Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejKarta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcejKażdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Tak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub kartę partnerską: Visa Auchan lub Leroy Merlin, możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejZadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcejAby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
Jeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Przejdź na dół strony, przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank .
Zobacz więcejMożesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.