Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:30-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
97 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Miła i kompetentna obsługa nowych klientów. Dobra atmosfera i tłumaczenie krok po kroku każdej zawiłości przez pracownika. Jedyny minus to brak internetu dla klientów lub w ogóle wifi w lokalu, bo przy niektórych transakcjach wymagana jest reakcja na komórce, a niestety zwykły internet nie ma tam zasięgu i trzeba podchodzić do okna w holu, ale poza tym jednym mankamentem naprawdę wielki szacunek dla placówki i pracowników za okazanie zainteresowania klientowi i wsłuchanie się w jego potrzeby i pomoc.
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Dziękuję za Twoją uwagę dotyczącą braku zasięgu w lokalu. Michał
I na jedną nie zasługują!!! Żona uaktualniła dane w poniedziałek a tydzień później zablokowali konto bo dane nie są zaktualizowane!!!! Nie ma miesiąca aby nie było problemów a to z wypłatami a to z kontem internetowym i oczywiście nikt nie potrafi pomoc! A dodzwonić się to już całkiem niemożliwe! TRAGEDIA!!!
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Tatiana
Jestem bardzo zadowolony z usług banku, a w szczególności z bardzo profesjonalnej i pomocnej postawy Pana Pawła K., Polwcam
Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Cieszymy się, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy - Pana Pawła. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana
A good place to consider alternative and professional matters.
I’m very glad to hear that we met your expectations. Kind regards, Tetiana
Profesjonalna obsługa, indywidualne podejście do klienta. Zakładałam konto synowi i poczuł się jak prawdziwy klient banku :)
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Dziękujemy za wyróżnienie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Kompletny syf. Po ponad 20 latach żerowania traktują człowieka jak terrorystę i blokują konto żądając następnie spłaty raty i grożąc wpisaniem do rejestru dłużników (bo nie mogą pobrać raty z zablokowanego przez nich konta - taka procedura). Pomyślicie jakiś przekręciarz i pewnie mu się należało? No to wam powiem za co to wszystko? Otóż za nieaktualny dowód osobisty. NIE POLECAM. Dałbym ujemne gwiazdki jakby było można.
Jako bank musimy mieć aktualne informacje o naszych klientach, zarówno tych którzy są właścicielami konta, jak i osób, które są współwłaścicielami. Dlatego sprawdzamy tożsamość klientów, pytamy o źródło i wysokość dochodów, stanowisko w pracy. W niektórych przypadkach prosimy też o złożenie oświadczenia majątkowego. Robimy to zgodnie z procedurą KYC – Poznaj Swojego Klienta, żeby zapobiec wszelkim nadużyciom, które mogą być niebezpieczne dla finansów wszystkich klientów. Jednocześnie, kiedy zbieramy i przechowujemy te informacje, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa i poufności. Przed blokadą konta klient jest kilkukrotnie informowany o konieczności aktualizacji. Pozdrawiam, Monika
Pewne jak w BANKU. Żeby wyjąć trzeba włożyć. A tu jak wszędzie indziej, zawsze jest jakiś sposób żeby to bank był tym co zarobi.
Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
profesjonalna obsługa; bez oczekiwania
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.