Placówka bankowa Panewnicka 62, Katowice

Godziny pracy

Pn.: 09:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

K2

30.01.2025

Znakomity bank, świetna placówka. Polecam gorąco.

Odpowiedź:

31.01.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie 😊 Polecamy się! Michał

avatar

Maciej Mitręga (Studia podyplomowe)

23.01.2025

Słaba placówka bankowa. Miałem na dany dzień umówioną wypłatę euro awizowane. Sądziłem że sprawę załatwię w kasie, jednak musiałem czekać dlugo w kolejce tak samo jak klient w sprawie kredytu i innych rzeczy. Byłoby okej gdyby trzeba było się umawiać na konkretną godzinę, to przecież bym się umówił. Panie traktują klienta z góry.

avatar

Jerzy Prokopiuk

21.01.2025

Miła i profesjonalna obsługa polecam serdecznie

Odpowiedź:

Jerzy, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

avatar

Stanisław Grzyśka

20.12.2024

Odpowiedź:

24.12.2024

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Rafał Boiateng

16.12.2024

Beznadziejny bank a dokładnie ta placówka, nie szanują czasu klientów , nie dali informacji na temat chwilowego zamknięcia placówki a ja już dwa razy byłem spróbować zapłacić ratę kredytu i bezskutecznie . Pracownicy zajmujący się względnie remontem wprowadzają w błąd klientów podając dzień otwarcia a nie ma żadnej kartki na drzwiach z taką informacją . Na stronie pisze że otwarte a w rzeczywistości nie można nic zrobić . Żałosny bank ,spłacę do końca pożyczkę z czym napiszę zażalenie i nie chce mieć nic wspólnego z tym bankiem. Byłem już dwa razy i do tej pory nie zauważyłem wzmianki na temat nie czynności związanych z płatnościami ,wpłatami i wypłatami .

Odpowiedź:

02.01.2025

Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zweryfikowaliśmy opisaną przez Ciebie informację z dyrektorem placówki i wiemy, że informacja o trwającym remoncie, a także dostępnych w tym czasie placówkach znajdowała się na drzwiach placówki. Niestety remonty nie zawsze kończą się kiedy tego oczekujemy, dlatego zawsze informujemy klientów o dostępnych najbliższych placówkach. Monika

avatar

ANDRZEJ ZATORSKI

21.10.2024

I highly appreciate kindness

Odpowiedź:

24.10.2024

Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Jan Kopycki

07.10.2024

Miła profesjonalna obsługa wszystko przedstawione czytelnie jestem bardzo zadowolony ze współpracy pozdrawiam Jan Kopycki

Odpowiedź:

07.10.2024

Janie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

avatar

Joanna Bartosz

30.09.2024

Super doradcy

Odpowiedź:

Joanno, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Tone of voice – Twoja marka w dobrym tonie

Ton komunikacji to sposób, w jaki firma kontaktuje się z otoczeniem zarówno online, jak i offline. Ustalenie stylu komunikacji – tego, jakiego języka używasz, aby trafić do swojej grupy docelowej, będzie bardzo pomocne w prowadzeniu działań marketingowych. Pozwoli wykreować wizerunek marki, wzbudzić zaufanie i lojalność odbiorców. Zobacz, czym jest i jak stworzyć brand voice, aby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia