Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:30-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
58 opinii
Opinie naszych klientów
Barbaro, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Niestety byla to moja ostatnia wizyta w tej placowce. Poszedlem do oddzialu banku CA aby wyplacic z konta wieksza kwote gotówki. Pani z obslugi od razu zaczęła odsylac mnie po wyplate do bankomatu, ale poniewaz mialem nalozone limity wyplaty z bankomatow, nalegalem alby wyplaty dokonac w oddziale CA. Poproszono mnie o okazanie dowodu osobistego, ale niestety Panie z jakiegos powodu nie chcialy zaakceptowac wersji elektronicznej w m-obywatel tlumaczac ze moj m-dowod nie jest zarejestrowany w systemie. Dodam tylko ze chcialem uzyc dowodu os w wersji elektronicznej, nie m-dowodu. Wersja elektroniczna nie rozni sie absolutnie niczym od plastikowej, ale te argumenty niczego nie zmienily. Pojechalem wiec do domu po plastikowy dowod osobisty tylko po to aby wycofac wszystkie srodki i zamknac konto. Zdecydowanie NIE polecam. PS mysle ze straciliscie nienajgorszego klienta przez wymyslanie takich głupot.
Robercie, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Bardzo dobra i miła obsługa
Andrzeju, dziękujemy za wizytę i miłe słowa. Joanna
Bardzo miłe i fachowe doradztwo.Korzystne warunki kredytowe i obsługa konta .
Joanno, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek, Kamilu😊 Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania w 💯%. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia
❤️
Maju, dziękujemy :) Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Dziękujemy za ocenę 5/5! Zapraszamy ponownie. Joanna
Bankomat przy banku był nieczynny więc postanowiłam skorzystać z wypłaty środków w środku czyli w placówce. Niestety ku mojemu zdziwieniu o mojej prośbie wyplaty środkow Pani tam zasiadająca zaproponowała żebym jechała do innego bankomatu stwierdzając że w Wałczu jest dosyć bankomatów i że wszystkie przecież mam darmowe. Powiedziałam jej że tutaj stanęłam samochodem i tutaj chciałabym wypłacić (znaleźć miejsce parkingowe nie jest w Wałczu łatwo) na co ona powiedziała że muszę się zacząć przyzwyczajać do innych bankomatów bo w placówkach odchodzi się od kas i niedługo nie będzie możliwości wypłaty w banku. Tragedia jak można być tak niemiłym w stosunku do klienta. Myślałam że wyznajecie zasadę " klient nasz pan" ale daleko Wam do tego. To błąd że odchodzi się od kas, co za tym idzie od gotówki. Zależy Wam tylko na jakichś głupich ocenach a nie na zadowoleniu klienta. Nie byłam jak to napisaliście " zachwycona", wręcz przeciwnie. Z uszanowaniem, Kamila Szybińska
Kamilo, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Joanna