Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejKarta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcejKażdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Tak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub kartę partnerską: Visa Auchan lub Leroy Merlin, możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejZadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcejAby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
Jeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Przejdź na dół strony, przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank .
Zobacz więcejMożesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.