Telefon

Nasi doradcy są do dyspozycji w dni robocze od 8:00 do 20:00. W pozostałych godzinach pomogą w odblokowaniu serwisu internetowego, mobilnego, zastrzegą lub odblokują kartę.

Prosimy, zanim zadzwonisz, zobacz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania klientów. Dzięki temu będziemy mogli pomóc klientom, którzy kontaktują się z nami w innych sprawach.
Będziemy także wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość - aktualnie może być trudniej dodzwonić się do naszych doradców. Z troską o zdrowie naszych pracowników organizujemy pracę tak, by zapewnić klientom codzienną obsługę. Więcej informacji.

  • Klient indywidualny

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Zastrzeżenie karty

    Połączenie z doradcą

    19 019

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 009

     

    Kredyt mieszkaniowy

    801 333 777

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 016

  • Małe i średnie firmy

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Zastrzeżenie karty

    801 333 666

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 35 49 035

  • Przedsiębiorstwa

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Zastrzeżenie karty

    Połączenie z doradcą

    801 70 65 50

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 799 71 49

  • Rolnictwo

    Obsługa Twoich produktów

    Oferta banku

    Zastrzeżenie karty

    Połączenie z doradcą

    801 70 00 00

    z zagranicy i z komórek

    +48 71 799 71 59

  • Contact in English

    To use the service, please prepare your ID number assigned to you in the bank branch and your phone code. You can also speak to a Consultant at any time.

    801 70 09 00

    for mobile phones and abroad phone calls

    +48 71 799 71 99

  • Service téléphonique en français

    Pour accéder au service préparez l’identifiant qui vous a été attribué a l’agence bancaire et le code téléphonique. A chaque moment vous pouvez etre mis en relation avec un conseiller.

    801 700 666

    pour les portables et de l’étranger

    +48 71 799 71 77

  • Biuro prasowe banku Credit Agricole

Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora.

Chcesz żebyśmy oddzwonili? Wyślij SMS.

  • 1.

    Wyślij SMS pod numer 71127

    O treści:

    • INWESTYCJE - produkty inwestycyjne
    • HIPOTEKA - kredyt hipoteczny
    • PLAN - plan spłat ratalnych
    • BIZNES - produkty dla Klientów instytucjonalnych

    * niezbędny jest aktywny dostęp do serwisu telefonicznego i ustalony telekod

    Koszt SMS

    1zł 23 grosze

  • 2.

Pytania i odpowiedzi

Gdzie znajdę numer kontaktowy do oddziału banku?

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz więcej

Jak zastrzec kartę kredytową?

W wypadku konieczności zastrzeżenia karty kredytowej skontaktuj się z nami. Numery telefonów znajdziesz na stronie: Zastrzeżenie karty

Alternatywnie, możesz skorzystać z systemu zastrzegam.pl dzwoniąc na numer telefonu: (+48) 828 828 828. Nasze karty są obsługiwane.

Zobacz więcej

Co zrobić ze znalezioną kartą kredytową?

Znalezioną kartę kredytową należy zastrzec, dzwoniąc na infolinię banku (numer telefonu na infolinię znajduje się na odwrocie karty) lub oddać ją do banku, który ją wydał. Można to zrobić poprzez udanie się do najbliższego oddziału banku albo wysłanie karty na adres korespondencyjny banku (podany na rewersie karty płatniczej).

Zobacz więcej

Jak odblokować kartę płatniczą?

W przypadku zablokowania karty płatniczej, skontaktuj się z CA24 Infolinia pod numerem 19 019 (stawka wg operatora). Będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji.

Zobacz więcej

Dostałem nową kartę do konta. Jak mogę ją uruchomić?

Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:

Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo – do kwoty 50 zł.

Jeśli dostałeś wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy jedynie pierwsza płatność potwierdzona PIN-em.

Zobacz więcej
Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www