Placówka bankowa Zwycięstwa 49, Gliwice

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Jacek Sekura

09.10.2025

bez kolejki , szybko i sprawnie załatwiona sprawa

Odpowiedź:

10.10.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

Albina

09.09.2025

Odpowiedź:

12.09.2025

Bardzo przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Ilona Madej

28.08.2025

Pomimo przesłanego formularza kontaktowego, nikt z banku się ze mną nie skontaktował.

Odpowiedź:

13.10.2025

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Tatiana

Martini

21.08.2025

Ogólnie Panie bardzo miłe ale przez brak kompetencji zostały mi zablokowane środki na koncie, których do dnia dzisiejszego nie odzyskałam. Panią ewidentnie nadpłata kredytu przerosła i musiałam się kontaktować z działem techniki. Infolinia działa bardzo słabo byłam przełączana wielokrotnie. Sprawa do tej pory nie została ostatecznie rozwiązana.

Grzegorz Vandersky

16.08.2025

Bardzo zadowolony jestem z obsługi bezgotówkowej . Pani bardzo uprzejma , pomogła w wielu kwestiach finansowych . Polecam

Odpowiedź:

18.08.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

Marek Szymocha

27.06.2025

Dwukrotnie umawiałem się na wizytę w tej placówce wypełniając formularz na stronie banku i dwukrotnie nikt z banku nie odpowiedział w żaden sposób, choć miał ktoś zatelefonować, aby potwierdzić moją rezerwację wizyty.

Odpowiedź:

04.07.2025

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zweryfikujemy tę sprawę. Michał

Michał

17.06.2025

Odpowiedź:

08.07.2025

Dziękujemy za zostawienie oceny. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

Justyna Mular

14.05.2025

Bardzo miła i szybka obsługa

Odpowiedź:

14.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku