Placówka bankowa Dworcowa 25, Bytom

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Małgorzata Czapla

30.10.2025

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym banku. Pani Marzena Górska, która mnie obsługiwała jest uprzejma, kompetentna i chętna do pomocy. Wszystkie sprawy załatwiłam sprawnie, a Pani Marzena jasno wytłumaczyła mi nawet skomplikowane kwestie finansowe. Widać, że zależy jej na kliencie – potraktowała mnie indywidualnie i z dużym zaangażowaniem. Atmosfera w oddziale jest przyjazna, a wizyty przebiegają w miłej i profesjonalnej atmosferze. Zdecydowanie polecam ten bank każdemu, kto ceni wysoką jakość obsługi i fachowe doradztwo, a w szczególności Panią Marzenę Górską :-)

Odpowiedź:

31.10.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

Timadz

27.10.2025

Nie polecam. Jedna osoba tylko obsługuje. Bardzo długi okres oczekiwania. Porażka!!!

Odpowiedź:

07.11.2025

Przepraszam za czas oczekiwania na obsługę. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Tatiana

Teresa Bartczak

24.10.2025

Tylko jedna pani która obsługuje i można czekać w nieskończoność bo prowadzone przy okazji są rozmowy prywatne. Inne panie przechodzą i nikt się nie interesuje że czekamy już godzinę. Po zapytaniu czy przyjdzie ktoś jeszcze do obsługi, bardzo nie miła odpowiedź że inne panie są zajete.

Jakub Chmiel

23.10.2025

Totalny brak zaangażowania w rozwiązanie problemu. SKANDA !!!

Odpowiedź:

23.10.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Agnieszka S-V

15.10.2025

Chciałabym podziękować za bardzo profesjonalną, rzetelną i sympatyczna obsługę w dniu dzisiejszym 15.10.2025 r. Pani Marzenie Górskiej 😊 polecam w 100%!

Odpowiedź:

16.10.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Marzeny. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Pawel W

06.10.2025

Odpowiedź:

06.10.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

Janusz Wadowski

29.09.2025

Ok

Odpowiedź:

Januszu, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się! Michał

Iza Kalus

29.09.2025

Odpowiedź:

29.09.2025

Dziękujemy za wysoką notę. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku