Placówka bankowa Wyszyńskiego 18, Piekary Śląskie

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Monika N. (Kimpatsuきんぱつ)

30.09.2021

Pracownicy nic nigdy nie wiedzą. Kompletnie. Nie wiedzą czy nowe karty przyjdą, limitów na koncie ani nawet adresu nie potrafią zmienić, nie wiedzą czy są płatne wpłaty na konto, prostych rzeczy nie potrafią... a serwis CA CIĄGLE nie działa. Także jak przychodzę to albo nie działa serwis (4 na 5 razy) albo i tak wszystko źle zrobią.Ten bank to porażka.

Odpowiedź:

08.10.2021

Moniko, przepraszamy jeśli zostałaś obsłużona w sposób mało profesjonalny. Zachęcamy do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu podania szczegółów. Raz jeszcze przepraszamy. Joanna

avatar

wkku

30.09.2021

Odpowiedź:

30.09.2021

Bardzo dziękujemy za pozostawienie oceny. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

avatar

Aleksandra Zielonka

08.09.2021

Rzetelna obsługa, kompetentna i fachowa, Panie bardzo przyjemne, pomagają od A do Z w przyjemnej atmosferze.

Odpowiedź:

09.09.2021

Aleksandro, dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc :) Joanna

avatar

Danuta Sadoch

03.09.2021

Mila obsluga. Z banku korzysta cala moja rodzina. Zawsze mozemy liczyc na pomoc ze wszystkimi sprawami. To bardzo profesjonalne. Widac, ze zalezy im na kazdym kliencie.

Odpowiedź:

03.09.2021

Danuto, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że tak wysoko cenisz sobie nasza profesjonalizm. W razie dodatkowych potrzeb - pamiętaj - jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Barbara Guzik

02.09.2021

Bardzo miła i sympatyczna obsługa, wszystko wyjaśnione od A do Z. Szczerze Polecam i pozdrawiam Panią Jagodę 😊

Odpowiedź:

03.09.2021

Barbaro, dziękujemy za bardzo wysoką ocenę :) Cieszę się, że obsługa w naszej placówce spełnia Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Martyna Wojtok

02.09.2021

Szczerze polecam, Pani Weronika - bardzo pomocna doradczyni, profesjonalizm na najwyższym poziomie

Odpowiedź:

03.09.2021

Martyno, dziękujemy za opinię. Cieszę się, że znalazłaś czas na jej pozostawienie - miło jest wiedzieć, czy klient wychodzi zadowolony z obsługi. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pani Weronice z pewnością miło będzie zapoznać się z Twoimi słowami :) W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Maria Kulik

19.07.2021

Odpowiedź:

19.07.2021

Mario, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Kamila Tadyniewicz

16.07.2021

Polecam serdecznie. Najlepszy bank, z jakich do tej pory korzystałam. Szczególnie polecam Panią Sylwię Hetmanczyk -jest to osoba obdarzona kulturą na wysokim poziomie , profesjonalizmem, ogromną wiedzą i doświadczeniem, szczególnie w kredytach hipotecznych. Rozmowa z nią, na zawiłe finansowe tematy to prawdziwa przyjemność. Dziękuję placówce, dziękuję Pani Sylwii i polecam Was serdecznie wszystkim moim znajomym

Odpowiedź:

19.07.2021

Kamilo, serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszę, że tak wysoko cenisz sobie profesjonalizm swojego doradcy. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pani Sylwia z pewnością ucieszy się z Twoich słów. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań - zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia