Informacje o bezpieczeństwie
Zachowaj bezpieczeństwo! Przy zgłoszeniach nie podawaj identyfikatora i hasła do konta internetowego, numerów karty, numeru pin do karty, numeru telekodu.
Informacje o bezpieczeństwie
Zachowaj bezpieczeństwo! Przy zgłoszeniach nie podawaj identyfikatora i hasła do konta internetowego, numerów karty, numeru pin do karty, numeru telekodu.
Wybierz, aby wypełnić formularz kontaktowy
Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o restrukturyzacje zadłużenia.
Wybierz, aby wypełnić formularz kontaktowy
Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.
Wybierz, aby wypełnić formularz reklamacji
Przez ten formularz możesz złożyć reklamację na działanie banku.
Przygotuj nr PESEL, NIK lub NIP oraz nr rachunku lub umowy w Credit Agricole. Reklamację rozpatrzymy w możliwie najkrótszym terminie, a odpowiedź wyślemy pocztą tradycyjną, mailem lub przekażemy za pomocą innego trwałego nośnika.
Szczegóły dotyczące procesu reklamacyjnego
Wybierz, aby wypełnić formularz odstąpienia
W terminie 14 dni od zawarcia umowy kredytu na zakup towarów/usług (kredyt ratalny), możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.
Wybierz, aby wypełnić formularz odstąpienia
W terminie 14 dni od zawarcia umowy pożyczki gotówkowej / konsolidacyjnej / ratalnej, możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.
Wybierz, aby wypełnić formularz kontaktowy
Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o roszczenie w ramach ubezpieczeń powiązanych z produktem bankowym.
Zgłoszenie przekażemy do Ubezpieczyciela w celu jego rozpatrzenia.
Wybierz, aby wypełnić formularz
Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o udostępnienie środków zwolnionych spod egzekucji.
Wybierz, aby wypełnić formularz aktualizacji dokumentu
Jeśli upływa termin ważności Twojego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), którym posługujesz się w kontaktach z Bankiem, użyj formularza aktualizacji.
Wystarczy załączyć skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości oraz podać wymagane aktualne dane. Po wysłaniu formularza prześlemy do Ciebie kod SMS służący do potwierdzenia.
Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej placówce bankowej.
Wybierz, aby wypełnić formularz kontaktowy dla firm
Jeśli reprezentujesz firmę i chcesz oferować swoim Klientom sprzedaż ratalną, wypełnij specjalny formularz kontaktowy dla firm.
Limity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:
Zniknęła Twoja karta debetowa, karta firmowa lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:





Ważne!
Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.
Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
W naszej placówce bankowej możesz zmienić wartości wszystkich limitów dla operacji wykonywanych w kanałach zdalnych tj. CA24 Mobile, CA24 eBank i CA24 Infolinia, dla operacji BLIK, a także dla operacji związanych z kartą płatniczą.