Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-18:00
Wt.-Czw.: 10:00-17:00
Pt.: 09:00-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
42 opinie
Opinie naszych klientów
Miła obsługa
Bogusławo, dziękujemy za komplet gwiazdek⭐ Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli👑Zajrzyj do aplikacji CA24 Mobile, gdzie czekają na Ciebie rabaty w Twoich ulubionych sklepach. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Kateryno, dziękujemy za 5 gwiazdek😊 Zachęcamy Cię do sprawdzenia w naszej aplikacji Klubu korzyści, gdzie znajdziesz atrakcyjne rabaty z blisko 10 000 miejsc!! Życzymy miłego bankowania. Pozdrawiam, Klaudia
To jest smieszne ze w szczecinie sa 4 banki z tego tylko 2 obsluguja gotowke .Zeby wplacic Euro musze jechacna drugi koniec szczecina przy czym pracuje tylko jeden pracownik a drugi sieprzyucza i ten poetwdzy jeszcze musi caly czas wstawac i drugiemu pomagac.W kolejce juz godzinecsiedze
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Klaudia
Świetna obsługa
Miło wiedzieć, że jesteś zadowolona z naszej profesjonalnej obsługi, Magdaleno. Mamy nadzieję, że nasza oferta także Ci odpowiada😊 Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia
Bardzo miła obsługa. Serdecznie polecam.
Anastasiyo, dziękujemy za najwyższą ocenę😊! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Polecamy się na przyszłość i zapraszamy ponownie⭐ Pozdrawiam, Klaudia
pozytywnie profesjonalnie
Cieszymy się, że nasza obsługa jak zwykle była na najwyższym poziomie, Grzegorzu😊 Pamiętaj o nas w przyszłości - chętnie pomożemy❤️! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Serdecznie dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny oraz zaufanie, Pawle😊 Cieszymy się, że dołączyłeś do grona zadowolonych klientów. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia
Byłam trzykrotnie w placówce na ul. Milczańskiej i za każdym razem spotkałam się z arogancją i lekceważeniem klienta. Dwie panie dysponentki zachowują się jak udzielne księżne. Byłam jedyną osobą w placówce , a panie wpatrzone w ekran komputera wręcz kazały mi czekać aż łaskawie będą miały ochotę odpowiedzieć na moje pytanie. Jestem emerytowanym pracownikiem banku i takie zachowanie, lekceważące jest niegodne wobec klienta.
Małgorzato, bardzo nam przykro, że nie jesteś zadowolona z wizyty. Doradcy, pomiędzy bieżącą obsługą klientów w placówce, realizują również inne zadania, np. kontakt zdalny z klientem. Raz jeszcze przepraszamy. Joanna