Placówka bankowa Krótka 2, Pruszcz Gdański

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Jolanta Paluch

01.11.2025

Miła obsługa .Nie mam zastrzeżeń

Odpowiedź:

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

Tamara Jacewicz

24.09.2025

Bardzo miła obsługa z bardzo dużą wiedzą bankową , umiejętności doradcy finansowi wspaniali żeby w każdej.placowce był taki klimat o ile łatwiejsze było nasze życie brawo Warto pojechać kilka kilometrów dalej by był miło obsłużony i super doradcy finansowi wspaniali pozdrawiam serdecznie wszystkich.W oddziale Gdańsk na ul Rakoczego jest również miło

Odpowiedź:

26.09.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu 😊. Cieszymy się, że doceniasz nasze starania. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Kamil O

03.09.2025

Bardzo mila i pomocna obsluga. Szybko zalatwilem moja sprawe a pracownicy byli bardzo przyjazni. Polecam uzgodnic wizyte wczesniej aby nie czekac na spotkanie.

Odpowiedź:

04.09.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas 😊. Tatiana

Magdalena Sopata

01.08.2025

Dziś byliśmy z mężem założyć konto, pani bardzo miła , bardzo profesjonalnie nas obsłużyła. Jak dla nas super

Odpowiedź:

04.08.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Michał

Basia Baś

28.07.2025

Perfekcyjny personel, poświęcony czas dla klienta na szustkę 👍

Odpowiedź:

29.07.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy 😊. Tatiana

Radosław Malinowski

23.07.2025

22.07.2025 Jedna wielka poraszka i zero zainteresowania po stronie obsłudze placówki, dwie kobiety i mężczyzna , jedna z kobiet widać że była zajęta(starsza pani) a druga tylko spacerowała od pokoju do pokoju i tylko drzwi potrafi kluczyć nawet nie zapytała czy w czymś pomóc czekając 35min. I nic,natomiast mężczyzna obsługiwał klienta. Nie interesują się niczym czy klient się spieszy czy nie gdzie nie było ludzi tak naprawdę tylko jeden klient obsługiwany przez mężczyznę . Poraszka i nie polecam . Strata tylko czasu.

Odpowiedź:

12.09.2025

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Niestety, Nie zawsze mamy wpływ na długość spotkań doradcy z klientem. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów, dlatego poświęcamy każdemu klientowi odpowiednią ilość czasu. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Tatiana

Vip_xask

27.06.2025

Dzień dobry, przyszliśmy do banku, żeby założyć konto bankowe. Usłyszeliśmy jednak: “Przepraszam, ale nie możemy tego teraz zrobić”. Dlaczego? Bo jedna osoba nie wie, jak to zrobić, a druga pani zaproponowała umówienie się na inny termin. Powiedziałem, że nie mam czasu przychodzić codziennie, bo pracuję, a przyszedłem wtedy, kiedy miałem wolną chwilę. Mówiąc wprost – zostałem odesłany do domu tylko dlatego, że ktoś nie potrafi założyć konta bankowego. To w takim razie po co zatrudnia się pracowników, którzy nie są w stanie wykonać podstawowej usługi? 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

Odpowiedź:

10.09.2025

Przepraszam jeśli zostałeś potraktowany w sposób mało profesjonalny. Jeśli chciałbyś podzielić się z nami szczegółami dotyczącymi wizyty - zachęcam do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku. Postaramy się rozwiązać ten problem. Zaproponowana przez doradcę opcja umówienia się na konkretny dzień i godzinę pozwala zaoszczędzić długiego czasu oczekiwania w kolejce. Pozdrawiam, Monika

Anatoli

22.04.2025

Bardzo uważna i responsywna obsługa, miło jest przyjść po pozytywne rezultaty i nastrój. Z szacunkiem i wdzięcznością.

Odpowiedź:

23.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku