Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
105 opinii
Opinie naszych klientów
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Witam! W Banku C.A. w "Alchemii" obsługa klienta jest niezwykle życzliwa i kompetentna. Szczególnie pozdrawiam Panią kierownik i Pana Piotra Godwina. Każdy doradca klienta powinien być tak pomocny jak on.
Macieju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za 5⭐! Michał
Kompletna lipa. Nie kopetętni ,leniwy personel i złośliwy. Bank porażkaka czyli !
Krzysztofie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Po kilkunastu latach jako klient tego banku mam fatalne doświadczenia. Po pierwsze: - gdy w sobotę próbowałem wypłacić gotówkę z bankomatu zlokalizowanego w siedzibie banku, bankomat nie tylko nie wypłacił mi pieniędzy, ale nie zwrócił karty> Żadne próby dodzwonienia się gdziekolwiek o pomoc nie odniosły żadnego skutku! W tej sytuacji zostałem jako klient bez potrzebnych pieniędzy na weekend. - w poniedziałek zgłosiłem sie do placówki, zgłaszając problem i mimo wielu prób ze strony obsługi bankowej nadal nie można było wypłacić gotówki z bankomatów Planet z siedzibie banku i poza nim. Uzyskałem tylko częściowo wypłatę za pomoca BLIK-a, który został szybko zablokowany elektronicznie i znów zostałem bez potrzebnej kwoty gotówkowej. - konieczna była kolejna wizyta w placówce bankowej by odblokowac BLIK, ale po gotówkę musiałem pojechać do innej placówki bankowej, gdyż moja nie utrzymuje kasy. - po zgłoszeniu się do kolejnej placówki bankowej we Wrzeszcu, nie chciano mi wypłacić żądanej kwoty w gotówce, ale z częsciowo ponownie za pomoca bankomatu, i tylko końcówke z kasy bankowej. Przez prawie tydzień czasu byłem narażony na ogromne niedogodności zwiazane z dotarciem do moich środków finansowych, co naraziło mnie na przykrości z opóźnieniem uregulowaniu płatności gotówkowych w innej firmie. W tej sytuacji uwazam, że obsługa klientów w banku Creduot Agricole znacznie sie pogorszyła i zmuszony jestem rozwazyc,przeniesienie konta do innego banku. Nota bene, do dnia dziesiejszego nie otrzymałem nawet nowej karty płatniczej, więc pozostaje pytanie: po co mi taki bank? Pozdrawiam Krzysztof Andrzejewski
Krzysztofie, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Joanna
Obsługa profesjonalna przez Pana Dominika .Byłam bardzo zadowolona , dziękuję bardzo .
Beato, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Doradcy w placówce bardzo życzliwi, profesjonalni i przygotowani merytorycznie do obsługi. Po wcześniejszym umówieniu na spotkanie zostałem punktualnie obsłużony o umówionej godzinie.
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał
Mimo złożenia prawie rok temu prośby o zamknięcie karty kredytowej, bank popełnił poważny błąd i nie zrealizował mojego żądania, co skutkowało dalszymi kłopotami i koniecznością ponownego załatwienia sprawy. A wcześniej otrzymałem dokumenty z danymi innego klienta, co świadczy o niedostatecznej ochronie danych osobowych i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta. To niepokojące doświadczenie, które zdecydowanie zaniża moje zaufanie do tego banku.
Przepraszamy za tę sytuację. Nie powinna mieć miejsca. Bardzo prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna
Witam! Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że w tym Banku pracują sami profesjonaliści! Obsługa klienta tutaj to absolutna rewelacja - zawsze służą pomocą, są niezwykle życzliwi i kompetentni. To właśnie dzięki nim każda wizyta w tym Banku staje się przyjemnością :)
Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce :) Polecamy się! Pozdrawiam, Michał