Placówka bankowa Krakowskie Przedmieście 49, Lublin

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Marzena Szymkiewicz

08.05.2023

Jak zwykle profesjonalna i miła obsługa. Polecam Pana Pawła Kowalika fachowy i cierpliwy, z anielskim spokojem tłumaczy wszystkie zawiłości rachunkowe.

Odpowiedź:

Marzeno, miło, że zwróciłaś uwagę na najwyższą jakość obsługi w naszej placówce. Pan Paweł na pewno ucieszy się, że kolejna klientka docenia jego zaangażowanie w pracy. Dziękuję za ocenę na pięć gwiazdek i zapraszam do ponownego kontaktu. Krzysztof

avatar

Tomasz Drozd

28.04.2023

Odpowiedź:

28.04.2023

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę, Tomaszu😊! Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolony z wizyty w naszej placówce. Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje wygodne bankowanie i jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Ewa Plewik

27.04.2023

Odpowiedź:

28.04.2023

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę, Ewo⭐! Cieszymy się, że jesteś zadowolona z wizyty w naszej placówce. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami - zawsze chętnie pomogą! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Lukasz Osik

26.04.2023

Odpowiedź:

26.04.2023

Dziękujemy za pozostawienie 5 gwiazdek, Łukaszu⭐! Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli i możesz cieszyć się z nami wygodnym bankowaniem❤️. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Grazyna Szymczak

10.03.2023

Odpowiedź:

10.03.2023

Dziękujemy za komplet gwiazdek, Grażyno. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Pozdrawiam, Michał

avatar

Andrzej Tomczyk

09.03.2023

Bardzo profesjonalna i miła Pani Renata bardzo szybko założyła konto jak również poinformowała o ubezpieczeniach. Jestem bardzo zadowolony z pobytu w tym banku. Polecam.

Odpowiedź:

Dziękujemy za komplet gwiazdek, Andrzeju. Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

avatar

Aleksandra Malinowska

08.03.2023

Odpowiedź:

08.03.2023

Aleksandro, miło nam, że jesteś zadowoloną klientką. Chętnie dowiemy się, co możemy jeszcze poprawić :) Michał

avatar

Emi

23.02.2023

Odpowiedź:

27.02.2023

Dziękujemy za ocenę. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia