Aktualizacja dokumentu tożsamości

Drogi Kliencie,

z posiadanych przez Bank danych wynika, że upływa termin ważności Twojego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), którym posługujesz się w kontaktach z Bankiem. Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem konta dla osób fizycznych, klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Bank o każdej zmianie danych osobowych.

Prosimy o aktualizację danych z Twojego dokumentu tożsamości. Aby zaoszczędzić Twój czas, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny formularz. Wystarczy załączyć skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości oraz podać wymagane aktualne dane. Po wysłaniu formularza prześlemy do Ciebie kod SMS służący do potwierdzenia. Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej placówce bankowej.

Wypełnij formularz

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia