Urządzenia zaufane
Aplikacja jest zabezpieczona poprzez rejestrację urządzenia zaufanego podczas aktywacji. Maksymalnie możesz mieć aktywowanych 5 urządzeń zaufanych.
Dezaktywować urządzenie możesz w aplikacji po zalogowaniu wybierając ‘Menu’ -> ‘Ustawienia’ -> ‘Dezaktywacja urządzenia’.
Pełną listę urządzeń zaufanych znajdziesz również w serwisie internetowym CA24 w sekcji ‘Ustawienia’ -> ‘Lista urządzeń mobilnych’. Każde z urządzeń zaufanych możesz dezaktywować również w tym miejscu.
Usunięcie urządzenia zaufanego wykonasz także w serwisie telefonicznym CA24 (jeśli posiadasz telekod do obsługi konta przez telefon) lub w placówce bankowej.
Hasło i PIN mobilny
Aby korzystać z CA24 Mobile potrzebne są Hasło mobilne i PIN mobilny, ustawiane podczas aktywacji aplikacji.
Hasło mobilne (4-7 cyfr) służy do logowania. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, w haśle nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.
PIN mobilny (8-10 cyfr) służy do autoryzacji operacji wykonywanych w aplikacji mobilnej, m.in. zlecenie przelewu, założenie lokaty lub spłata karty kredytowej. W PINie – podobnie jak w Haśle – nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.
Zarówno Hasło, jak i PIN mobilne można zmieniać dowolną liczbę razy w sekcji ‘Ustawienia’ w menu bocznym po zalogowaniu do aplikacji.
Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji: Bezpieczeństwo serwisu mobilnego CA24 .
Ustawienia limitów
W aplikacji CA24 Mobile możliwe jest obniżanie limitów dziennego i pojedynczej operacji zlecanych w Serwisach bankowości elektronicznej - internetowym, mobilnym i telefonicznym.
Operacja zmiany limitów wymaga potwierdzenia PINem mobilnym.