Placówka bankowa Strzegomska 206/208, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 10:00-17:00

Śr.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Anna Grocholska

21.06.2022

Odpowiedź:

21.06.2022

Anno, cieszę się, że jesteś zadowolona z obsługi u nas. Polecamy się! Michał

avatar

Pan Nikt

23.05.2022

Zawarłem umowę ubezpieczenia w innej placówce w innym mieście. W tej placówce chciałem zrezygnować z tego ubezpieczenia. Pani w pokoju powiedziała mi, że mogę to zrobić tylko w tej placówce, w której zawarłem tę umowę. Co za absurd. Ostatecznie umowę rozwiązałem telefonicznie.

Odpowiedź:

01.06.2022

Bardzo przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Joanna

avatar

John Gilgud

06.05.2022

Bardzo dobra obsługa.Dziękuję pani Magdalenie Lach.Józef Czapla

Odpowiedź:

10.05.2022

John, dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Magdaleny. Zawsze chętnie pomożemy! Joanna

avatar

Karolina N.

04.05.2022

nie dziala nic - na infolinii nie mozna sie dodzwonic, online tylko sie kręcą kółeczka, ze strona sie ładuje, na telefonie błąd, że zbyt długi czas oczekiwania, do placówki strach iść bo nie wiadomo co wywyiną tym razem! poł godziny próbuje zrobić jeden przewlew i nie mogę bo nie generuje sie kod! BANK DNO! czas na zmiane

Odpowiedź:

10.05.2022

Karolino, przepraszam za chwilową niedostępność naszych usług w dniu 04.05. Występujące problemy zostały usunięte i można wykonywać wszystkie operacje. Z treści komentarza nie mogę odczytać uwag dotyczących sytuacji, z którymi spotkałaś się w placówce. Chętnie zapoznam się ze szczegółami. Bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. Zachęcam Cię do opisania sytuacji w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Michał

avatar

krzysztof k

30.03.2022

Skorzystałem niedawno po dłużej przerwie z usług tej placówki żeby wypłacić gotówkę bo przypadkiem zablokowałem kartę i na infolinii banku przez telefon był problem żeby się dogadać. Trochę ludzi w kolejce ale szybko sprawa dobrze załatwiona przez uprzejmą i uśmiechniętą młodą Panią - Alicję. Pozdrawiam

Odpowiedź:

30.03.2022

Krzysztofie, dziękujemy za miłe słowa. Zawsze chętnie pomożemy! Joanna

avatar

Andrzej

14.03.2022

Skorzystałem dziś z obsługi placówki CA.oczekiwałem na pomoc w odblokowaniu konta które zablokowałem ,przy okazji wymiany telefonu.Otrzymałem karteczkę ,a na prośbę o pomoc ,cytuje "niech Panu ktoś w domu pomoże" Zaznaczyłem że mam lata i" niegarniam"skoro poblokowałem. Sprawa załatwiona pomógł sąsiad. WIELKIE SERDECZNE DZIĘKUJE I MIŁEGO DNIA PRZY KAWCE

Odpowiedź:

23.03.2022

Andrzeju, przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna

avatar

Elżbieta Stępień

07.03.2022

Odpowiedź:

08.03.2022

Elżbieto, dziękujemy za wysoka ocenę. Polecamy się :) Michał

avatar

Radvvan

07.03.2022

Bardzo profesjonalna i zaangażowana obsługa. Pomimo wstępnego odrzucenia przez system z uwagi na brak przeszłości kredytowej, pracownicy filii dołożyli wszelkich starań, aby mój wniosek przeszedł i abym otrzymał potrzebny kredyt. Polecam!

Odpowiedź:

17.03.2022

Dziękujemy za miłe słowa. Zadowolenie naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najlepsze patenty naszych babć na oszczędzanie

Nasze babcie doskonale wiedziały, jak racjonalnie gospodarować w domu, aby nic się nie zmarnowało. Zepsute lub uszkodzone rzeczy były naprawiane, jedzenia nigdy się nie wyrzucało, a pieniędzy nie wydawało się ot tak na fanaberie. Styl życia naszych babć mógłby idealnie wpisać się w dzisiejszy nurt zero waste. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia