Placówka bankowa Rynek 26, Oława

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jerzy Skurski

19.03.2025

O ocenie wypowiem się po rozpatrzeniu reklamacji odsetek lokaty półrocznej. Henryka Skurska

avatar

Grzegorz Imiela

19.03.2025

Pani Paulina Obręcka zna się na swojej pracy. Potrafi przedstawić produkt z kilku różnych stron, angażuje się w jak najlepsze rozwiązanie sprawy a co za tym idzie stara się zapewnić jak największy komfort i profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.

Odpowiedź:

21.03.2025

Miło nam słyszeć, że Paulina sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Teresa Marczyńska

27.02.2025

Nie wiem jak inne oddziały tego banku ale w Oławie to jest dramat a panie tam pracujące to jeszcze większy dramat.MOJ bank to PKO.Do Credit Agricole poszłam z siostrą żeby jej pomóc załatwić sprawę.Po godzinie oczekiwania wyszłyśmy chociaż nikogo nie było jak przyszłyśmy,chodzą jak święte krowy najbardziej są zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń ,przy innych klientach na głos pytają w jakiej sprawie i nazwisko ,one nawet nie wiedzą co to jest RODO .Nie widzę tych pań pracujących w innym banku.Piszę już drugi raz bo pierwsza opinią się nie wyświetliła,może dlatego że nie dałam żadnej gwiazdki

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas wizyty w placówce jako osoba towarzysząca. Skontaktowałam się z dyrektor placówki, aby wyjaśnić sytuację, którą opisujesz. W naszych placówkach odbywa się obsługa klientów, którzy są umówieni do danego doradcy, a także tych którzy przychodzą załatwić swoją sprawę. W związku z powyższym zdarzyć się może, że czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby był on możliwie jak najkrótszy. Naszych klientów pytamy wyłącznie o temat sprawy, z którą się do nas zgłaszają, ponieważ od tego uzależnione jest dopasowanie do odpowiedniego doradcy, nie pytamy klientów o nazwisko na sali oczekiwania, gdyż jest to niezgodne z RODO. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

Monika Gielniewska

26.02.2025

Najgorsza placówka w jakiej byłam. Panie totalnie nie zainteresowane naszym przyjściem. Co z tego, że byliśmy pierwsi, jak musi obsłużyć innych umówionych na godzinę. Ja to rozumiem, że ktoś się umawia, ale ja jestem mniej ważna skoro przyszłam z "ulicy" ? Siedzieliśmy godzine, na marne! Porażka!

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo nam przykro w związku z niedogodnościami, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Żaden z naszych klientów nie jest mniej ważny. Jednocześnie prowadzona jest obsługa klientów, którzy są umówieni (można tego dokonać w aplikacji CA24 Mobile lub przez stronę www) oraz przychodzą do placówki, zdarza się, że czas oczekiwania może być wydłużony za co przepraszamy. Aby uniknąć takich sytuacji zachęcamy do umawiania się na spotkanie do Twojego doradcy. Pozdrawiam, Monika

avatar

MrLukasz911

18.02.2025

Odpowiedź:

14.04.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

avatar

Лена Пушкарёва

11.02.2025

bardzo powolno w pracę z klientami.

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

avatar

Yura Kondratiuk

27.01.2025

Odpowiedź:

27.01.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

avatar

Patrycja Dwojak

24.01.2025

Odpowiedź:

24.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku