Placówka bankowa Gdańska 7A, Tczew

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Radosław Abczyński

08.10.2025

Wszystko sprawnie i na temat. Polecam.

Odpowiedź:

08.10.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Doceniamy Twoje polecenie! Tatiana

Skarszewy Traffic

10.07.2025

Niekompetentna placówka, podpisujesz dokumenty podając nr konta a i tak jest problem, bo kolejny raz coś nie zostało właściwie zrobione przez pracownika. Nie należy wierzyć na słowo (telefon) bo i tak nie będzie jak Ci obsługa powiedziała. Działają na szkodę klienta. Poszła skarga do Rzecznika Finansowego. Odradzam.

Odpowiedź:

04.09.2025

Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Pozdrawiam, Monika

Maciej kamis

08.07.2025

Bardzo miła obsługa. Młoda, miła i kompetentna Pani z obsługi. Wszystko dobrze i tak trzymać.

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek, Macieju! Cieszymy się, że Twój doradca spełnił Twoje oczekiwania w 💯%. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy ponownie. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

tomiw666

08.05.2025

Wizyta przebiegła bardzo sprawnie , osoba z którą miałem okazję rozmawiać należy do grona tych konkretnych osób, informacje o które prosiłem bardzo rzeczowo zostały mi wytłumaczone.

Odpowiedź:

08.05.2025

Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Joan Wie

14.03.2025

Doradczynie miłe i pomocne. Uśmiechnięte. Wnętrze estetyczne, przyjemne.

Odpowiedź:

14.03.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał

Marta Niemarska

21.12.2024

Odpowiedź:

21.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

Pan Elektronik

29.11.2024

Wypłata pieniędzy w tym bankomacie jest praktycznie niemożliwa gdyż wiecznie nie ma w nim pieniędzy, pomimo wielu kontaktów z infolinią nie udało się nic załatwić, trzeba wypłacać pieniądze w innych bankomatach za co Credit Agricole bierze prowizje od 6 do 22zł, to nie jest mój problem żeby w bankomacie były pieniądze, zróbcie z tym porządek

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękuję za Twój komentarz. Przepraszam za sytuację z bankomatami, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Monika

dawid bordo

08.11.2024

Odpowiedź:

12.11.2024

Cieszy nas Twoja pięciogwiazdkowa ocena. Dziękujemy za wyróżnienie! Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku