Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-18:00
Wt.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
267 opinii
Opinie naszych klientów
Wszystko super. Polecam wszystkim
Waldemarze, dziękujemy za Twoją wizytę oraz wysoką (najwyższą!) ocenę. Cieszy nas, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał
Co do placówki w Nowym Bytomiu nie mam zastrzeżeń, ta jedna gwiazdka to dla szefostwa Credit Agricole, jedna placówka na całą Rudę Śląską to kpina z klientów, była placówka w Halembie z idealnym personelem ale niestety pogarda dla klienta i kasa zwyciężyła. Teraz by wybrać swoje własne zarobione pieniądze muszę przejechać ponad połowę Rudy Śląskiej bo nie ma nawet bankomatów Credit Agricole, niestety pozostałe bankomaty wydają tylko jednorazowo 1000 zł. Ta jedna gwiazdka to i tak za dużo.
Placówka i obsługa wzorowa.Jest pomoc a nie zbycie klienta.Pani Sylwia okazała mi wiele cierpliwości pomagając rozwiązać sprawę jaką załatwiałem.Polecam.
Serdecznie dziękujemy za opinię. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że nasi doradcy mogli Ci pomóc. Pan Maciej na pewno doceni Twoje słowa. Joanna
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Dziękujemy za Twoją opinię. Zapraszamy ponownie. Zuzanna
Obsługa na wysokim poziomie, szczególnie Pani Dagmara, która zawsze wykazuje się profesjonalizmem, życzliwością i indywidualnym podejściem do klienta. Zawsze miło załatwia się tu wszelkie sprawy.
Marcelu, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Super polecam,pełny profesjonalizm,wyczerpujące informacje,miła atmosfera,bardzo miła Pani Anna,brak zastrzeżeń,jeszcze raz polecam
Marianie, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna
Pani Anna jest super doradcą, polecam.
Grzegorzu, dziękujemy za docenienie pracy Pani Anny. Zapraszamy ponownie! Monika
Niekompetentna obsługa- dramat
Sebastianie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna