Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 10:00-17:00
Śr.: 11:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
96 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Zostałam obsłużona bardzo sprawnie, panie niezwykle uczynne, sympatyczne i życzliwe Dziękuję i polecam tą placówkę
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Svitlano, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Bardzo rzetelna i miła obsługa
Agnieszko, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał
Profesjonalna obsługa, otrzymałam wszystkie informacje.
Renato, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Odradzamy wszystkim branie kredytu hipotecznego w CA. Proces kredytowy trwał 1,5 miesiąca. 18 czerwca byliśmy na pierwszej wizycie w banku w sprawie kredytu i złożyliśmy formularz. 8 lipca dostarczyliśmy do banku komplet dokumentów. Decyzję kredytową otrzymaliśmy 19 sierpnia... Odkąd dostarczyliśmy komplet dokumentów, bank kilkakrotnie zwracał się do nas z prośbą o dostarczenie ponownie tego samego dokumentu, ponieważ minął termin ważności, oczywiście z winy banku. Za każdym razem analizę zaczynali od początku. Naszą sprawą zajmowały się 3 różne osoby, którym musieliśmy wszystko od początku opowiadać. Panie kilkakrotnie zwracały się do nas z prośbą o przesłanie dokumentu, który my dawno dostarczyliśmy. Ponieważ bank nie wywiązywał się z terminów, konieczne było przesuwanie terminów u dewelopera. Dodam do tego brak profesjonalizmu u pracowników, Pani za każdym razem obiecała oddzwonić w ciągu 30 minut lub 2 godzin i nigdy tego nie robiła w tym czasie. Gdy obiecywała wrócić z informacją w konkretny dzień, niejednokrotnie nie dostawaliśmy żadnej informacji i brak kontaktu przez kilka dni. Jako wisienka na torcie, po wydaniu decyzji kredytowej kazano nam podpisać umowę ubezpieczenia nieruchomości, pomimo zaznaczania przez nas, że dom będzie oddany dopiero za rok. Następnie poinstruowano nas, aby ponownie udać się do banku w celu zerwania umowy ubezpieczeniowej i otrzymania zwrotu składki. Brak słów, aby opisać niekompetencje banku i pracowników. Nigdy więcej nie skorzystamy z usług Credit Agricole.
Sześć miejsc do obsługi klienta i tylko jedno czynne…Żal…. 4 osoby w kolejce. Rozumiem ze sezon wakacyjny ale chyba ktoś odpowiada za dawanie pracownikom urlopów.
Dziękujemy za Twoją opinię. Przepraszam za długie oczekiwanie. Zachęcamy do skorzystania z innych kanałów kontaktu z nami, takich jak nasz fanpage na Facebooku lub aplikacja mobilna, gdzie możesz umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Pozdrawiam, Monika
Bardzo profesjonalna obsługa z pełnym zaangażowaniem. Rzetelnie, miło i konkretnie. Wszystko zostało objasnione. Placówka prawdziwej bankowości. Polecam bardzo serdecznie Panią Agatę
Szymonie, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał