Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 09:30-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
142 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Sebastianie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za 5⭐! Michał
Świetna obsługa i zaangażowanie ze strony Pana Darka! Bardzo indywidualnie podszedł do mojej sprawy i oczywiście w pełni ją załatwił. Polecam tego Pana każdemu kto potrzebuje cokolwiek załatwić w tym miejscu. CA - Szanujcie takich pracowników! 👍
Bartoszu, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny! Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolony ze współpracy ze swoim doradcą - Panem Dariuszem 😊 Na pewno ucieszy się z Twojego komentarza. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Przemiła Pani Klaudia Bartczak, polecam serdecznie
Eugeniuszu, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał
Dariuszu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał
Moja sprawa została sprawnie załatwiona w miłej atmosferze
Henryku, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Polecamy się! Michał
Bardzo sympatyczna i kompetentna Pani.
Małgorzato, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna
Jakubie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Dzień dobry, Zdecydowanie nie, polecam banku Credit Agricole ktoś tam w zarządzie, chyba się pogubił. Co do obsługi w placówce i bankowości elektronicznej jest ok. Jednak zlikwidowanie placówek wypłaty gotówki to idiotyzm jakiegoś menadżera. Ostatnia sytuacja zakup samochodu 70 tyś. złotych. W placówce nie mogą wypłacić, więc bankomat. Nie muszę się rozpisywać, wiadomo jak, to wygląda. Stoisz przed bankomatem, kilkadziesiąt wypłat dzieli cię tylko szybą od ulicy, za tobą kilka wkurzonych osób w wśród nich kto wie może jakiś złodziej. A ty ładujesz te pieniądze do reklamówki, bo bankomat płaci 50 zł banknotem i się zastanawiasz czy jak wyjdziesz z banku, ktoś cię nie zabije, żeby przywłaszczy sobie twoją gotówkę. Drugi aspekt z dnia, dzisiejszego. W niedzielę wylatuje na wycieczkę zagraniczną, mam konto walutowe wypłacę sobie € na zakupy. I tu kolejne ups niestety placówki nie wypłacają, a o bankomacie można pomarzyć, bo niema w moim mieście i każą mi jechać 120 kilometrów do innego miasta, bo tam jest to jakiś cyrk. Komuś tam w głowie się poprzewracało, jeśli tego nie zmienicie, myślę, że stracicie wielu klientów. Zero dbania o bezpieczeństwo klienta na podstawie wypłaty kilkudziesięciu tysięcy na ulicy. Jak możecie mi mówić, że jeśli potrzebuję wypłacić € na wycieczkę zagraniczną to mam jechać 120 km do najbliższego punktu w, którym wypłacę euro. Wstyd i żenada. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN BANK.
Dariuszu, bardzo nam przykro, jeśli nasze placówki bezgotówkowe nie spełniają Twoich oczekiwań. Joanna