Placówka bankowa Sobieskiego 60, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Od 24.11 do 11.12.2023 placówka jest remontowana.


Opinie naszych klientów

avatar

Idy Sammy

05.12.2023

Hello, it's actually very annoying having to employ an individual client director that claims not to speak English. I and my husband love the package the bank has to offer very much. Last week Thursday we had an issue with our account which is yet to be resolved until date. Went to the bank on Friday as the employee did not reach out on call or email, we spoke with *Ewelina Muskała* first and we informed her we don't speak Polish she went ahead speaking Polish even though we used translator, we left to speak with another person. Today we encounter the same issue unfortunately she is the one that can attend to us, she refused to speak English because I told my husband she is lying in English and she responded in Polish and said few things in Englsih and went all Polish again. My husband is very calm but I'm not when someone tries to act smart. It very very wrong of her, the suppose director of today I did not get his name came out, I demanded for an apology and he was even worst though he spoke English. If this is how you treat your client or train your workers to that is terrible. Branch: Malborska 1, 03-286, Warszawa. Ewelina Musksła needs extra training or fired. She is so so so rude and dows not know how to handle client

avatar

Beata Napiorkowska

26.11.2023

Byłam dzisiaj w placówce na Sobieskiego żeby wołacić pieniądze we wpłatomacie. Brak wpłatomatów, zadlonięte płytą, ciemno , brak informacji, że placówka zamknięta.

avatar

Łu Z

15.11.2023

Brak obsługi kasowej. Światła w oddziale pogaszone. Bank sie zwija ewidentnie. Czas zamknąć konto. Niedosyć że mało oddziałów to nawet te które są to ledwie funkcjonują. Porażka.

Odpowiedź:

03.12.2023

Bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Klaudia

avatar

Paweł Kobiałka

02.11.2023

Niewielkie kolejki obok wpłatomat i parking

Odpowiedź:

03.11.2023

Pawle, cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Miło, że polecasz swój bank innym. Klaudia

avatar

Kamil Loryński

20.10.2023

Odpowiedź:

23.10.2023

Kamilu, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

avatar

Irmina Karczewska

16.10.2023

Jestem bardzo zadowolona z całości współpracy z placówka na Sobieskiego. Fachowa obsługa i pełne zaangażowanie.

Odpowiedź:

17.10.2023

Irmino, serdecznie dziękujemy za poświęcenie swojego czasu na pozostawienie pozytywnej opinii! Czujemy się wyróżnieni. Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Roch Kowalski

08.10.2023

Potwierdzam wcześniejsze, złe opinie. Obsługa nie jest miła, wpłata gotówki przy ladzie oznacza focha. Gdy nie zaakceptowałem wyproszenia mnie do wpłatomatu, był klasyczny foch. I komentarze typu "sprawdź czy nie fałszywe", "niedługo i tak pan już nie wpłaci gotówki" Chyba wkrótce zmienię bank, czuję się tutaj jak petent.

Odpowiedź:

13.10.2023

Rochu, przepraszamy jeśli napotkałeś opisane niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Klaudia

avatar

Angelika Kapica

02.10.2023

Bardzo nie polecam! Chciałam zamknąć konto w banku, na stronie jedynie informacja "Przyjdź do placówki", więc za pierwszym razem, gdy przyszłam o 16.20 Pani Patrycja Zarzycka powiedziała, że dziś już jest za późno, bo pracują do 17, a się nie umówiłam, ok. Za drugim razem umówiłam spotkanie na 16, o 15.55, gdy byłam już pod bankiem Pani Patrycja zaczęła dzwonić, gdy weszłam powiedziała mi, że próbowała się skontaktować, bo nie działa im system, gdy spytałam od kiedy, to powiedziała, że cały dzień, a gdy dopytałam dlaczego nie zadzwoniła wcześniej "Miał działać". Naprawdę totalny brak profesjonalizmu, brak szacunku do mnie i mojego czasu, przecież Pani mogła zadzwonić i zaproponować zmianę terminu, a nie dzwonić 5 minut przed!

Odpowiedź:

13.10.2023

Anegliko, przepraszamy jeśli nie spełniamy Twoich oczekiwań. Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Credit Agricole celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza

Blisko 200 dni poświęcili pracownicy banku Credit Agricole na działalność wolontariacką od początku 2023 r. Sprzątali śmieci z brzegów Odry i Wisły w ramach kampanii #mniejplastiku, oddawali krew i wspierali różne instytucje, świadczące działania pomocowe. Nie powiedzieli jednak ostatniego słowa. Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza już myślą o nowych akcjach, by nieść pomoc potrzebującym. Więcej

Facebookowy przekręt – nie daj się nabrać na fałszywe prośby o pożyczkę!

Gdy wielu z nas spędza wolny czas, przeglądając media społecznościowe, oszuści znajdują nowe pola do działania. Jednym z coraz bardziej powszechnych sposobów wyłudzania pieniędzy i danych jest fałszywa prośba o pożyczkę na Facebooku. Nagle napisał do Ciebie znajomy, pilnie potrzebując pożyczyć pieniądze? Uważaj, to może być oszustwo! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia