Jak wypłacić pieniądze w urządzeniu z asystentem głosowym?

Podłącz słuchawki, a następnie włóż kartę do czytnika kart i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi:

  1. Wpisz kod PIN – Pamiętaj!; Możesz pomylić się dwa razy. Po trzeciej nieudanej próbie ze względów bezpieczeństwa zablokujemy Twoją kartę.
  2. Wybierz opcję wypłaty (przycisk 1 na klawiaturze).
  3. Po wyborze asystent głosowy potwierdzi wybraną opcję.
  4. Możesz skorzystać z gotowych kwot wypłat przypisanych do przycisków lub wybrać własną kwotę (przycisk 7).
  5. Po wyborze kwoty asystent poinformuje Cię o konieczności odbioru karty, a następnie o tym, że pieniądze są gotowe do odbioru.
  6. W ostatnim kroku możesz zdecydować czy chcesz otrzymać papierowy wydruk potwierdzenia wypłaty.

Pamiętaj!

  • Pieniądze zostaną wydana dopiero, gdy wyjmiesz kartę z urządzenia.
  • Przygotowanie pieniędzy do wypłaty może chwilkę potrwać. Urządzenie poinformuje Cię o tym, że możesz już odebrać pieniądze.
  • Jeśli bankomat (czy urządzenie) nie wydał Ci pieniędzy, złóż reklamację w najbliższym oddziale swojego banku lub u doradcy na infolinii.
  • Może się zdarzyć, że w urządzeniu zabraknie niektórych nominałów lub gotówki. Urządzenie powinno Cię o tym poinformować.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku