Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.1
68 opinii
Od 24.11 do 11.12.2023 placówka jest remontowana.
Opinie naszych klientów
Hello, it's actually very annoying having to employ an individual client director that claims not to speak English. I and my husband love the package the bank has to offer very much. Last week Thursday we had an issue with our account which is yet to be resolved until date. Went to the bank on Friday as the employee did not reach out on call or email, we spoke with *Ewelina Muskała* first and we informed her we don't speak Polish she went ahead speaking Polish even though we used translator, we left to speak with another person. Today we encounter the same issue unfortunately she is the one that can attend to us, she refused to speak English because I told my husband she is lying in English and she responded in Polish and said few things in Englsih and went all Polish again. My husband is very calm but I'm not when someone tries to act smart. It very very wrong of her, the suppose director of today I did not get his name came out, I demanded for an apology and he was even worst though he spoke English. If this is how you treat your client or train your workers to that is terrible. Branch: Malborska 1, 03-286, Warszawa. Ewelina Musksła needs extra training or fired. She is so so so rude and dows not know how to handle client
Byłam dzisiaj w placówce na Sobieskiego żeby wołacić pieniądze we wpłatomacie. Brak wpłatomatów, zadlonięte płytą, ciemno , brak informacji, że placówka zamknięta.
Brak obsługi kasowej. Światła w oddziale pogaszone. Bank sie zwija ewidentnie. Czas zamknąć konto. Niedosyć że mało oddziałów to nawet te które są to ledwie funkcjonują. Porażka.
Bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Klaudia
Niewielkie kolejki obok wpłatomat i parking
Pawle, cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Miło, że polecasz swój bank innym. Klaudia
Kamilu, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Jestem bardzo zadowolona z całości współpracy z placówka na Sobieskiego. Fachowa obsługa i pełne zaangażowanie.
Irmino, serdecznie dziękujemy za poświęcenie swojego czasu na pozostawienie pozytywnej opinii! Czujemy się wyróżnieni. Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Pozdrawiam, Klaudia
Potwierdzam wcześniejsze, złe opinie. Obsługa nie jest miła, wpłata gotówki przy ladzie oznacza focha. Gdy nie zaakceptowałem wyproszenia mnie do wpłatomatu, był klasyczny foch. I komentarze typu "sprawdź czy nie fałszywe", "niedługo i tak pan już nie wpłaci gotówki" Chyba wkrótce zmienię bank, czuję się tutaj jak petent.
Rochu, przepraszamy jeśli napotkałeś opisane niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Klaudia
Bardzo nie polecam! Chciałam zamknąć konto w banku, na stronie jedynie informacja "Przyjdź do placówki", więc za pierwszym razem, gdy przyszłam o 16.20 Pani Patrycja Zarzycka powiedziała, że dziś już jest za późno, bo pracują do 17, a się nie umówiłam, ok. Za drugim razem umówiłam spotkanie na 16, o 15.55, gdy byłam już pod bankiem Pani Patrycja zaczęła dzwonić, gdy weszłam powiedziała mi, że próbowała się skontaktować, bo nie działa im system, gdy spytałam od kiedy, to powiedziała, że cały dzień, a gdy dopytałam dlaczego nie zadzwoniła wcześniej "Miał działać". Naprawdę totalny brak profesjonalizmu, brak szacunku do mnie i mojego czasu, przecież Pani mogła zadzwonić i zaproponować zmianę terminu, a nie dzwonić 5 minut przed!
Anegliko, przepraszamy jeśli nie spełniamy Twoich oczekiwań. Klaudia