Placówka bankowa Strzegomska 206/208, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 10:00-17:00

Śr.: 11:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Zd Pru

05.01.2025

Wszedłem, zostałem obsłużony I wyszedłem.

Odpowiedź:

07.01.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Maria Sarzyńska

03.12.2024

Zostałam obsłużona bardzo sprawnie, panie niezwykle uczynne, sympatyczne i życzliwe Dziękuję i polecam tą placówkę

Odpowiedź:

23.12.2024

Miło słyszeć, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Mam nadzieję, że nasza oferta także Ci odpowiada. Pozdrawiam, Monika

avatar

Adam Weber

20.11.2024

Odpowiedź:

21.11.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Svitlana Zaichenko

22.10.2024

Odpowiedź:

22.10.2024

Svitlano, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Agoosia 84

25.09.2024

Bardzo rzetelna i miła obsługa

Odpowiedź:

26.09.2024

Agnieszko, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał

avatar

Renata Grybel

10.09.2024

Profesjonalna obsługa, otrzymałam wszystkie informacje.

Odpowiedź:

12.09.2024

Renato, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Milena Jaros-Wierucka

02.09.2024

Odradzamy wszystkim branie kredytu hipotecznego w CA. Proces kredytowy trwał 1,5 miesiąca. 18 czerwca byliśmy na pierwszej wizycie w banku w sprawie kredytu i złożyliśmy formularz. 8 lipca dostarczyliśmy do banku komplet dokumentów. Decyzję kredytową otrzymaliśmy 19 sierpnia... Odkąd dostarczyliśmy komplet dokumentów, bank kilkakrotnie zwracał się do nas z prośbą o dostarczenie ponownie tego samego dokumentu, ponieważ minął termin ważności, oczywiście z winy banku. Za każdym razem analizę zaczynali od początku. Naszą sprawą zajmowały się 3 różne osoby, którym musieliśmy wszystko od początku opowiadać. Panie kilkakrotnie zwracały się do nas z prośbą o przesłanie dokumentu, który my dawno dostarczyliśmy. Ponieważ bank nie wywiązywał się z terminów, konieczne było przesuwanie terminów u dewelopera. Dodam do tego brak profesjonalizmu u pracowników, Pani za każdym razem obiecała oddzwonić w ciągu 30 minut lub 2 godzin i nigdy tego nie robiła w tym czasie. Gdy obiecywała wrócić z informacją w konkretny dzień, niejednokrotnie nie dostawaliśmy żadnej informacji i brak kontaktu przez kilka dni. Jako wisienka na torcie, po wydaniu decyzji kredytowej kazano nam podpisać umowę ubezpieczenia nieruchomości, pomimo zaznaczania przez nas, że dom będzie oddany dopiero za rok. Następnie poinstruowano nas, aby ponownie udać się do banku w celu zerwania umowy ubezpieczeniowej i otrzymania zwrotu składki. Brak słów, aby opisać niekompetencje banku i pracowników. Nigdy więcej nie skorzystamy z usług Credit Agricole.

Odpowiedź:

23.12.2024

Przepraszam za utrudnienia. Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniej jednostki. Monika

avatar

Jakub Zarzeczny

14.08.2024

Sześć miejsc do obsługi klienta i tylko jedno czynne…Żal…. 4 osoby w kolejce. Rozumiem ze sezon wakacyjny ale chyba ktoś odpowiada za dawanie pracownikom urlopów.

Odpowiedź:

12.09.2024

Dziękujemy za Twoją opinię. Przepraszam za długie oczekiwanie. Zachęcamy do skorzystania z innych kanałów kontaktu z nami, takich jak nasz fanpage na Facebooku lub aplikacja mobilna, gdzie możesz umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Stylowa pielęgnacja bez plastiku – czy to możliwe?

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, jakich produktów używa na co dzień. Rosnąca świadomość ekologiczna i chęć dbania o planetę przekłada się na nasze codzienne wybory. Również w kwestii pielęgnacji na rynku pojawia się coraz więcej możliwości pozwalających na zmniejszenie ilości plastikowych odpadów. Zastanawiasz się, czy można być stylowym, dbając o środowisko? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej! Sprawdź nasz przewodnik po ekologicznych alternatywach w codziennej pielęgnacji. Więcej
 

Jak negocjacje cen mogą pomóc zaoszczędzić?

W codziennych sytuacjach, takich jak zakup mieszkania, samochodu, przeprowadzenie remontu, wielu z nas unika negocjacji cenowych, akceptując podane kwoty bez próby ich obniżenia. Często wynika to z obawy przed negatywną oceną czy przekonania, że cena jest niezmienna. Umiejętne prowadzenie rozmów cenowych pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także uzyskać lepsze warunki zakupu czy dodatkowe korzyści. Często wiele ofert, które początkowo wydają się poza naszym finansowym zasięgiem, po odpowiednich negocjacjach staje się dostępnych Więcej

Wszystko, co musisz wiedzieć o finansach – najważniejsze pojęcia

Finanse towarzyszą nam na co dzień – czy tego chcemy, czy nie. Kredyty, inwestycje, oprocentowanie czy inflacja to pojęcia, które słyszysz na okrągło, ale czy na pewno rozumiesz, co się za nimi kryje? Ten artykuł to kompendium wiedzy dla początkujących. Wyjaśnimy podstawowe terminy w prosty sposób, posługując się codziennymi przykładami. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia