Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:30-18:00
Wt.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
111 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Mam przyjemność być klientem tego banku od niedawna dzięki dobrej ofercie popartej profesjonalną obsługą bankową związaną z otwarciem rachunku bieżącego i kredytowego. Moim opiekunem jest Pani Aneta i szczerze pragnę polecić Panią Anetę. Jeżeli myślicie o zmianie banku, szukacie ciekawych rozwiązań finansowych i poszukujecie intuicyjnej i sprawnej aplikacji bankowej, to z pewnością znajdziecie to wszystko w Credit Agricole i poczujecie się dobrze zaopiekowani, dzięki pracownikom tego oddziału. PS poznałem także dyrektora tego oddziału, przesympatyczny i profesjonalny bankowiec. Polecam!
Jestem bardzo zadowolona z obsługi mojego Oddziału na Sobieskiego. Współpraca z Panem Adam to przyjemność. Polecam i rekomenduje Pana Adama.
Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za 5⭐! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Oddział zasługuje na szczególne wyróżnienie za profesjonalną i rzetelną obsługę. Pani Wiktoria wykazuje się dużą wiedzą, zaangażowaniem oraz świetnym podejściem do klienta – każda sprawa jest omawiana jasno i konkretnie. Dyrektor oddziału również zasługuje na pochwałę za sprawne zarządzanie zespołem i dbałość o wysoką jakość usług. Wizyta w tym oddziale zawsze przebiega sprawnie i w przyjaznej atmosferze.
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
nie działa wpłatomat już drugi dzień
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniej jednostki. Tatiana
Miła i profesjonalna obsługa klienta.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Bardzo miła atmosfera i świetna obsługa w placówce. Pan Adam z dużym zaangażowaniem i inicjatywą znalazł dla mnie ofertę szytą na miarę – ogromne dzięki! Pan Dyrektor również bardzo pomocny i zaangażowany, to się rzadko zdarza. Do zobaczenia!
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu 😊. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Zapraszamy ponownie. Tatiana
Obsługa klienta wciska produkty starszym osobom których nie rozumieją a dodatkowo wprowadzając je w błąd "oszukując' mówiąc że Karta kredytowa nie jest kartą kredytową tylko nagrodą, i że od teraz trzeba płacić tą kartą bo są zyski, a nie mówiąc o tym że ta karta jest oprocentowania i że generuje straty zamiast zysków, potrafią sprzedac jednego dnia fundusze inwestycyjne tym samym blokując całe oszczędności starszej osobie, która nie rozumie dlaczego nie może wybrać pieniędzy skoro je ma! Albo sprzedać kolejne ubezpieczenie o które nikt nie prosił! Tak się nie robi w żadnym wypadku, to są praktyki nie do przyjęcia, macie pecha że się wydało co zrobiliście! Proszę uważać na tą placówkę, i nie dawajcie się robić w konia, przez osoby które powinny wam pomagać a tak naprawdę szkodzą!
Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Naszym priorytetem jest dostarczanie klientom pełnych informacji o produktach oraz działanie w ich najlepszym interesie. Otrzymałam informację, że po długich rozmowach i analizie preferencji klientki, produkty zostały dopasowane do jej oczekiwań. Wszystkie informacje o dostępności środków, korzyściach i funkcjonalnościach danych produktów zostały szczegółowo wyjaśnione. Klientka odwiedzała nasz oddział wcześniej i nie zgłaszała wątpliwości. Przykładamy dużą wagę do transparentności naszych działań, ponieważ zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Wizyta w placówce. 3 operacje których nie można w żaden sposób ominąć poprzez zmiany osobiste w aplikacji. Emerytka w plecy 3x25 zł. Czas obsługi 20 minut. To nie jest w porządku.
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.