Placówka bankowa Milczańska 45, Szczecin

Godziny pracy

Pn.: 10:00-18:00

Wt.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 09:00-15:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Bogusia Janiczek

01.09.2023

Miła obsługa

Odpowiedź:

01.09.2023

Bogusławo, dziękujemy za komplet gwiazdek⭐ Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli👑Zajrzyj do aplikacji CA24 Mobile, gdzie czekają na Ciebie rabaty w Twoich ulubionych sklepach. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Kateryna Shpylova

21.08.2023

Odpowiedź:

22.08.2023

Kateryno, dziękujemy za 5 gwiazdek😊 Zachęcamy Cię do sprawdzenia w naszej aplikacji Klubu korzyści, gdzie znajdziesz atrakcyjne rabaty z blisko 10 000 miejsc!! Życzymy miłego bankowania. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Albummojejcorki jak wyzej

14.08.2023

To jest smieszne ze w szczecinie sa 4 banki z tego tylko 2 obsluguja gotowke .Zeby wplacic Euro musze jechacna drugi koniec szczecina przy czym pracuje tylko jeden pracownik a drugi sieprzyucza i ten poetwdzy jeszcze musi caly czas wstawac i drugiemu pomagac.W kolejce juz godzinecsiedze

Odpowiedź:

22.08.2023

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Klaudia

avatar

Magdalena Dębicka

17.07.2023

Świetna obsługa

Odpowiedź:

18.07.2023

Miło wiedzieć, że jesteś zadowolona z naszej profesjonalnej obsługi, Magdaleno. Mamy nadzieję, że nasza oferta także Ci odpowiada😊 Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Аnastasiya Kalesnik

14.06.2023

Bardzo miła obsługa. Serdecznie polecam.

Odpowiedź:

18.06.2023

Anastasiyo, dziękujemy za najwyższą ocenę😊! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Polecamy się na przyszłość i zapraszamy ponownie⭐ Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Grzegorz Drupka

27.05.2023

pozytywnie profesjonalnie

Odpowiedź:

28.05.2023

Cieszymy się, że nasza obsługa jak zwykle była na najwyższym poziomie, Grzegorzu😊 Pamiętaj o nas w przyszłości - chętnie pomożemy❤️! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Paweł Długosz (Padzero)

15.05.2023

Odpowiedź:

15.05.2023

Serdecznie dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny oraz zaufanie, Pawle😊 Cieszymy się, że dołączyłeś do grona zadowolonych klientów. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Małgorzata Franaszczyk

08.05.2023

Byłam trzykrotnie w placówce na ul. Milczańskiej i za każdym razem spotkałam się z arogancją i lekceważeniem klienta. Dwie panie dysponentki zachowują się jak udzielne księżne. Byłam jedyną osobą w placówce , a panie wpatrzone w ekran komputera wręcz kazały mi czekać aż łaskawie będą miały ochotę odpowiedzieć na moje pytanie. Jestem emerytowanym pracownikiem banku i takie zachowanie, lekceważące jest niegodne wobec klienta.

Odpowiedź:

09.05.2023

Małgorzato, bardzo nam przykro, że nie jesteś zadowolona z wizyty. Doradcy, pomiędzy bieżącą obsługą klientów w placówce, realizują również inne zadania, np. kontakt zdalny z klientem. Raz jeszcze przepraszamy. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Remont mieszkania – jak skutecznie zaplanować wydatki?

Remont mieszkania to jedno z tych wyzwań, które mogą zarówno przynieść ogromną satysfakcję, jak i przysporzyć wiele stresu. Jednak efektywne planowanie przebiegu całego remontu oraz kontrola wydatków są tutaj kluczem do sukcesu. Jak zatem skutecznie zaplanować wydatki podczas remontu mieszkania, aby uniknąć niepotrzebnego stresu finansowego? Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia