Placówka bankowa Czerwonego Krzyża 22, Środa Wielkopolska

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Karolina Strachota

16.01.2025

Profesjonalne doradczynie, zawsze chętnie pomogą 🙂

Odpowiedź:

16.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Paulina O.

13.12.2024

Polecam serdecznie

Odpowiedź:

24.12.2024

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

avatar

Włodzimierz Karuszewski

06.07.2024

Jestem bardzo zadowolony, polecam

Odpowiedź:

08.07.2024

Włodzimierzu, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Игорь Чумак

22.04.2024

Odpowiedź:

17.05.2024

Игорь, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Beata Ziętkowska

27.11.2023

Jestem bardzo zadowolona. Pracowniczka Banku dołożyła wszelkich starań w rozwiązaniu problemu, za co bardzo dziękuję!

Odpowiedź:

29.11.2023

Beato, jesteśmy wdzięczni za zaufanie i możliwość pomocy. Nawet w trudnych sytuacjach staramy się znaleźć rozwiązanie dla naszych klientów. Serdecznie pozdrawiam, Klaudia

avatar

Natalia Pawłowska

31.08.2023

Bardzo miła pani Kamila dziękuję za informację

Odpowiedź:

12.09.2023

Natalio, dziękujemy za 4 gwiazdki💚! Doceniamy Twoją pochwałę w stronę Twojego doradcy - Pani Kamili! Na pewno się ucieszy😊 Co możemy jeszcze zrobić, aby uzyskać wszystkie gwiazdki? Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Rafał

02.05.2023

Szybko,miło,profesjonalna obsługa! Polecam.

Odpowiedź:

02.05.2023

Dziękujemy serdecznie za pięciogwiazdkową ocenę oraz polecenie, Rafale😊! Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszą profesjonalną obsługą. Polecamy się na przyszłość i zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Adam Pilarczyk

06.04.2023

Odpowiedź:

06.04.2023

Adamie, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Tone of voice – Twoja marka w dobrym tonie

Ton komunikacji to sposób, w jaki firma kontaktuje się z otoczeniem zarówno online, jak i offline. Ustalenie stylu komunikacji – tego, jakiego języka używasz, aby trafić do swojej grupy docelowej, będzie bardzo pomocne w prowadzeniu działań marketingowych. Pozwoli wykreować wizerunek marki, wzbudzić zaufanie i lojalność odbiorców. Zobacz, czym jest i jak stworzyć brand voice, aby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia