Placówka bankowa Grunwaldzka 413 (Alchemia), Gdańsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Rita Dolkart

30.08.2024

Odpowiedź:

30.08.2024

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Maciej Chytry

25.07.2024

Witam! W Banku C.A. w "Alchemii" obsługa klienta jest niezwykle życzliwa i kompetentna. Szczególnie pozdrawiam Panią kierownik i Pana Piotra Godwina. Każdy doradca klienta powinien być tak pomocny jak on.

Odpowiedź:

31.07.2024

Macieju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Krzysztof Gorzkowski

01.07.2024

Kompletna lipa. Nie kopetętni ,leniwy personel i złośliwy. Bank porażkaka czyli !

Odpowiedź:

10.07.2024

Krzysztofie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Krisand

24.06.2024

Po kilkunastu latach jako klient tego banku mam fatalne doświadczenia. Po pierwsze: - gdy w sobotę próbowałem wypłacić gotówkę z bankomatu zlokalizowanego w siedzibie banku, bankomat nie tylko nie wypłacił mi pieniędzy, ale nie zwrócił karty> Żadne próby dodzwonienia się gdziekolwiek o pomoc nie odniosły żadnego skutku! W tej sytuacji zostałem jako klient bez potrzebnych pieniędzy na weekend. - w poniedziałek zgłosiłem sie do placówki, zgłaszając problem i mimo wielu prób ze strony obsługi bankowej nadal nie można było wypłacić gotówki z bankomatów Planet z siedzibie banku i poza nim. Uzyskałem tylko częściowo wypłatę za pomoca BLIK-a, który został szybko zablokowany elektronicznie i znów zostałem bez potrzebnej kwoty gotówkowej. - konieczna była kolejna wizyta w placówce bankowej by odblokowac BLIK, ale po gotówkę musiałem pojechać do innej placówki bankowej, gdyż moja nie utrzymuje kasy. - po zgłoszeniu się do kolejnej placówki bankowej we Wrzeszcu, nie chciano mi wypłacić żądanej kwoty w gotówce, ale z częsciowo ponownie za pomoca bankomatu, i tylko końcówke z kasy bankowej. Przez prawie tydzień czasu byłem narażony na ogromne niedogodności zwiazane z dotarciem do moich środków finansowych, co naraziło mnie na przykrości z opóźnieniem uregulowaniu płatności gotówkowych w innej firmie. W tej sytuacji uwazam, że obsługa klientów w banku Creduot Agricole znacznie sie pogorszyła i zmuszony jestem rozwazyc,przeniesienie konta do innego banku. Nota bene, do dnia dziesiejszego nie otrzymałem nawet nowej karty płatniczej, więc pozostaje pytanie: po co mi taki bank? Pozdrawiam Krzysztof Andrzejewski

Odpowiedź:

10.07.2024

Krzysztofie, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Joanna

avatar

Beata K

03.04.2024

Obsługa profesjonalna przez Pana Dominika .Byłam bardzo zadowolona , dziękuję bardzo .

Odpowiedź:

05.04.2024

Beato, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Kam10

28.03.2024

Doradcy w placówce bardzo życzliwi, profesjonalni i przygotowani merytorycznie do obsługi. Po wcześniejszym umówieniu na spotkanie zostałem punktualnie obsłużony o umówionej godzinie.

Odpowiedź:

28.03.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

avatar

Basella

27.02.2024

Mimo złożenia prawie rok temu prośby o zamknięcie karty kredytowej, bank popełnił poważny błąd i nie zrealizował mojego żądania, co skutkowało dalszymi kłopotami i koniecznością ponownego załatwienia sprawy. A wcześniej otrzymałem dokumenty z danymi innego klienta, co świadczy o niedostatecznej ochronie danych osobowych i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta. To niepokojące doświadczenie, które zdecydowanie zaniża moje zaufanie do tego banku.

Odpowiedź:

10.04.2024

Przepraszamy za tę sytuację. Nie powinna mieć miejsca. Bardzo prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

jaca “Jacanox” photo

15.02.2024

Witam! Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że w tym Banku pracują sami profesjonaliści! Obsługa klienta tutaj to absolutna rewelacja - zawsze służą pomocą, są niezwykle życzliwi i kompetentni. To właśnie dzięki nim każda wizyta w tym Banku staje się przyjemnością :)

Odpowiedź:

16.02.2024

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce :) Polecamy się! Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Zmień dietę i wpłyń na ograniczenie emisji CO2

Odpowiedni dobór diety to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwala na redukcję śladu węglowego. W tym artykule dowiesz się, jak świadome decyzje żywieniowe mogą pomóc w ograniczaniu emisji. Otrzymasz od nas także przepis na smaczne, jesienne danie – prosto z naszego e-booka, dzięki któremu połączysz dbałość o środowisko z przyjemnością jedzenia. Więcej

Karta kredytowa na abonament: wybierasz benefity jak seriale

Takiej nowości na rynku produktów finansowych dawno nie było. Bank Credit Agricole wprowadził do swojej oferty kartę maXima, która zupełnie na nowo definiuje pojęcie i funkcje karty kredytowej. Użytkownik płaci jedną stałą opłatę miesięcznie i może korzystać z mnóstwa benefitów. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia