Szybkie podpowiedzi


Kontaktuj się szybciej w aplikacji CA24 Mobile

Zadzwoń do nas lub napisz na czacie w aplikacji CA24 Mobile po zalogowaniu. To najszybszy sposób, by się z nami skontaktować, bo nie musimy przeprowadzać z Tobą długiej identyfikacji i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

Inne wygodne sposoby kontaktu

Czat z doradcą

  • Na czacie na stronie WWW dopytasz o naszą ofertę, ale nie o szczegóły Twoich produktów
  • Na czacie w eBanku i aplikacji porozmawiasz już o swoich produktach i ofercie specjalnie dla Ciebie

Placówki i bankomaty

  • Porozmawiasz z naszym doradcą o swoich produktach i zlecisz niektóre operacje
  • Możesz umówić się na spotkanie w terminie, który Tobie odpowiada
  • Znajdź swoją najbliższą placówkę, bankomat i wpłatomat

Formularze i pomocne treści

Formularz Napisz do nas - Zadaj nam pytanie

Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.

Formularz Aktualizacja dokumentu tożsamości lub adresu

Zgłoś nam dane z Twojego nowego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu - dokumentu, którym potwierdzamy Twoją tożsamość.

Formularz Wniosek o zwolnienie Twoich pieniędzy z zajęcia egzekucyjnego na rachunku bankowym

Uzupełnij ten formularz, jeśli komornik, ZUS, US, UM zajął Twoje konto bankowe i chcesz ubiegać się o zwolnienie części pieniędzy z egzekucji.

Formularz Oświadczenie majątkowe i aktualizacja danych

Poprzez ten formularz możesz złóżyć nam swoje Oświadczenie majątkowe i zaktualizować swoje dane.

Formularz Restrukturyzacja zadłużenia

Poprzez ten formularz możesz zgłosić wniosek o restrukturyzację zadłużenia.

Informacje Restrukturyzacja kredytu

Jeśli masz trudności ze spłatą swojego kredytu, sprawdź jak złożyć wniosek o zmianę warunków umowy.

Formularz Wniosek o zwolnienie Twoich pieniędzy z zajęcia egzekucyjnego na rachunku bankowym

Uzupełnij ten formularz, jeśli komornik, ZUS, US, UM zajął Twoje konto bankowe i chcesz ubiegać się o zwolnienie części pieniędzy z egzekucji.

Formularz Odstąpienie od pożyczki gotówkowej, konsolidacyjnej i ratalnej (PayU)

W terminie 14 dni od zawarcia pożyczki gotówkowej, konsolidacyjnej lub ratalnej, możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.

Formularz Odstąpienie od kredytu ratalnego

W terminie 14 dni od zawarcia umowy kredytu na zakup towarów/usług (kredyt ratalny), możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.

Formularz Zwrot nadpłaty kredytu

Chcesz otrzymać zwrot nadpłaty z kredytu na swój nr konta? Aby to zrobić skorzystaj z formularza.

Formularz Formularz do wcześniejszej częściowej spłaty

Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o częściową wcześniejszą spłatę kredytu ratalnego, gotówkowego lub konsolidacyjnego.

Formularz Zgłoszenie reklamacji

Poprzez ten formularz możesz złożyć reklamację na działanie banku.

Informacje Szczegóły dotyczące procesu reklamacyjnego

Zobacz, jak obsługujemy skargi i reklamacje.

Formularz Skarga na dostępność usług i produktów banku

Poprzez ten formularz możesz złożyć skargę na dostępność usług i produktów banku.

Formularz Zgłoszenie roszczenia przy pożyczce gotówkowej, konsolidacyjnej, ratalnej i karcie kredytowej

Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o roszczenie w ramach ubezpieczeń powiązanych z produktem bankowym. Zgłoszenie przekażemy do Ubezpieczyciela w celu jego rozpatrzenia.

Informacje Zgłoszenia szkód ubezpieczeniowych

Dowiedz się, w jaki sposób możesz zgłosić roszczenie w ramach Twojego ubezpieczenia.

FormularzSprzedaż ratalna

Jeśli reprezentujesz firmę i chcesz oferować swoim Klientom sprzedaż ratalną wypełnij specjalny formularz kontaktowy dla firm.

InformacjeSprzedaż ratalna

Szczegóły sprzedaży ratalnej - sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na raty banku Credit Agricole.

Informacje Partnerzy biznesowi

Zapraszamy osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy z bankiem w celu oferowania produktów bankowych do zapoznania się z naszą ofertą.

Formularz Wniosek o pisemne wyjaśnienia, które dotyczą oceny zdolności kredytowej

Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o pisemne wyjaśnienie i poznać powody otrzymania negatywnej decyzji kredytowej

Formularz Wniosek dotyczący przetwarzania danych w BIK

Poprzez ten formularz możesz złożyć wniosek o aktualizację/usunięcie danych lub wycofanie zgody na przetwarzanie danych o spłacie Twojego kredytu z Biura Informacji Kredytowej S.A.

Formularz Zgłoszenie zagrożenia bezpieczeństwa

Jeśli podejrzewasz, że ktoś próbuje wyłudzić Twoje dane do bankowości internetowej lub podszywa się pod bank Credit Agricole, poinformuj nas o tym.

Rozmowa przez telefon

CA24 Infolinia

  • Zanim zadzwonisz, sprawdź szybkie podpowiedzi - może tam znajdziesz rozwiązanie Twojej sprawy
  • Kiedy połączysz się z infolinią, najpierw porozmawiasz z Asią - naszą wirtualną doradczynią
  • Przez infolinię odblokujesz lub zablokujesz serwis CA24 eBank i aplikację CA24 Mobile oraz zastrzeżesz lub odblokujesz kartę
  • W dni robocze od 8:00 do 20:00 porozmawiasz z naszymi doradcami o każdej sprawie
19 019

+48 71 35 49 009(z zagranicy i z komórek)

Pamiętaj, nigdy nie dzwonimy z numerów: 19 019, 71 35 49 009
Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy

Sprawdź, w jakich godzinach najszybciej połączysz się z doradcą

 
08-09
 
09-10
 
10-11
 
11-12
 
12-13
 
13-14
 
14-15
 
15-16
 
16-17
 
17-18
 
18-19
 
19-20

Czas oczekiwania

Najkrótszy czas oczekiwania

Zadzwoń lub napisz w aplikacji CA24 Mobile

Jeśli jesteś naszym klientem i masz aplikację CA24 Mobile, skorzystaj z niej, aby się z nami połączyć.

Po zalogowaniu, skorzystaj z opcji kontaktu - od razu będziemy wiedzieć, że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.

Rozmowa w języku migowym

Na naszej infolinii skorzystasz ze zdalnego tłumacza języka migowego - Tłumacz Migam.

Z usługi skorzystasz od poniedziałku do soboty, od 8:00 do 20:00.

Z rozmowy w języku migowym skorzystasz również w dowolnej placówce, w godzinach pracy placówki.

Adres i dane rejestrowe

Adres:

Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Adres skrzynki e-Doręczeń korespondencji przychodzącej:
AE:PL-37709-98185-TIVUW-29

NIP

657-008-22-74

REGON

290513140