Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Pt.: 09:00-16:00
Wt.-Czw.: 09:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
105 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo dobra obsługa przez doradcę
Leonardzie, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał
Tadeuszu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał
Bardzo miło i przyjemnie. Polecam wszystkim
Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał
Jestem w 100 procentach zadowolony ze współpracy z doradcą panią Magdą Ł. , jak zawsze podchodzi do swoich obowiązków służbowych z wielkim zaangażowaniem. Więcej takich doradców, to banki nie będą straszne.
Przemysławie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Adamie, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Pani Patrycja Boryca, kompetentna,miła i sympatyczna.
Aleksandro, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie. Michał
Bardzo jestem pani wdzięczny która załatwiałem otwarcie konta.Bardzo miła obsługa.Podejscie do klijeta naprawdę polecam bo super konto z super ofertami.
Rafale, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał
Bank w którym nie można fizycznie w kasie wpłacić ani wypłacić pieniędzy. Zmuszają do operacji gotówkowych w bankomacie/wpłatomacie, który jest na terenie placówki. Kilka dni temu wpłaciłem przez wpłatomat 2000zł i nie mam ich na koncie. Tego samego dnia złożyłem reklamację na infolinii po 40minutowym oczekiwaniu na połączenie. Wciąż nie ma odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Dzisiaj na infolinii banku ( znowu ponad 30 minut?) usłyszałem ,że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji!! Mam po prostu cierpliwie czekać na łaskawą odpowiedź. Jak to nazwać inaczej niż złodziejstwo? I te ich odpowiedzi na komentarze po imieniu - cóż komuna paryska zobowiązuje.
Piotrze, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Joanna