponownego załatwienia sprawy. A wcześniej otrzymałem dokumenty z danymi innego klienta, co świadczy o niedostatecznej ochronie danych osobowych i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta. To niepokojące doświadczenie, które zdecydowanie zaniża moje zaufanie do tego banku.

Odpowiedź:

10.04.2024

Przepraszamy za tę sytuację. Nie powinna mieć miejsca. Bardzo prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

jaca “Jacanox” photo

15.02.2024

Witam! Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że w tym Banku pracują sami profesjonaliści! Obsługa klienta tutaj to absolutna rewelacja - zawsze służą pomocą, są niezwykle życzliwi i kompetentni. To właśnie dzięki nim każda wizyta w tym Banku staje się przyjemnością :)

Odpowiedź:

16.02.2024

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce :) Polecamy się! Pozdrawiam, Michał

avatar

Ola Chomik

05.02.2024

Bardzo profesjonalna, rzetelna i miła obsługa. Ale z powodu oszczędności nie ma już ekspresu z kawą i czekoladą!!! Mam nadzieję, że mój ulubiony bank wkrótce się znowu wzbogaci i nasz ekspres wróci...

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek😊 Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce była udana dzięki Twojemu profesjonalnemu oraz sympatycznemu doradcy! Pamiętaj o nas w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Sztuka mindfulness – jak żyć tu i teraz

Jak często przechodzimy przez życie na autopilocie, nie zauważając otaczającej nas rzeczywistości? Mindfulness to przebudzenie do chwili obecnej, do pełnego doświadczenia życia takim, jakie jest. Dowiedz się, jak zacząć żyć świadomie, ciesząc się pełnią każdego momentu tu i teraz! Pochodzące z języka angielskiego pojęcie mindfulness można przetłumaczyć jako uważność czy uważną obecność. To umiejętność skupiania […] Więcej

Pisanie dziennika – korzyści i jak zacząć

Pisanie dziennika to praktyka, która ma długą historię i jest stosowana przez ludzi na całym świecie. Od dawnych kronikarzy po współczesnych blogerów, prowadzenie dziennika przynosi wiele korzyści i może stać się cennym narzędziem w codziennym życiu. Pisanie dziennika polega na regularnym zapisywaniu myśli, uczuć, wydarzeń i refleksji na temat swojego życia. Może to być prosta […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia