Placówka bankowa Rynek 26, Oława

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Luiza Krupa-Hut

02.11.2025

Obsługa na wysokim poziomie, polecam .

Odpowiedź:

03.11.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam, Michał

Mirosława Lipińska

28.08.2025

Odpowiedź:

29.08.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊! Tatiana

Małgorzata Gancarczyk

09.08.2025

Miła i kompetentna obsługa.

Odpowiedź:

11.08.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Jerzy Skurski

19.03.2025

O ocenie wypowiem się po rozpatrzeniu reklamacji odsetek lokaty półrocznej. Henryka Skurska

Odpowiedź:

03.07.2025

Przepraszamy za niedogodności. Monika

Grzegorz Imiela

19.03.2025

Pani Paulina Obręcka zna się na swojej pracy. Potrafi przedstawić produkt z kilku różnych stron, angażuje się w jak najlepsze rozwiązanie sprawy a co za tym idzie stara się zapewnić jak największy komfort i profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.

Odpowiedź:

21.03.2025

Miło nam słyszeć, że Paulina sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Teresa Marczyńska

27.02.2025

Nie wiem jak inne oddziały tego banku ale w Oławie to jest dramat a panie tam pracujące to jeszcze większy dramat.MOJ bank to PKO.Do Credit Agricole poszłam z siostrą żeby jej pomóc załatwić sprawę.Po godzinie oczekiwania wyszłyśmy chociaż nikogo nie było jak przyszłyśmy,chodzą jak święte krowy najbardziej są zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń ,przy innych klientach na głos pytają w jakiej sprawie i nazwisko ,one nawet nie wiedzą co to jest RODO .Nie widzę tych pań pracujących w innym banku.Piszę już drugi raz bo pierwsza opinią się nie wyświetliła,może dlatego że nie dałam żadnej gwiazdki

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas wizyty w placówce jako osoba towarzysząca. Skontaktowałam się z dyrektor placówki, aby wyjaśnić sytuację, którą opisujesz. W naszych placówkach odbywa się obsługa klientów, którzy są umówieni do danego doradcy, a także tych którzy przychodzą załatwić swoją sprawę. W związku z powyższym zdarzyć się może, że czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby był on możliwie jak najkrótszy. Naszych klientów pytamy wyłącznie o temat sprawy, z którą się do nas zgłaszają, ponieważ od tego uzależnione jest dopasowanie do odpowiedniego doradcy, nie pytamy klientów o nazwisko na sali oczekiwania, gdyż jest to niezgodne z RODO. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Monika Gielniewska

26.02.2025

Najgorsza placówka w jakiej byłam. Panie totalnie nie zainteresowane naszym przyjściem. Co z tego, że byliśmy pierwsi, jak musi obsłużyć innych umówionych na godzinę. Ja to rozumiem, że ktoś się umawia, ale ja jestem mniej ważna skoro przyszłam z "ulicy" ? Siedzieliśmy godzine, na marne! Porażka!

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo nam przykro w związku z niedogodnościami, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Żaden z naszych klientów nie jest mniej ważny. Jednocześnie prowadzona jest obsługa klientów, którzy są umówieni (można tego dokonać w aplikacji CA24 Mobile lub przez stronę www) oraz przychodzą do placówki, zdarza się, że czas oczekiwania może być wydłużony za co przepraszamy. Aby uniknąć takich sytuacji zachęcamy do umawiania się na spotkanie do Twojego doradcy. Pozdrawiam, Monika

MrLukasz911

18.02.2025

Odpowiedź:

14.04.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku