Jak aktywować aplikację?

  1. Naciśnij Aktywuj aplikację
  2. Identyfikacja
    • W polu Identyfikator wpisz swój identyfikator. Ten sam, którym logujesz się do serwisu internetowego CA24 eBank. Znajdziesz go też w Umowie Bankowości Elektronicznej CA24
    • W polu Klucz wpisz hasło do serwisu CA24 eBank
    • Kliknij Dalej
  3. Ustal hasło

    Będzie ono potrzebne podczas każdego, kolejnego logowania się do aplikacji. Powinno składać się z 4 do 7 cyfr.

    • Wprowadź Hasło dwukrotnie na ekranie aplikacji
    • Kliknij Dalej
  4. Ustal PIN

    Będziesz nim zatwierdzać operacje, np. przelew. PIN mobilny musi zawierać od 8 do 10 cyfr.

    • Wprowadź PIN dwukrotnie na ekranie aplikacji
    • Kliknij Dalej
  5. Potwierdzenie aktywacji aplikacji
    • Wpisz ośmiocyfrowe hasło jednorazowe z kolejnego SMS-a, którego do Ciebie wysłaliśmy
    • Kliknij Zatwierdź
    • Po zatwierdzeniu przejdziesz do ekranu logowania
  6. Zaloguj się do aplikacji

    Podczas pierwszego logowania, po tym jak wpiszesz Hasło mobilne, poprosimy Cię o podanie dodatkowo PIN-u mobilnego. To tzw. silne uwierzytelnienie.
    Będzie się ono pojawiać też co 90 dni podczas logowania i za każdym razem, kiedy będziesz chciał wyświetlić historię rachunku starszą niż 90 dni. To dodatkowe zabezpieczenie.
    Zwykle, do logowań będziesz potrzebować tylko Hasła mobilnego.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia