Przeglądasz kontakt dla:
Klienta indywidualnego
Szybkie podpowiedzi
Bezpieczeństwo
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
na infolinii CA24 Infolinia
Zastrzeż kartę
Kontaktuj się szybciej w aplikacji CA24 Mobile
Zadzwoń do nas lub napisz na czacie w aplikacji CA24 Mobile po zalogowaniu. To najszybszy sposób, by się z nami skontaktować, bo nie musimy przeprowadzać z Tobą długiej identyfikacji i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

Inne wygodne sposoby kontaktu
Czat z doradcą

- Na czacie na stronie WWW dopytasz o naszą ofertę, ale nie o szczegóły Twoich produktów
- Na czacie w eBanku i aplikacji porozmawiasz już o swoich produktach i ofercie specjalnie dla Ciebie
Wideorozmowa z doradcą

- Podczas wideorozmowy z doradcą możesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy
- Skorzystasz ze wsparcia podczas otwierania konta w naszej aplikacji
- Jesteśmy dostępni w dni robocze od 12:00 do 18:00
Placówki i bankomaty

- Porozmawiasz z naszym doradcą o swoich produktach i zlecisz niektóre operacje
- Możesz umówić się na spotkanie w terminie, który Tobie odpowiada
- Znajdź swoją najbliższą placówkę, bankomat i wpłatomat
Formularze i pomocne treści

Napisz do nas - Zadaj nam pytanie
Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.

Aktualizacja dokumentu tożsamości lub adresu
Zgłoś nam dane z Twojego nowego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu - dokumentu, którym potwierdzamy Twoją tożsamość.

Wniosek o zwolnienie Twoich pieniędzy z zajęcia np. egzekucyjnego, US, ZUS, UM
Uzupełnij ten formularz, jeśli np. komornik zajął Twoje konto bankowe i chcesz ubiegać się o zwolnienie części pieniędzy z egzekucji.

Oświadczenie majątkowe i aktualizacja danych
Poprzez ten formularz możesz złóżyć nam swoje Oświadczenie majątkowe i zaktualizować swoje dane.

Rozmowa przez telefon
CA24 Infolinia
- Zanim zadzwonisz, sprawdź szybkie podpowiedzi - może tam znajdziesz rozwiązanie Twojej sprawy
- Kiedy połączysz się z infolinią, najpierw porozmawiasz z Asią - naszą wirtualną doradczynią
- Przez infolinię odblokujesz lub zablokujesz serwis CA24 eBank i aplikację CA24 Mobile oraz zastrzeżesz lub odblokujesz kartę
- W dni robocze od 8:00 do 20:00 porozmawiasz z naszymi doradcami o każdej sprawie

Pamiętaj, nigdy nie dzwonimy z numerów: 19 019, 71 35 49 009
Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy
Sprawdź, w jakich godzinach najszybciej połączysz się z doradcą
Czas oczekiwania
Najkrótszy czas oczekiwania

Zadzwoń lub napisz w aplikacji CA24 Mobile
Jeśli jesteś naszym klientem i masz aplikację CA24 Mobile, skorzystaj z niej, aby się z nami połączyć.
Po zalogowaniu, skorzystaj z opcji kontaktu - od razu będziemy wiedzieć, że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
Rozmowa w języku migowym
Na naszej infolinii skorzystasz ze zdalnego tłumacza języka migowego - Tłumacz Migam.
Z usługi skorzystasz od poniedziałku do soboty, od 8:00 do 20:00.
Z rozmowy w języku migowym skorzystasz również w dowolnej placówce, w godzinach pracy placówki.

Adres i dane rejestrowe
Adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław
Adres skrzynki e-Doręczeń korespondencji przychodzącej:
AE:PL-37709-98185-TIVUW-29
NIP
657-008-22-74
REGON
290513140