Placówka bankowa Chopina 16A/9, Konin

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:30

Śr.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Bartosz Kowal

21.05.2025

Bardzo Polecam ,Pani z banku jest miła i uprzejma pomogła mi i wszystko wytłumaczyła (: polecam panią Katarzynę Zając z sali 4 właśnie chwilę temu otwieraliśmy u niej konto (:

Odpowiedź:

22.05.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Pani Katarzyna na pewno ucieszy się z Twojej opinii. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Susanna Martirosyan

29.04.2025

Мне тоже понравилось их обслуживание,у меня есть кредит и нормальные проценты,мне удобно,Я довольна из сотрудников, спасибо вам.

Odpowiedź:

06.05.2025

Спасибо за такую высокую оценку. Я очень рада слышать, что мы оправдали твои ожидания. С уважением, Татьяна

avatar

Katarzyna Błaszczyńska

13.04.2025

Zdrowie tylko zmarnowałam. Chciałam zlikwidować konto w tym śmieciowym banku!!!! Nie stety dwa lata i ciągle mi odciągają koszta utrzymania konta z którego nie korzystam!!!!! Przyczyną nie możliwości zlikwidowania konta to że znalazł się komornik i jest egzekucja komornicza!!!!!!Tuki od lat nie mają wpływów a Credit Agricole przysyła mi odsetki za utrzymanie konta,którego się zrzekłam !!!!!!!!!Sama zakładałam i chcę sama konto usunąć. NIE STETY ROSNĄ OD SETKI NA ZEROWYM NIE UŻYWANYM KONCIE!!!!!! ZŁODZIEJE🤮🤮🤮🤮🤮🤮 NIE DOSTANĄ ODDEMNIE GROSZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar

Ilona G

05.04.2025

Przemiła obsługa i profesjonalizm

Odpowiedź:

07.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana

avatar

Anna Mielewczyk

04.04.2025

Pani Agata była bardzo zaangażowana w swoją pracę, była również bardzo miła i pomocna, zakładałam konto i wszystko dokładnie było mi wytłumaczone jestem bardzo pozytywnie zaskoczona pracownikiem.

Odpowiedź:

07.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Agata sprostała Twoim oczekiwaniom. Cieszymy się, że miło spędziłaś z nami czas. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Bartosz Poruchała

31.03.2025

Profesjonalna miła obsługa. Świetnie doradztwo. Miła atmosfera w placówce. Agata

Odpowiedź:

01.04.2025

Agato, cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Barbara Czech

29.03.2025

Odpowiedź:

31.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Tatiana

avatar

Bogumil Bultrowicz

20.03.2025

Znalazłem się w trudnej sytuacji w której pomógł mi Pan Bogdan. Ten pracownik w profesjonalny sposób mnie obsłużył. Polecam tego pana w trudnych sprawach ponieważ szuka najlepszego wyjścia wibac że klient dla tego pana jest naprawdę najwazniejszy

Odpowiedź:

21.03.2025

Dziękujemy za 5⭐! Miło słyszeć, że zostałeś obsłużony profesjonalnie. Bogdan na pewno ucieszy się z Twojej opinii. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Rewolucja w akceptacji kart, czyli SoftPOS – terminal w telefonie i płatności bez dodatkowego sprzętu!

Płatności zbliżeniowe w ostatnich latach przeszły prawdziwą rewolucję. Na rynku pojawiły się innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców, które ułatwiają przyjmowanie płatności bezgotówkowych z dowolnego miejsca. Prosty terminal w telefonie w ramach aplikacji SoftPOS to rozwiązanie, które pozwoli Ci przyjmować płatności zbliżeniowe Visa i MasterCard w dowolnym momencie – wszędzie tam, gdzie jesteś. Jak działa terminal płatniczy […] Więcej
 

Czym jest terminal płatniczy POS i jak działa?

Przyjmowanie płatności zbliżeniowych w firmach powoli jest standardem. W praktyce terminale POS dla przedsiębiorców to spore ułatwienie. Z takim sprzętem możesz swobodnie przyjmować płatności bezgotówkowe od klientów. A więc co to jest terminal płatniczy POS, jak działa i kiedy przedsiębiorca ma obowiązek zainstalować takie urządzenie? Dowiedz się więcej! Terminal płatniczy POS – co to? Nowoczesne […] Więcej

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku