Placówka bankowa Niepodległości 11, Świdnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Jakub Kozak

21.02.2025

Odpowiedź:

24.02.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Michał

avatar

Dariusz Komorowski

17.02.2025

Odpowiedź:

18.02.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

avatar

Kamil Czop

19.11.2024

Miła i fachowa obsługa,pani Małgorzata osoba na odpowiednim stanowisku,bardzo kompetentna osoba,pomoże, wyjaśni, podpowie. Bardzo polecam, a dodam że do spraw bankowych jestem wymagający bo lubię mieć wyjaśnione czarno na białym i tak właśnie zostałem obsłużony.

Odpowiedź:

19.11.2024

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę🤍 Cieszymy się, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy – Pani Małgorzaty. Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Łukasz Pogorzelski

29.10.2024

Fachowa i miła obsługa 🫅

Odpowiedź:

29.10.2024

Łukaszu, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Piotr Semeniuk

07.10.2024

Odpowiedź:

07.10.2024

Piotrze, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał

avatar

Rafał Gański

30.09.2024

Czekam blisko 50 minut na obsługę, żenada!!!

Odpowiedź:

01.10.2024

Rafale, bardzo przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na obsługę. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna

avatar

Tomek Skiba

27.06.2024

Ok, wizyta spełniła moje oczekiwania.

Odpowiedź:

28.06.2024

Tomaszu, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że jesteś zadowolonym klientem. Chętnie dowiemy się, co moglibyśmy jeszcze poprawić. Michał

avatar

mito yt

29.04.2024

Odpowiedź:

30.04.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się także na przyszłość. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku