Placówka bankowa Sobieskiego 60, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 10:30-18:00

Wt.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Jola Gieranowska

06.11.2025

Jestem bardzo zadowolona z obsługi mojego Oddziału na Sobieskiego. Współpraca z Panem Adam to przyjemność. Polecam i rekomenduje Pana Adama.

Odpowiedź:

06.11.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za 5⭐! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Polecamy się także na przyszłość. Michał

Marek Starkiewicz

04.11.2025

Oddział zasługuje na szczególne wyróżnienie za profesjonalną i rzetelną obsługę. Pani Wiktoria wykazuje się dużą wiedzą, zaangażowaniem oraz świetnym podejściem do klienta – każda sprawa jest omawiana jasno i konkretnie. Dyrektor oddziału również zasługuje na pochwałę za sprawne zarządzanie zespołem i dbałość o wysoką jakość usług. Wizyta w tym oddziale zawsze przebiega sprawnie i w przyjaznej atmosferze.

Odpowiedź:

04.11.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

Daria P

21.10.2025

nie działa wpłatomat już drugi dzień

Odpowiedź:

24.10.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniej jednostki. Tatiana

Anita Krywult

07.08.2025

Miła i profesjonalna obsługa klienta.

Odpowiedź:

08.08.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Joanna H.

06.07.2025

Bardzo miła atmosfera i świetna obsługa w placówce. Pan Adam z dużym zaangażowaniem i inicjatywą znalazł dla mnie ofertę szytą na miarę – ogromne dzięki! Pan Dyrektor również bardzo pomocny i zaangażowany, to się rzadko zdarza. Do zobaczenia!

Odpowiedź:

07.07.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu 😊. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Zapraszamy ponownie. Tatiana

Arti Artih

22.05.2025

Obsługa klienta wciska produkty starszym osobom których nie rozumieją a dodatkowo wprowadzając je w błąd "oszukując' mówiąc że Karta kredytowa nie jest kartą kredytową tylko nagrodą, i że od teraz trzeba płacić tą kartą bo są zyski, a nie mówiąc o tym że ta karta jest oprocentowania i że generuje straty zamiast zysków, potrafią sprzedac jednego dnia fundusze inwestycyjne tym samym blokując całe oszczędności starszej osobie, która nie rozumie dlaczego nie może wybrać pieniędzy skoro je ma! Albo sprzedać kolejne ubezpieczenie o które nikt nie prosił! Tak się nie robi w żadnym wypadku, to są praktyki nie do przyjęcia, macie pecha że się wydało co zrobiliście! Proszę uważać na tą placówkę, i nie dawajcie się robić w konia, przez osoby które powinny wam pomagać a tak naprawdę szkodzą!

Odpowiedź:

24.09.2025

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Naszym priorytetem jest dostarczanie klientom pełnych informacji o produktach oraz działanie w ich najlepszym interesie. Otrzymałam informację, że po długich rozmowach i analizie preferencji klientki, produkty zostały dopasowane do jej oczekiwań. Wszystkie informacje o dostępności środków, korzyściach i funkcjonalnościach danych produktów zostały szczegółowo wyjaśnione. Klientka odwiedzała nasz oddział wcześniej i nie zgłaszała wątpliwości. Przykładamy dużą wagę do transparentności naszych działań, ponieważ zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Janusz Wiśniewski

29.04.2025

Wizyta w placówce. 3 operacje których nie można w żaden sposób ominąć poprzez zmiany osobiste w aplikacji. Emerytka w plecy 3x25 zł. Czas obsługi 20 minut. To nie jest w porządku.

Małgorzata

24.04.2025

Bardzo pomocna pani Patrycja. Sprawa załatwiona szybko i sprawnie

Odpowiedź:

25.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Patrycja sprostała Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku