Placówka bankowa Krótka 2, Pruszcz Gdański

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Basia Pawłowska

14.02.2024

Bardzo miła i fachowa obsługa. Zawsze pomocne.

Odpowiedź:

15.02.2024

Barbaro, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Zbyszek Sójkowski

13.02.2024

Pani Klaudii , nie mam Facebook, nie mam kart płatniczych.Raz w miesiącu wybieram pieniążki z konta i sam nimi zarządzam.Dlaczego ostrzegacie przed oszustami, a chcecie pakować mnie w obsługę elektroniczną? Obsługa jest bardzo miła,ale pieniążki w banku są moje i ja chcę decydować co będę z nimi robił nie będąc śledzonym na co i gdzie je wydaję.Pozdrawiam i dzięki za miłą obsługę.

Odpowiedź:

Zbigniewie, przykro nam jeżeli zostałeś nieodpowiednio obsłużony przez naszych doradców. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Klaudia

avatar

Magdalena Wodzik

02.02.2024

Odpowiedź:

05.02.2024

Magdaleno, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

avatar

Klaudia Wiśniewska

05.01.2024

Wplatomat nie dziala. Nikogo przy okienku przez pol godziny. Panie obsluguja spotkania w pomieszczeniach zamknietych a ja spedzam godzine na czekaniu az ktos podejdzie mnie obsluzy. Pani wyszla z pokoju powiedziala ze czas oczekiwania na obsluge mimo pustego banku, to przynjamniej 30 minut. To jest bank dla emerytow i renciostow. Brak profesjonalizmu! dodam jeszcze ze takie zdarzenia sa na porzadku dziennym

Odpowiedź:

31.01.2024

Klaudia, dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszej pracy. Zachęcamy do skorzystania z możliwości umówienia się z doradcą na konkretny dzień przez naszą aplikację mobilną lub formularz na stronie internetowej. Klaudia

avatar

Karolina Langer-Woronko

14.11.2023

Odpowiedź:

19.11.2023

Serdecznie dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę, Karolino❤️ Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Sebastian Masznic

01.11.2023

Placówka godna polecenia panie zawsze uśmiechnięte,miłe.Rzadko korzystam z wizyt w placówce bankowej,ale każda wizyta powoduje uśmiech na mojej twarzy.

Odpowiedź:

Sebastianie, dziękujemy za ocenienie obsługi w placówce na pięć gwiazdek. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

avatar

Piotr Garncarek

31.10.2023

Niestety zastanawiam się nad rezygnacją z usług tego banku. W czerwcu dostaliśmy z żoną SMS aby przyjść do oddziału i potwierdzić nasze dane bo jak tego nie zrobimy to zablokują pewne funkcje i nie zrobimy przelewów. Teraz w październiku podczas rozmowy na infolinii żona ponownie musiała potwierdzić swoje dane bo tak im pokazał system. Po godzinie od tej rozmowy małżonka była w oddziale i oczywiście trzeba było potwierdzić dane bo tak stwierdzili. Nie wiem co klikają w swoich systemach ale nie to o co prosi klient. Po założeniu u nich konta zaraz byłem z żoną w oddziale aby była współwłaścicielką oczywiście zamiast tego zrobili ją tylko pełnomocnikiem. Wczoraj zablokowali żonie ebank i aplikację mobilną ponieważ uznali profil zaufany jako podejrzaną stronę chociaż dwukrotnie nas z niej przekierowało na stronę banku i nie było problemu ale za trzecim razem blokada i nie można było przedłużyć ważności profilu zaufanego. Pewne jest to że nikomu nie polecę założenia konta w CA.

Odpowiedź:

03.12.2023

Piotrze, dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności. Klaudia

avatar

Bartłomiej Hoffmann

27.10.2023

Odpowiedź:

30.10.2023

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy, Bartłomieju. Dziękujemy za 5⭐! Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Misja firmy – co to jest i jak ją ustalić?

Misja firmy to deklaracja, która definiuje charakter działania przedsiębiorstwa i sposób, w jaki służy klientom. To cel, obszar działania, przekonania i wartości, które firma wyznaje. Natomiast wizja to ogólny kierunek i długoterminowy cel, do którego firma dąży. Jak ustalić misję i wizję dla swojej firmy oraz dlaczego są one kluczowe do osiągnięcia sukcesu i budowania rozpoznawalności marki? Odpowiadamy! Więcej

Budowanie wizerunku firmy – jak to robić dobrze?

Chcesz, żeby klienci znali Twoją markę? Zadbaj o pozytywny wizerunek firmy, który może dać Ci przewagę konkurencyjną i zapewnić rozpoznawalność. Zacznij od budowania świadomości, która zachęci klientów do aktywności i wreszcie sprawi, że Cię pokochają. Brzmi górnolotnie? Nie, jeśli uświadomisz sobie, że Coca-Cola, Mercedes czy Google to potęgi, które zbudowały swój sukces na emocjach. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia