Placówka bankowa Bandurskiego 98, Szczecin

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 10:00-17:00

Śr.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

theGarand

23.10.2021

Świetna obsługa

Odpowiedź:

26.10.2021

Bardzo dziękujemy za wyróżniającą opinię. Polecamy się! Joanna

avatar

Anna Kasprzak

11.10.2021

Odpowiedź:

11.10.2021

Anno, dziękujemy za najwyższą ocenę. Joanna

avatar

ela kwiatek

02.07.2021

Odpowiedź:

06.07.2021

Elu, dziękujemy za ocenę 5/5 :) Joanna

avatar

Von Pashol

18.05.2021

Nie polecam tego banku. Pani Dorota Polewska która mnie obsługiwała naciągnęła mnie na obietnice zniżek oraz darmowego konta. Nic z tych rzeczy nie widziałem na oczy co miesiąc są ściągane opłaty za prowadzenie konta, za powiadomienia SMS, za posiadanie karty. Obiecała mi też obniżkę raty kredytu i to też się nie wydarzyło. Pomimo moich kilkunastu telefonów i tej sprawie nic się nie ruszyło. Dałem się zrobić w balona. Zdecydowanie odradzam jakikolwiek usługi tego banku.

Odpowiedź:

18.05.2021

Dziękuję za pozostawienie opinii. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z naszej współpracy. Jeśli uważasz, że nasz doradca wprowadził Cię w błąd, proszę o kontakt z działem reklamacji: https://www.credit-agricole.pl/o-banku/poznaj-credit-agricole-bank-polska#skargi-reklamacje Staramy się, aby komunikacja produktów i usług naszego banku była jasna i zrozumiała dla każdego klienta. Bardzo przepraszam, jeśli obsługa w naszej placówce nie była profesjonalna. Michał

avatar

Kate Katy

25.02.2021

Polecam! Miła obsługa i darmowe konto.

Odpowiedź:

01.03.2021

Dziękuję za opinię i polecenie. W razie dodatkowych potrzeb zachęcam do ponownego kontaktu. Szymon

avatar

M. K.

07.10.2020

Odpowiedź:

08.10.2020

Dziękuję za Twoją ocenę. Cieszę się, że nasza oferta i obsługa przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Adam Bilinski

28.09.2020

Darmowy parking i wygodny dojazd. Sympatyczna atmosfera w placówce.

Odpowiedź:

28.09.2020

Adamie, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z ostatniej wizyty w naszym oddziale. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Steven Stallone

06.05.2020

Niestety nie ma strony gdzie mozna ocenic infolinie CA dlatego też piszę to w miejscu założenia konta. Pod odczekaniu 30 minut na połączenie, Pani zamiast pomoc zdecydowała się transferować. Niby nic strasznego, ale była świadoma tego, że linia niedlugo zostanie zamknieta ze wzgledu na godziny pracy. Po odczekaniu 20 min na transferze nie mozna bylo sie juz dodzwonic. Bardzo żałuje, ze nie pamietam imienia i nazwiska danej osoby. Rozumiem, ze nikt nie chce zostawac po godzinach, ale pytanie bylo proste a zachowanie niekulturalne. Jezeli ktos nie lubi swojej pracy to prosze ja zakonczyc.

Odpowiedź:

18.05.2020

Dziękuję za opinię. Przepraszam za niedogodności. Wszelkie uwagi dotyczące naszego Serwisu telefonicznego CA24 możesz zgłosić pisząc do nas w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Czy byłeś może w naszej placówce? Jak oceniasz wizytę? Szymon

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia