Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
108 opinii
Opinie naszych klientów
Szybka, sprawna, fachowa i kulturalna obsługa!!!
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Polecamy się! Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Polecam, sympatyczna obsługa, szybko załatwiłem sprawę
Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Witam! W Banku C.A. w "Alchemii" obsługa klienta jest niezwykle życzliwa i kompetentna. Szczególnie pozdrawiam Panią kierownik i Pana Piotra Godwina. Każdy doradca klienta powinien być tak pomocny jak on.
Macieju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za 5⭐! Michał
Kompletna lipa. Nie kopetętni ,leniwy personel i złośliwy. Bank porażkaka czyli !
Krzysztofie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Po kilkunastu latach jako klient tego banku mam fatalne doświadczenia. Po pierwsze: - gdy w sobotę próbowałem wypłacić gotówkę z bankomatu zlokalizowanego w siedzibie banku, bankomat nie tylko nie wypłacił mi pieniędzy, ale nie zwrócił karty> Żadne próby dodzwonienia się gdziekolwiek o pomoc nie odniosły żadnego skutku! W tej sytuacji zostałem jako klient bez potrzebnych pieniędzy na weekend. - w poniedziałek zgłosiłem sie do placówki, zgłaszając problem i mimo wielu prób ze strony obsługi bankowej nadal nie można było wypłacić gotówki z bankomatów Planet z siedzibie banku i poza nim. Uzyskałem tylko częściowo wypłatę za pomoca BLIK-a, który został szybko zablokowany elektronicznie i znów zostałem bez potrzebnej kwoty gotówkowej. - konieczna była kolejna wizyta w placówce bankowej by odblokowac BLIK, ale po gotówkę musiałem pojechać do innej placówki bankowej, gdyż moja nie utrzymuje kasy. - po zgłoszeniu się do kolejnej placówki bankowej we Wrzeszcu, nie chciano mi wypłacić żądanej kwoty w gotówce, ale z częsciowo ponownie za pomoca bankomatu, i tylko końcówke z kasy bankowej. Przez prawie tydzień czasu byłem narażony na ogromne niedogodności zwiazane z dotarciem do moich środków finansowych, co naraziło mnie na przykrości z opóźnieniem uregulowaniu płatności gotówkowych w innej firmie. W tej sytuacji uwazam, że obsługa klientów w banku Creduot Agricole znacznie sie pogorszyła i zmuszony jestem rozwazyc,przeniesienie konta do innego banku. Nota bene, do dnia dziesiejszego nie otrzymałem nawet nowej karty płatniczej, więc pozostaje pytanie: po co mi taki bank? Pozdrawiam Krzysztof Andrzejewski
Krzysztofie, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Joanna
Obsługa profesjonalna przez Pana Dominika .Byłam bardzo zadowolona , dziękuję bardzo .
Beato, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał