Placówka bankowa Rynek 26, Oława

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Krzysztof Bator

13.11.2025

Obsługa miła,tylko 2 z 4 pań obsługuje reszta na zapleczu a kolejka oczekiwania ponad godzinę żenada aplikacja tak samo działa jak ten bank

Luiza Krupa-Hut

02.11.2025

Obsługa na wysokim poziomie, polecam .

Odpowiedź:

03.11.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam, Michał

Mirosława Lipińska

28.08.2025

Odpowiedź:

29.08.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊! Tatiana

Małgorzata Gancarczyk

09.08.2025

Miła i kompetentna obsługa.

Odpowiedź:

11.08.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Jerzy Skurski

19.03.2025

O ocenie wypowiem się po rozpatrzeniu reklamacji odsetek lokaty półrocznej. Henryka Skurska

Odpowiedź:

03.07.2025

Przepraszamy za niedogodności. Monika

Grzegorz Imiela

19.03.2025

Pani Paulina Obręcka zna się na swojej pracy. Potrafi przedstawić produkt z kilku różnych stron, angażuje się w jak najlepsze rozwiązanie sprawy a co za tym idzie stara się zapewnić jak największy komfort i profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.

Odpowiedź:

21.03.2025

Miło nam słyszeć, że Paulina sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Teresa Marczyńska

27.02.2025

Nie wiem jak inne oddziały tego banku ale w Oławie to jest dramat a panie tam pracujące to jeszcze większy dramat.MOJ bank to PKO.Do Credit Agricole poszłam z siostrą żeby jej pomóc załatwić sprawę.Po godzinie oczekiwania wyszłyśmy chociaż nikogo nie było jak przyszłyśmy,chodzą jak święte krowy najbardziej są zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń ,przy innych klientach na głos pytają w jakiej sprawie i nazwisko ,one nawet nie wiedzą co to jest RODO .Nie widzę tych pań pracujących w innym banku.Piszę już drugi raz bo pierwsza opinią się nie wyświetliła,może dlatego że nie dałam żadnej gwiazdki

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas wizyty w placówce jako osoba towarzysząca. Skontaktowałam się z dyrektor placówki, aby wyjaśnić sytuację, którą opisujesz. W naszych placówkach odbywa się obsługa klientów, którzy są umówieni do danego doradcy, a także tych którzy przychodzą załatwić swoją sprawę. W związku z powyższym zdarzyć się może, że czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby był on możliwie jak najkrótszy. Naszych klientów pytamy wyłącznie o temat sprawy, z którą się do nas zgłaszają, ponieważ od tego uzależnione jest dopasowanie do odpowiedniego doradcy, nie pytamy klientów o nazwisko na sali oczekiwania, gdyż jest to niezgodne z RODO. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Monika Gielniewska

26.02.2025

Najgorsza placówka w jakiej byłam. Panie totalnie nie zainteresowane naszym przyjściem. Co z tego, że byliśmy pierwsi, jak musi obsłużyć innych umówionych na godzinę. Ja to rozumiem, że ktoś się umawia, ale ja jestem mniej ważna skoro przyszłam z "ulicy" ? Siedzieliśmy godzine, na marne! Porażka!

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo nam przykro w związku z niedogodnościami, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Żaden z naszych klientów nie jest mniej ważny. Jednocześnie prowadzona jest obsługa klientów, którzy są umówieni (można tego dokonać w aplikacji CA24 Mobile lub przez stronę www) oraz przychodzą do placówki, zdarza się, że czas oczekiwania może być wydłużony za co przepraszamy. Aby uniknąć takich sytuacji zachęcamy do umawiania się na spotkanie do Twojego doradcy. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku