Placówka bankowa 3 Maja 11a, Zabrze

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

armandoCF

19.05.2025

Ogółem w banku miłe pracownice ale banku nie polecam dzwonią i blokują za to że 3 razy zapłaciłam blikiem i blokują nie polecam banku

avatar

Master16321

14.05.2025

Najlepsza obsługa jaką znam. Cała obsługa oddziału powinna dostać premię za profesjonalne podejście do klienta. Pani Joasia najlepsza.

Odpowiedź:

15.05.2025

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Kalina Sme

28.04.2025

Miły kontakt i kompetentna obsługa

Odpowiedź:

29.04.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Krzysztof Szlachetka

11.03.2025

Pani która mnie obsługiwała po raz kolejny wykazała się pełnym profesjonalizmem. Obsługa miła szybką.

Odpowiedź:

11.03.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Damian Kupka

11.03.2025

Miła i sympatyczna obsługa.

Odpowiedź:

11.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Iwona Omasta

28.02.2025

Pani Kinga bardzo miła kobieta. Pomocna. Zawsze pomoże bez problemu. Ma wiedzę co do wszystkich spraw. Jeśli chodzi o Panią w krótszych włosach która chodzi zawsze w spodniach to to tragedia. Zmarła moja mama załatwiałam polisę która miała. Pani wredna patrzącą w sufit. Siedzi tam jak za karę. Polecam Panią Kingę z całym sercem

avatar

Agnieszka Mikłuszka

31.01.2025

Fajna obsługa Pani Agata wszystko dokładnie wytłumaczyła i pomogła z najlepszą ofertą

Odpowiedź:

03.02.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Kinga Potyralska

25.01.2025

Odpowiedź:

27.01.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku