Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Śr.: 09:00-16:00
Czw.: 09:00-17:30
Pt.: 09:00-15:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
61 opinii
Opinie naszych klientów
Bardzo sprawna i pomocna obsługa przez kompetentny personel.
Wojciechu, dziękujemy za miłe słowa w kierunku naszych doradców :) Joanna
1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 W razie dodatkowych potrzeb – jesteśmy dla Ciebie. Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Saro, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Pozdrawiam, Michał
Natalio, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Barbaro, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Niestety byla to moja ostatnia wizyta w tej placowce. Poszedlem do oddzialu banku CA aby wyplacic z konta wieksza kwote gotówki. Pani z obslugi od razu zaczęła odsylac mnie po wyplate do bankomatu, ale poniewaz mialem nalozone limity wyplaty z bankomatow, nalegalem alby wyplaty dokonac w oddziale CA. Poproszono mnie o okazanie dowodu osobistego, ale niestety Panie z jakiegos powodu nie chcialy zaakceptowac wersji elektronicznej w m-obywatel tlumaczac ze moj m-dowod nie jest zarejestrowany w systemie. Dodam tylko ze chcialem uzyc dowodu os w wersji elektronicznej, nie m-dowodu. Wersja elektroniczna nie rozni sie absolutnie niczym od plastikowej, ale te argumenty niczego nie zmienily. Pojechalem wiec do domu po plastikowy dowod osobisty tylko po to aby wycofac wszystkie srodki i zamknac konto. Zdecydowanie NIE polecam. PS mysle ze straciliscie nienajgorszego klienta przez wymyslanie takich głupot.
Robercie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Bardzo dobra i miła obsługa
Andrzeju, dziękujemy za wizytę i miłe słowa. Joanna