Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30
Śr.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
98 opinii
Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się w Koninie przy ul.Chopina 16. Pracujemy w godzinach 9:30-16:30. Zachęcamy od odwiedzania naszej placówki szczególnie w godzinach 12:00-15:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na atrakcyjną ofertę kredytową oraz specjalną promocję 3x0 przygotowaną dla klientów prowadzących działalność gospodarczą. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której mogą Państwo przez całą dobę wypłacić gotówkę z bankomatu lub dokonać wpłaty przy użyciu wpłatomatu. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
czekanie w kolejce godzinę na tylko wypłacenie pieniędzy, jedno stanowisko czynne a Panie które pracują chodzą sobie z kawą po banku
Przepraszamy za wysłużony czas oczekiwania. Zachęcamy do korzystania z urządzeń samoobsługowych. Joanna
Dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek❤️ Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli⭐ Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Beato, dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Bezpieczeństwo w bankowości to podstawa💚! Zachęcamy do poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie na naszym blogu CAsfera. W zakładce BANKUJ BEZPIECZNIE znajdziesz wiele ważnych informacji😊! Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek oraz zaufanie😊 Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania w 💯%. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia
Załatwianie spraw na najwyższym poziomie!
Jagodo, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał
Pełny profesjonalizm
Mirosławo, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny❤️ Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Okres urlopów. Trzeba było poczekać. Ale sprawę załatwiłem sprawnie i miło.
Dziękujemy za każdą z gwiazdek. Co moglibyśmy zrobić, aby uzyskać także tę brakującą😊? Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Masakra , kolejka ponad godzinę, obsługa na 2 stanowiskach bardzo powolna, zdążyłem się zorientować że w dużej mierze z winy polityki banku, który wymyśla jakieś aktualizacje niemal każdego klient, głównie dla celów marketingowych. Marnują czas i tony papieru. Korzystam od wielu lat z banków internetowych i tam nikt nie przeprowadza bzdurnych aktualizacji.
Marku, bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Joanna