Placówka bankowa Wyzwolenia 15, Szczecin

Godziny pracy

Pn.,Śr.: 10:00-17:00

Wt.: 10:00-18:00

Czw.: 09:00-16:00

Pt.: 09:00-15:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Grzegorz Wojtukowicz

31.01.2025

Super,konkretnie, miła obsługa.

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Iwona Mielnik

16.01.2025

Zostałam obsłużona szybko i sprawnie pomimo że trafiłam na ucząca się osobę. Pan miły i kompetentny.

Odpowiedź:

17.01.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

avatar

Stipendiat Smajlov

13.01.2025

Specjalista o imieniu Christina jest po prostu doskonałym specjalistą,oklaski. Tak szybko, jak to możliwe, rozwiązuje wszelkie problemy na koncie.

Odpowiedź:

14.01.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Joanna Kokoszyńska

10.01.2025

Jedna osoba obsługuje gdzie ludzie w kolejce A Panie krążą z kubeczkami kawy po oddziale. 0.5h po otwarciu banku. I jeszcze pytanie "w jakim celu pani do nas przyszła" Zabmialo jakbym była tam nie mile widziane. Pań który obsługiwał szybko i sprawnie

Odpowiedź:

17.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Jednym ze standardów naszej obsługi jest pytanie klienta, w jakiej sprawie przyszedł do placówki, aby poinformować go, do jakiego doradcy powinien się zwrócić i jaki jest przewidywany czas oczekiwania na obsługę, jeżeli pytanie to wywołało u Ciebie przykre odczucie, to przepraszamy. W opisywanym przez Ciebie czasie na sali znajdowało się dwóch doradców, a kawa została przygotowana przez doradczynię dla klientów, których w tym momencie obsługiwała. Pozdrawiam, Monika

avatar

Danuta Miechowicz

07.01.2025

Podczas mojej wizyty w placówce byłam obsługiwana przez Pana Mateusza Girtlera, który był bardzo uprzejmy i pomocny mi przy aplikacji bankowej. Tacy powinni być Doradcy Klienta! dziękuję.

Odpowiedź:

08.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Jarosław Kociuba

30.12.2024

Czas oczekiwania na obsługę to jakaś kpina. Ponad godzina w kolejce, gorzej jak w przychodni na NFZ.

Odpowiedź:

08.01.2025

Dziękujemy za Twoją opinię. Przepraszamy za niedogodności, które Cię spotkały, zweryfikowaliśmy informację i wiemy, że doradcy tego dnia cały czas obsługiwali zwiększoną tego dnia liczbę klientów. Zachęcamy do umawiania się na spotkania z doradcami przez naszą aplikację CA24 Mobile lub przez stronę WWW. Pozdrawiam, Monika

avatar

Nikola Oktan

27.11.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek. To miłe, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami 😍 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Tyht Retrt

13.11.2024

Odpowiedź:

14.11.2024

Dziękujemy za zaufanie. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Tone of voice – Twoja marka w dobrym tonie

Ton komunikacji to sposób, w jaki firma kontaktuje się z otoczeniem zarówno online, jak i offline. Ustalenie stylu komunikacji – tego, jakiego języka używasz, aby trafić do swojej grupy docelowej, będzie bardzo pomocne w prowadzeniu działań marketingowych. Pozwoli wykreować wizerunek marki, wzbudzić zaufanie i lojalność odbiorców. Zobacz, czym jest i jak stworzyć brand voice, aby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia