Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.: 09:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
39 opinii
Opinie naszych klientów
Pani Kasia zawsze pomocna,miła,świetny doradca
Beato, dziękujemy za wizytę i miłe słowa w kierunku Pani Kasi :) Zawsze chętnie pomożemy! Joanna
Pani Katarzyna Ciesielska z Panewnickiej 62, Katowice to top of the top - doradca o ogromnej wiedzy merytorycznej i produktowej. Poradzi sobie z każdym problemem.
Serdecznie dziękujemy! Pani Katarzyna na pewno doceni Twoje słowa :) Joanna
Jestem długoletnią klientką Credit Agricole i nie mam wątpliwości, że wybrałam odpowiedni bank. Doradztwo, profesjonalizm,miła obsługa daję satysfakcję z obsługi tego banku. Na szczególne uznanie zasługuje współpraca z Doradcą Klienta Tomaszem Biegun, poprzez niezwykłe zaangażowanie i empatię,profesjonalizm jestem ustatysfakcjonowana z załatwienia moich spraw. Szczerze polecam i dziękuję :)
Ewo, dziękuję za miły komentarz. Cieszę się, że nasz doradca spełnił Twoje oczekiwania. Zapraszamy ponownie. Zuzanna
Jak zawsze miła i profesjonalna obsługa
Andrzeju, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że nasza obsługa spisała się na medal. Polecamy się! Zuzanna
Filipie, dziękujemy za komplet gwiazdek. Miło wiedzieć, że jesteś zadowolony z obsługi. Zuzanna
Dariuszu, dziękujmy za Twoją wizytę. Polecamy się na przyszłość. Zuzanna
Profesjonalna obsługa klienta.
Mario, dziękujemy za docenienie naszych pracowników. To bardzo miłe. Polecamy się na przyszłość. Zuzanna
Jak próbować naciągnąć człowieka na kredyt? Dzwonić i proponować "dodatkowy, wakacyjny limit na koncie"! Odsypiając nocną zmianę prawie dałam się oszukać. Kredyt to kredyt a zwodnicze nazewnictwo to paskudny chwyt poniżej pasa. Nisko upadliście. Przekonaliście mnie ostatecznie do zmiany banku, dziękuję! Edit: Nie pani Joanno, wprowadziła mnie w błąd państwa pracownica. I celowy zabieg. A nie "nazewnictwo produktu".
Bardzo przepraszamy jeśli nazewnictwo naszych produktów wprowadziło Cię w błąd. Joanna