Jak wypłacić pieniądze w urządzeniu z asystentem głosowym?
Podłącz słuchawki, a następnie włóż kartę do czytnika kart i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi:
- Wpisz kod PIN – Pamiętaj!; Możesz pomylić się dwa razy. Po trzeciej nieudanej próbie ze względów bezpieczeństwa zablokujemy Twoją kartę.
- Wybierz opcję wypłaty (przycisk 1 na klawiaturze).
- Po wyborze asystent głosowy potwierdzi wybraną opcję.
- Możesz skorzystać z gotowych kwot wypłat przypisanych do przycisków lub wybrać własną kwotę (przycisk 7).
- Po wyborze kwoty asystent poinformuje Cię o konieczności odbioru karty, a następnie o tym, że pieniądze są gotowe do odbioru.
- W ostatnim kroku możesz zdecydować czy chcesz otrzymać papierowy wydruk potwierdzenia wypłaty.
Pamiętaj!
- Pieniądze zostaną wydana dopiero, gdy wyjmiesz kartę z urządzenia.
- Przygotowanie pieniędzy do wypłaty może chwilkę potrwać. Urządzenie poinformuje Cię o tym, że możesz już odebrać pieniądze.
- Jeśli bankomat (czy urządzenie) nie wydał Ci pieniędzy, złóż reklamację w najbliższym oddziale swojego banku lub u doradcy na infolinii.
- Może się zdarzyć, że w urządzeniu zabraknie niektórych nominałów lub gotówki. Urządzenie powinno Cię o tym poinformować.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce