Placówka bankowa Krakowskie Przedmieście 49, Lublin

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

John Doe

19.05.2025

Kompletny syf. Po ponad 20 latach żerowania traktują człowieka jak terrorystę i blokują konto żądając następnie spłaty raty i grożąc wpisaniem do rejestru dłużników (bo nie mogą pobrać raty z zablokowanego przez nich konta - taka procedura). Pomyślicie jakiś przekręciarz i pewnie mu się należało? No to wam powiem za co to wszystko? Otóż za nieaktualny dowód osobisty. NIE POLECAM. Dałbym ujemne gwiazdki jakby było można.

avatar

Andrzej Walenciej

10.04.2025

Pewne jak w BANKU. Żeby wyjąć trzeba włożyć. A tu jak wszędzie indziej, zawsze jest jakiś sposób żeby to bank był tym co zarobi.

Odpowiedź:

23.04.2025

Dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

marek ups

10.04.2025

profesjonalna obsługa; bez oczekiwania

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Bogusław Michalski

05.04.2025

Brak informacji o dostępie dla osób na wózkach inwalidzkich

avatar

Grzegorz Bartoszek

01.04.2025

Żenada ,żeby dostać się do bankomatu trzeba czekać do otwarcia,porażka

avatar

Adam Lisek

12.03.2025

Bardzo profesjonalna obsługa polecam

Odpowiedź:

13.03.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Michał

avatar

Piotr Wojcik

21.01.2025

Odpowiedź:

22.01.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Stanislaw Mazus

18.12.2024

Profesjonalna obsługa fachowa pomoc, dziękuję

Odpowiedź:

Dziękujemy bardzo za wysoką ocenę, Stanisławie😊! Co moglibyśmy zrobić aby uzyskać także tę brakującą gwiazdkę? Zachęcamy do kontaktu. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej
 

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku