Placówka bankowa Panewnicka 62, Katowice

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Maria Psiuk

18.10.2025

Profesjonalna obsługa klienta.

Odpowiedź:

Mario, dziękujemy za docenienie naszych pracowników. To bardzo miłe. Polecamy się na przyszłość. Zuzanna

Julia

03.09.2025

Zawsze miło i z pomocą. Nie spotkałam się z niemiłą obsługą w tej placówce. Wszyscy rzetelni:) Polecam!

Odpowiedź:

04.09.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizyty w naszej placówce 😊. Doceniamy Twoje polecenie. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Izabela Strzelecka

19.08.2025

Profesjonalna obsluga, bardzo mila, bardzo pomocna

Odpowiedź:

20.08.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał

Leszek Dec

12.08.2025

Kompetentna, sprawna, szybka obsługa.

Odpowiedź:

12.08.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana

Zwiedzam Świat

08.08.2025

Odpowiedź:

11.08.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej placówki. Tatiana

Szymon Juszczak

29.07.2025

Odpowiedź:

31.07.2025

Przykro nam, że nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Chętnie dowiemy się, co jest przyczyną tak niskiej oceny. Michał

Jakub

24.06.2025

Pracownica tej placówki odmówiła wymiany uszkodzonych banknotów twierdząc (nie spojrzawszy nawet na rzeczone banknoty), że "i tak wysyłamy je do NBP". Dyskutować mi się nie chciało, wysłałem reklamację do banku i KNF, pozdrawiam.

Odpowiedź:

03.07.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Bpa International

30.05.2025

Zmarnowany miesiąc i zero efektów – odradzam! Zmarnowałem ponad miesiąc na próbę wyrobienia karty kredytowej w tej placówce. To była najgorsza obsługa, jaką mogłem sobie wyobrazić. Złożyłem wniosek, jeszcze tego samego dnia dostarczyłem wszystkie wymagane dokumenty finansowe. Minął tydzień – cisza. Zadzwoniłem, odebrała pani, której odpowiedź mnie zszokowała: "Po co pan dzwoni? Mówiłam czekać!". Zignorowałem to – każdy może mieć gorszy dzień. Minęły kolejne trzy tygodnie, wciąż brak jakiejkolwiek informacji. Poszedłem osobiście do placówki – i co się okazało? Pani „zapomniała” mnie poinformować, że jako obcokrajowiec prowadzący działalność gospodarczą nie mogę dostać karty w ten sposób – potrzebna jest inna procedura. Obiecano, że ktoś się ze mną skontaktuje. Oczywiście – znowu cisza. Moja decyzja: unikać szerokim łukiem. Kompletny brak szacunku i profesjonalizmu.

Odpowiedź:

07.07.2025

Przykro nam słyszeć, że ostatnia wizyta u nas nie przebiegła tak, jak powinna. Twoje dobre doświadczenia i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

IBAN – bezpieczeństwo twojego rachunku

Dlaczego rachunki bankowe są tak długie i trudne do zapamiętania? To efekt precyzyjnej konstrukcji systemu, który pozwala bankom na całym świecie rozpoznawać numery rachunków i przelewać pieniądze bez pomyłek. Jak to działa? Odpowiedź w naszym poradniku. W świecie bankowym istnieje kilka systemów określających zasady tworzenia numerów rachunków bankowych i komunikacji między instytucjami finansowymi. Najpopularniejszym systemem […] Więcej
 

Prezenty last minute

Święta tuż-tuż, a Ty przypominasz sobie, że nie masz jeszcze prezentu dla cioci, brata czy koleżanki z pracy? Spokojnie! Nawet w ostatniej chwili możesz znaleźć prezent, który będzie wyglądał na dobrze przemyślany. Podpowiadamy konkretne i szybkie pomysły, dzięki którym wyjdziesz z opresji i sprawisz radość swoim bliskim. Karta podarunkowa – szybka, ale przemyślana opcja Jeśli nie […] Więcej

Jak zrobić świąteczne zakupy bez stresu?

Znasz to uczucie, kiedy na tydzień przed Świętami gorączkowo biegasz po galerii handlowej, szukając ostatnich prezentów? Tłumy, hałas, kolejki, brak miejsc na parkingu i wydatki, które rosną z każdą minutą? Wcale nie musisz tego przeżywać. Święta mogą być spokojne, radosne i naprawdę magiczne. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, czy podejdziesz do nich z […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku